Reklama s naslovnih strana

Spremni za rast / Grupo Overnews je pokrio matično tržište Španije velikim brojem franšiznih poslovnica. Sada su spremni za međunarodnu ekspanziju.
Petak
25.01.2019.
Razne stvari mogu da posluže kao „prostor za reklamu“, potrebno je samo malo kreativnosti – kažu u španskoj kompaniji Grupo Overnews, koja odnedavno nudi franšizu i preduzetnima iz ovog regiona.
 

Reklama je, bez sumnje, moćan kanal komunikacije, a ako se pametno plasira, dovodi brzo do željenih rezultata. Kreativnost u ovoj branši ne iscrpljuje se, međutim, samo u kreiranju reklama, već i u načinu na koji će ona doći do potrošača. Španska kompanija Grupo Overnews se tokom 20 godina rada upravo specijalizovala u oblasti direktnog marketinga i ponudila svojim klijentima nekoliko jednostavnih rešenja – korice časopisa, jelovnici, salvete, podmetači, mape, papirne kese i čaše – sve može da posluži kao netipičan, ali efektan „prostor za reklamu“. Najprepoznatljiviji su, ipak, po providnim koricama od propilena koje se koriste kao „reklamni omotač“ za naslovne strane časopisa, fascikli, cenovnika ili menija, i koji se mogu ponuditi na različitim mestima, gde god se ukaže prilika – u apotekama, frizerskim salonima, restoranima, kafićima, hotelima, auto-servisima.

Zahvaljujući ovoj ideji, kompanija je uspela da pokrije matično tržište Španije sa dve svoje i 25 franšiznih poslovnica. Sada su spremni i za inostrana tržišta, a franšiza se nudi i u zemljama ovog regiona. Prvog inostranog partnera, primaoca master franšize, španska kompanija već ima u Velikoj Britaniji.

Kako kažu u kompaniji, potencijalne primaocime franšize traže među izuzetno preduzetnim ljudima – to treba da budu osobe koje su vešte u prodaji, agilne i dobre u komunikaciji s ljudima, budući da će im jedan od osnovnih zadataka biti da pronađu lokalne biznise koje žele da se oglašavaju na koricama OverNews-a, a potom da pronađu mesta na kojima će se reklame plasirati (restorani, apoteke, klinike, saloni…)

Davalac franšize, pak, naglašava da se radi o vrlo profitabilnom poslu, gde je povraćaj investicije gotovo trenutan, a profitne margine se kreću od 100% do čak 3.000%, sve u zavisnosti od odabrane godišnje investicije. To ulaganje može da iznosi od 4.000 do 7.000 evra (+ PDV).  – Primalac franšize bira iznos ulaganja po meri svojih mogućnosti. Međutim, za koju god opciju da se odluči, taj iznos će pokriti nabavku dovoljne količine proizvoda koja je potrebna za godinu dana rada, ali i postizanje brzog povraćaja investicije i generisanje do pet puta veće dobiti – kaže Mario Brondani, vlasnik kompanije Grupo Overnews, dodajući da će primalac franšize sve o poslovanju moći da nauči i tokom obuke, koja će biti organizovana  u sedištu kompanije u Alikanteu ili, ako to partner zahteva, u njegovom mestu pribavališta.


Pomoć iz centrale / Davalac franšize je zadužen za izradu projekata i proizvoda, štampu, podršku, kao i logistiku, kontrolu nabavke, know-how i pomoć tokom trajanja franšizne saradnje