„Vesela glina“ za nove zaljubljenike

Jumping Clay franšizni sistem posluje u više od 40 zemalja širom sveta, sa 650 akademija i više od 5.000 instruktora. Koncept vuče korene iz Južne Koreje, gde je već ušao u obrazovni sistem.
Ponedeljak
29.01.2018.
Jumping Clay, koncept prodavnice i radionice u kojoj se može kupiti, ali i učiti modelovanje figurica od gline, početkom ove godine dobio je poslovnice na dva nova tržišta u regionu.
 

Ugovori o master franšizi potpisani su za Srbiju i Bosnu i Hercegovinu, a prve Jumping Clay akademije (radnje-radionice) otvorene u Beogradu i Sarajevu.
Nediljka Dokozić, koja je sa Dalekog istoka „donela“ Jumping Clay franšizu u Adria region kaže da je zadovoljna rezultatima u prethodnoj godini, pre svega, otvaranjem novih tržišta. – Novi primaoci franšize iz Srbije i Bosne i Hercegovine imaju mnogo poslovnog iskustva i verujem da će saradnja biti uspešna – kaže Nediljka Dokozić i dodaje da želi da zajedno sa njima napravi uspešnu „Jumping Clay priču“ u ovom regionu.

Naime, hrvatska kompanija Mangold, u vlasništvu Nediljke Dokozić, primalac je takozvane „super master franšize“ za sve zemlje Adria regiona (zemlje nekadašnje Jugoslavije i Albaniju). U Hrvatskoj je ova preduzetnica otvorila tri sopstvene Jumping Clay akademije, dok je za ostale teritorije ponudila master franšizu. Prvi takav ugovor potpisan je krajem 2016. za teritoriju Makedonije, a sa novim primaocima master franšize za Srbiju i BiH, priča se polako „zaokružuje“.

Verujem da Jumping Clay ima veliki potencijal – brojni su načini na koje se ovaj porogram može sprovoditi, u različitim okruženjima. U Hrvatskoj smo, na primer, dobili priliku da se predstavimo u osnovnim školama i naišli na oduševljenje, što je rezultiralo uspostavljanjem saradnje. Jumping Clay nije samo obična igračka, nije samo nekakva masa za modeliranje, što dokazuje i to da se ideja jako lepo „udomila“ u raznim školskim predmetima kroz razne školske projekte, istovremeno ostajući i dobra zabava. Ovo je za nas bilo novo iskustvo i sve znanje u vezi sa potencijalima i mogućnostima Jumping Clay franšize prenećemo i našim partnerima – objašnjava Nediljka Dokozić osnovne prednosti koncepta.

Primaoca master franšize za teritoriju Srbije, Aleksandra Nešića, ova franšiza je privukla zbog toga što je reč o „kreativnom, jedinstvenom i originalnom konceptu na ovim prostorima“. – Od prvog kontakta sa glinom sam, doslovno, podetinjio i poželeo da se zanimam time ceo dan! Iz ugla roditelja, to je jedinstven i koristan proizvod za decu, a uz igru, deca razvijaju maštu, motoriku, kreativnost... Ne manje bitna činjenica je da ova glina ne može da naškodi deci svojim sastavom, jer je ispitana i bezbedna, pa se može koristiti čak i kao ukras za torte – kaže Nešić.

Posao je veoma kreativan i moja poruka svakome ko razmišlja o pokretanju biznisa jeste – Modelirajte svoj biznis!
Aleksandar Nešić, zadužen za razvoj mreže JumpingClay akademija na teritoriji Srbije

Osim toga, koncept kao poslovna prilika, kako kaže, nije bio ništa manje interesantan. – Naš cilj sada jeste da stvorimo veliku mrežu Jumping Clay akademija na celoj teritoriji Srbije, jer verujemo da Jumping Clay može da radi u svakom gradu, te su dobrodošli preduzetnici iz svih delova Srbije. Posao je veoma kreativan i moja poruka svakome ko razmišlja o pokretanju biznisa jeste – Modelirajte svoj biznis! Jako je važno što iza svega stoji ozbiljan franšizni koncept sa višegodišnjim iskustvom i timom koji nesebično deli sva iskustva i energiju, što je dobar preduslov za uspeh – kaže Nešić.

Nediljka Dokozić na kraju dodaje da je cilj da tokom ove godine uđu i na preostala tržišta za koja je kompanija Mangold zadužena u regionu – Sloveniju, Crnu Goru, Kosovo i Albaniju. – Time bismo kompletirali priču i fokusirali se na širenje mreže kroz single unuti franšize, što će biti zadatak i za ostale primaoce master franšize – kaže ona.


Vesna Lapčić
saradnik