U Varšavu po franšizu i savet

Sajam franšiza u Varšavi / Posetioci sajma su uglavnom preduzetnici, investitori i vlasnici malih i srednjih preduzeća koji su zainteresovani za kupovinu franšize
Ponedeljak
09.09.2019.
Sajam franšiza u Varšavi je najveći i najznačajniji franšizni događaj u Srednjoj i Istočnoj Evropi. Predstavlja idealnu priliku za upoznavanje s ovim načinom poslovanja, uslovima i ponudom na tržištu franšiza.
 

Iako se prvenstveno obraća domaćim kompanijama, Sajam franšiza u Varšavi nije rezevisan samo za izvorno poljske franšizne sisteme. Sajam je već godinama otvoren za franšizne koncepte i brendove iz drugih zemalja sveta – naročito za sisteme koji imaju ambiciju da pronađu primaoce franšize u Poljskoj i na taj način razviju biznis na tom tržištu. I ove godine, najavljuju organizatori, od 17. do 19. oktobra u Palati nauke i kulture biće predstavljeno više od 200 franšiznih brendova. 

I posetioci sajma u Varšavi nisu više isključivo iz Poljske – organizatori potvrđuju da svake godine raste broj zainteresovanih iz inostranstva. Ipak, bez obzira na zemlju iz koje dolaze, iskustvo ili ambiciju, posetioci sajma uglavnom imaju isti cilj – da se upoznaju s ponudom i uslovima za kupovinu franšize. Zato je među posetiocima uvek veliki broj investitora, samostalnih preduzetnika, vlasnika malih i srednjih preduzeća, ali i zaposlenih ljudi koji razmišljaju da pokretanu sopstveni biznis tako što bi kupili franšizu. Očekuje se da će sajam i ove godine privući oko 7.000 ljudi. – Sajam franšiza je događaj koji se ne sme zaobići ako tražite franšizne partnere. Dobro je učestvovati i ako želite da se dobro pozicionirate ili održite dobar imidž na tržištu franšiza – ističe jedan od izlagača. 

Sajam, pored toga, ne posećuju samo ljudi koji već imaju iskustva s franšizingom, već i početnici koji bi da se tek upoznaju sa ovim vidom poslovanja. Zato se u sklopu sajma organizuje niz radionica i konferencija o franšizingu. Stručnjaci iz ove oblasti svojim savetima i i skustvom mogu pomoći svim zainteresovanim posetiocima – od toga kako da odaberu pravu poslovnu ideju, do toga kako da utvrde i provere šta davalac franšize zaista nudi. 

Gastronomske franšize su, tradicionalno, najzastupljenije na sajmu, a veliku pažnju privlače i trgovački lanci, specijalizovane trgovačke radnje, franšize iz finansijskog sektora, nekretnina i edukacije. Konačan spisak izlagača biće poznat tek u oktobru, a ko je do sada prijavio učešće na sajmu franšiza u Varšavi, možete pratiti na sledećem sajtu: Franchise Expo Warsaw.

Glavni organizator sajma je PROFIT system, najveća konsultantska kuća u oblasti franšizinga u Srednjoj i Istočnoj Evropi, izdavač nekoliko franšiznih časopisa i portala, među kojima je i Franchising.rs.


Tri dana posvećena franšizingu / Sajam franšiza u Varšavi će trajati od 17. do 19. oktobra 2019.
podnikatel roku Murad Al-Katib
N.Bogojević