LEGO Store stigao u Srbiju

Kao što su ranije najavljivali u kompaniji Bravostore, nosiocu licence za LEGO® Store u Hrvatskoj, Sloveniji i Srbiji, sertifikovana radnja čuvenih danskih kockica stigla je i u Srbiju. LEGO Store je otvoren na trećem spratu u šoping centru „Rajićeva“. Na gotovo 170 kvadrata, ljubitelji LEGO kockica mogu da pronađu ekskluzivne linije iz bogatog LEGO asortimana: LEGO® Architecture, LEGO® Technic, LEGO® Star Wars™, kao i mnoge druge popularne setove. U ponudi se nalaze i specijalni „Pick-A-Brick“ zid koji omogućava kupovinu kockica na kilogram, kao i „Build-A-Mini“ ugao gde svako može kreirati jedinstvenu LEGO® figuricu.
Vasilis Georgopulos, iz odeljenja marketinga kompanije Bravostore, kaže da su otvaranjem sertifikovane LEGO radnje u Beogradu ostvarili svoje prvobitne planove za tržište regije. – Prvo smo otvorili dve LEGO radnje u Hrvatskoj – u Zagrebu i Splitu, a zatim, u maju 2016. godine u Sloveniji – u Ljubljani, i konačno sada u Beogradu. Odlučili smo se za šoping centar „Rajićeva“ jer se nalazi u centru grada, jer je reč o ekskluzivnom tržnom centru, a smatramo da je LEGO upravo takav brend – kaže Georgopulos za Franchising.rs.
Prema njegovim rečima, razmišljali su o mogućnosti da se LEGO Store otvori i u drugim gradovima u Srbiji, ali da je prevashodni cilj bio pokriti glavne gradove u zemljama za koje drže ekskluzivna prava. – Što se tiče Srbije, primarni cilj je bio Beograd, ali mislim da ima potencijala za širenje mreže. Ne bih nabrajao gradove, međutim, Srbija je zemlja od deset miliona stanovnika i ako smo u Hrvatskoj, koja ima upola manje, već otvorili dve radnje, mislim da je to realno i u Srbiji – kaže Georgopulos.
Poslovanjem u regionu su, kako kaže, jako zadovoljni. – Zaključili smo da ljudi u ovoj regiji, posebno deca, obožavaju LEGO. Mi u svojim radnjama organizujemo i razne tematske događaje. Uskoro ćemo imati događaj u Zagrebu i Ljubljani u vezi sa novim Lego Ninjago filmom – kaže Georgopulos.
Najveća prednost za ekskluzivne partnere danskog brenda je što su ove radnje vrlo slične onima koje otvaraju i Danci direktno. U odnosu na druge prodavnice i distributere LEGO brenda, u LEGO Store-u postoje ekskluzivne linije koje se mogu naći samo u tim radnjama. Pored toga, „Pick-A-Brick“ zid postoji samo u sertifikovanim radnjama. – LEGO se može kupiti svugde, ali kupovina u sertifikovanim LEGO radnjama je specifično iskustvo kupovine za decu. To je, prosto, drugačiji način kupovine LEGO kockica – kaže on.
POGLEDAJTE ČLANKE

JumpingClay, koncept prodavnice i radionice za modelovanje gline, razvija odnedavno franšiznu mrežu i u Češkoj. Nosilac franšize nudi tri mogućnosti za pokretanje posla.
Da li će se personalizovane knjige pojaviti i u ovom regionu i kako teče saradnja s franšiznim partnerima, otkriva Marek Halfar, osnivač i franšizni menadžer češke izdavačke kuće „Plavi slon“
Minela Bašić je oduvek volela da radi sa decom, a kako je nedavno postala deo franšizne porodice Jumping Clay – ta želja joj se i ostvarila.
Jumping Clay, koncept prodavnice i radionice u kojoj se može kupiti, ali i učiti modelovanje figurica od gline, početkom ove godine dobio je poslovnice na dva nova tržišta u regionu.
Biznisi zasnovani na onlajn prodaji spadaju u najbrže rastuću sferu poslovanja. Knjige su, pak, među najprodavanijim proizvodima na internetu. Češki izdavač „Plavi slon“ spaja oba sveta.
NAJČITANIJE

Šesta regionalna konferencija "Rizici novog doba i održivost: let u nepoznato" biće održana 5. juna 2025.
Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Prodavnica odeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj prodavnici, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merčendajzing (merchandising) - veština izlaganja i pozicioniranja robe.
McDonald’s slavi četvrt veka poslovanja u Srbiji. O planovima, saradnji sa lokalnim dobavljačima i navikama potrošača razgovaramo sa Tomašem Rogačem.
Cilj franšiznih asocijacija jeste popularizacija i promocija franšizinga, rad na uspostavljanju transparentnosti, regulaciji i implementaciji opšte prihvaćenih etičkih standarda franšizinga. U većini zemlja sa razvijenim franšizinim tržištem, najveći broj kompanija davalaca franšiza učlanjeno je u nacionalne franšizne asocijacije.
POPULARNO NA FORUMU
Igračke stižu i kroz franšizu
Pozdrav.Kako Vas kontaktirati?Kontakt telefon?
Lakše uz partnere
Sve ste vi ovo lepo napisali ali niste nista proverili sa njima detaljno, vec se tudji text preveli na srbski I postavili kao vas clanak. | Franshizing EU firmi van EU ne...