Još jedno mesto za JumpingClay

U okviru jednog prodajnog mesta može se kupiti glina, ali i pohađati kurs modelovanja i pravljenja figurica
Treći JumpingClay u Zagrebu, smešten u tržnom centru Arena, otvoren je početkom marta. Nediljka Dokozić, vlasnica kompanije Mangold, zadužena za razvoj franšize u celoj Adriatik regiji, kaže da su planovi u pogledu širenja mreže za ovu godinu jako ambiciozni. – Mladi i početnici nas sve više prepoznaju kao priliku za samozapošljavanje te su spremni i da se međusobno udružuju i partnerski ulaze u investiciju. Naša franšiza je dostupna većini i dobro je rešenje i za one koji eventualno ne znaju kojim bi se poslom bavili. Dogovorili smo master franšize za dva nova tržišta u regiji i trenutno se završavaju određene formalnosti – kaže Nediljka Dokozić.
Prva radionica otvorena je prošle godine u zagrebačkom naselju Špansko, druga u tržnom centru Westgate. Ova franšiza, koja kombinuje prodaju i edukaciju, može da bude otvorena u tržnom centru, stambenom kvartu, ali i u manjim mestima od 5.000 ili 6.000 stanovnika koja nemaju raznovrsnu ponudu za decu.
Koncept JumpingClay potiče iz Južne Koreje, a podrazumeva da se u okviru jednog prodajnog mesta može kupiti glina, ali i pohađati kurs modelovanja i pravljenja figurica.
POGLEDAJTE ČLANKE

JumpingClay, koncept prodavnice i radionice za modelovanje gline, razvija odnedavno franšiznu mrežu i u Češkoj. Nosilac franšize nudi tri mogućnosti za pokretanje posla.
Da li će se personalizovane knjige pojaviti i u ovom regionu i kako teče saradnja s franšiznim partnerima, otkriva Marek Halfar, osnivač i franšizni menadžer češke izdavačke kuće „Plavi slon“
Minela Bašić je oduvek volela da radi sa decom, a kako je nedavno postala deo franšizne porodice Jumping Clay – ta želja joj se i ostvarila.
Jumping Clay, koncept prodavnice i radionice u kojoj se može kupiti, ali i učiti modelovanje figurica od gline, početkom ove godine dobio je poslovnice na dva nova tržišta u regionu.
Biznisi zasnovani na internetu spadaju u najbrže rastuću sferu poslovanja. Knjige su, pak, među najprodavanijim proizvodima na internetu. Češki izdavač „Plavi slon“ spaja oba sveta.
NAJČITANIJE

KiDS Escape Room je vrlo brzo po otvaranju postao najtraženije mesto za dečije proslave rođendana u Rijeci. Da li je ovo dobra poslovna prilika i za preduzetne iz drugih gradova regiona i šta je potrebno za uzimanje franšize?
Franšizing je način na koji sopstveni posao možete da vodite pod dobro poznatim brendom! Primenjuju ga i neki od najvećih svetskih brendova. Da objasnimo, stoga, šta je to franšizno poslovanje...
Šta sve treba uzeti u obzir i kako pripremiti biznis da bi bio „franšizni“.
Pod imenom Verbatoria u više od 20 zemalja posluju centri za neurometrijsko testiranje i analizu urođenih talenata pojedinca. Ovaj sistem prisutan je i na ovim prostorima i nudi franšizu. Ko su poželjni primaoci ove franšize?
Nagrada „Franšiza godine“ za 2021. pripala je franšiznom sistemu Surf'n'Fies, dok je Carwiz rent a car najbolja hrvatska izvozna franšiza.