Početkom oktobra 2018. svečano je otvoreno predstavništvo američke kompanije RE/MAX u Beogradu.
Svečanom otvaranju prisustvovalo je više od sto zvanica, kojima su se obratili ambasador Sjedinjenih Američkih Država Kajl Skot, predsednik RE/MAX Evropa Majkl Polcler, kao i direktor RE/MAX Srbija Miloš Mavrić.
RE/MAX je svetski lider u uslugama za nekretnine i jedna od najprepoznatljivijih američkih kompanija. Devet godina za redom proglašen je za vođeću svetsku franšizu u oblasti nekretnina, a sada je prisutan i na srpskom tržištu, gde planira saradnju sa velikim brojem vodećih agenata i agencija za nekretnine.
RE/MAX posluje isključivo kroz franšizni sistem i najveća je i najbrže rastuća kompanija ovog tipa na svetu. Od 1973. godine, kada je osnovan od strane dva agenta za nekretnine u Denveru, Kolorado do danas, rastao je konstantno i sada posluje u stotinu zemalja širom sveta, zapošljava više od 123.000
agenata i broji preko 7.900 agencija. Prošle godine ponovo se našao među 10 najboljih svetskih franšiza u godišnjoj anketi Franchise Times Top 200+.
U Evropu RE/MAX stiže 1994. godine i godinu dana kasnije brend RE/MAX se pojavljuje među agencijama za nekretnine u Španiji, Izraelu i Italiji. Danas je najveća franšiza za nekretnine u Evropi sa 1.900 evropskih kancelarija i 22.000 agenata. Srbija je, pored Crne Gore i Letonije, jedan od tri najnovija člana RE/MAX porodice.
POGLEDAJTE ČLANKE
Jedna od najvećih franšizinih agencija za promet nekretninama u svetu, američki RE/MAX, nedavno je započeo poslovanje u Srbiji, a cilj je da se mreža poslovnica na ovom tržištu proširi i kroz pojedinačne franšize.
U Srbiji je do sada poslovalo nekoliko velikih franšiza iz oblasti nekretnina, ali nijedna nije uspela da se održi. Nedavno je evropska franšiza Von Poll, specijalizovana za promet luksuznim nekretninama, rešila da okuša sreću.
Kompanija za prodaju luksuznih nekretnina Sotheby’s International Realty Affiliates dala je nedavno franšizu kako bi proširila poslovanje u Istočnoj Evropi. Prve poslovnice su otvorene u Hrvatskoj i Češkoj.
Oni koji su kupovali ili prodavali nekretnine u SAD najzadovoljniji su uslugom koju pruža Century 21, jedan od najvećih franšizih sistema na svetu, pokazuje studija agencije J.D. Power.
Century 21 širi svoj „globalni otisak“. Nove franšize su uspostavljene u Aziji, Africi i Južnoj Americi.
NAJČITANIJE
Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Prodavnica odeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj prodavnici, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merčendajzing (merchandising) - veština izlaganja i pozicioniranja robe.
U Srbiju je stigla nova, inovativna franšiza – Vendobox prodavnice koje su otvorene 24 sata i u kojima se različiti proizvodi kupuju na vending mašinama.
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije izuzetak. Koje se to investicije tretiraju kao obavezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna saradnja ne može zamisliti?
McDonald’s slavi četvrt veka poslovanja u Srbiji. O planovima, saradnji sa lokalnim dobavljačima i navikama potrošača razgovaramo sa Tomašem Rogačem.