Napredak na svim poljima

Car Foil Shop, osim što širi svoju maloprodajnu mrežu kroz franšizu, obogatio je i ponudu folija. Kompanija je postala ekskluzivni zastupnik Solar Screen folija za sve tipove stakala enterijera ili eksterijera objekata i automobila. – Solar Screen je kompanija sa sedištem u Luksemburgu i proizvodnjom u Velikoj Britaniji i jedan je od navećih evropskih proizvođača folija za stakla, kako u građevini i arhitekturi, tako i folija za automobile. U Evropi, više od 3.000 sertifikovanih profesionalnih servisa, montažera folija, koriste njihove proizvode i usluge. Postali smo ekskluzivni uvoznik i distributer ovog brenda folija za Srbiju, Crnu Goru i Sloveniju – kaže Đorđe Stanković, vlasnik Car Foil Shop-a.
Nakon pet godina poslovanja, Car Foil Shop je prošle godine svoju maloprodajnu mrežu počeo da širi i kroz franšizu. Prva je otvorena u Požarevcu, a ubrzo nakon toga i Celju u Sloveniji. Mada je prošlo tek nešto više od šest meseci od kada posluju franšize, Stanković kaže da su zadovoljni njihovim radom. – Za prvih šest meseci prošli smo kroz sve poslovne procese i obuke zaposlenih i za prodaju i za montažu folija. Prvi period od šest do devet meseci je i najizazovniji za primaoce franšize jer se tada posao razrađuje, tržište i teritorija se upoznaju sa novom kompanijom, artiklima i njihovim specifikacijama, montažeri usavršavaju svoje veštine koje su stekli na obukama. Radujemo se, jer smo ovaj period uspešno prošli sa našim primaocima i sada očekujemo još uspešniji nastavak poslovanja – kaže Stanković.
Zainteresovani za ovaj franšizni koncept, prema njegovim rečima, javljaju se iz svih zemalja regiona, a bilo je i nekoliko upita iz Austrije i Nemačke. – Sa nekoliko potencijalnih primalaca franšize počeli smo ozbiljnije razgovore i došli smo do „dalekih“ faza pregovora, ali još uvek nismo ništa finalizirali. Našu politiku i model poslovanja koncipirali smo tako da sa svim potencijalnim primaocima franšize prolazimo kroz određene faze, tokom kojih upoznajemo kandidate, a oni nas i naš model poslovanja. Proces je veoma postupan i zahteva vreme – objašnjava Stanković.
Svoju franšiznu mrežu ne žele da šire na brzinu već da, kako kaže, stvore sistem u kojem će svi biti zadovoljni. – Samo tako možemo da obezbedimo dugo i uspešno poslovanje celog sistema. Zato nam je od broja novih primalaca mnogo bitinije da izaberemo pravog kandidata koji će biti upoznat sa svim detaljima našeg poslovanja i koji će moći uspešno da odgovori na naš poslovni model. Važno je da odgovaramo jedni drugima. Svakako očekujemo finalizaciju nekih od započetih pregovora i otvaranje novih franšiza u regionu ili Srbiji u narednom periodu – kaže Stanković.
POGLEDAJTE ČLANKE

Andrej Tomljenović iz Osijeka se četiri godine samostalno bavio ugradnjom auto-folija. Razmišljajući da proširi posao, došao je do Car Foil Shop-a. Danas je primalac master franšize ovog brenda, zadužen za tržišta Hrvatske i Slovenije.
Car Foil Shop, koncept koji objedinjuje prodaju i ugradnju auto-folija, započeo je poslovanje u Hrvatskoj. Primalac master franšize za Hrvatsku biće ujedno zadužen i za teritoriju Slovenije.
O iskustvima u franšiznom poslovanju razgovaramo sa Đorđem Stankovićem, vlasnikom koncepta Car Foil Shop
Car Foil Shop, koncept koji objedinjuje prodaju i servis za ugradnju folija, sada ima u ponudi nekoliko franšiznih formata. Jedan od njih je pogodan i za manja mesta.
Detaljna priprema franšiznog kocepta, precizan franšizni ugovor i pažljiv izbor partnera, najvažniji su koraci koji predupređuju potencijalne probleme između davaoca i primaoca franšize.
NAJČITANIJE

Porodica Ratkov je od ljubavi prema zdravoj hrani napravila porodični biznis. Kako su stvarali brend Grina i pronašli neizmerno zadovoljstvo i dobrobit u uzgajanju klica i mikrobilja?
Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Zainteresovani ste za pokretanje novog posla? Razmišljate o kupovini franšize? Ali mnogo toga je nepoznato, te Vas ta pomisao pomalo i plaši? Pokušajte ovako: popunite poznati australijski test ispod – možda Vam pomogne da dođete do odgovora da li je franšizing za Vas!
Verbatoria povećava svoju franšiznu porodicu u Evropi – na mapi se sada nalazi novi partner iz Poljske. Kompanija je učestvovala i na sajmu „Frankfurt Franchise Expo 2024“.
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije izuzetak. Koje se to investicije tretiraju kao obavezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna saradnja ne može zamisliti?
POPULARNO NA FORUMU
I benzin teče kroz franšizu
S kim da komuniciram u vezi frnsuiznog poslovanja
Franšiza za novo ruho automobila
Jako je lepo kad se nešto napiše o ljudima koji pošteno i marljivo rade i pružaju vrhunsku uslugu. Naime, ulepšao sam i osposobio za pojavu na ulici svoj prilično stari...