Požurite u Pariz

Franchise Expo Paris / Na tržištu Francuske posluje gotovo 2.000 franšiznih sistema. Oni generišu prihod od oko 60 milijardi evra godišnje, a sektor i dalje raste.
Petak
01.02.2019.
Najveći i najznačajniji evropski sajam franšiza – Sajam franšiza u Parizu – ove se godine održava od 17. do 20. marta. Čitaoci portala Franchising.rs mogu da računaju na besplatne ulaznice.
 

Ako tražite priliku da vidite šta se dešava i šta nudi tržište franšiza, sajamski kompleks Porte de Versailles u Parizu ovoga marta biće idealna destinacija. Na najvećem evropskom sajmu franšiza, koji će se održati od 17. do 20 marta, pojaviće se više od 580 kompanija, predstaviti 500 franšiznih brendova iz gotovo 90 branši. Očekivano, najveći broj izlagača će poticati iz Francuske, ali se na sajmu svake godine pojavi i po stotinjak franšiznih brendova iz inostranstva. Po pravilu, najviše izlagača dolazi iz Italije, Španije i SAD, a ove godine će se predstaviti i sistemi iz Finske, Irske, Mađarske, Velike Britanije... Sajam će, najavljuju organizatori, i ove godine posetiti više od 36.000 ljudi, potencijalnih primalaca franšize, preduzetnika i investitora.

Na tržištu Francuske posluje gotovo 2.000 franšiznih sistema. Oni generišu prihod od oko 60 milijardi evra godišnje, a sektor i dalje raste. Vidimo to i po izložbenom prostoru sajma koji se svake godine povećava. Ovogodišnje, 38. izdanje sajma se može pohvaliti većim brojem brojem izlagača u odnosu na prošlu – kaže Silvi Godi, direktorka Franchise Expo Paris.

U okviru sajma održi se i više od stotinu konferencija, radionica i seminara, na kojima posetioci mogu da dobiju savete i odgovore na osnovna pitanja o franšiznoj saradnji – šta je potrebno za kupovinu franšize, kako da dođu do izvora finansiranja, ali i kako se stvara i gradi franšizni koncept.

Među zvaničnim partnerima Sajma u Parizu već godinama se nalazi i kompanija PROFIT system, vodeća konsultantska kuća iz oblasti franšizinga u Srednjoj i Istočnoj Evropi, izdavač Franchising portala u ovom regionu. Zato će, i ove godine, čitaoci portala Franchising.rs moći da dobiju besplatne ulaznice – potrebno je samo da se do 14. februara 2019. registruju na ovoj stranici Franchise Expo Paris.  Nakon toga, od 15. do 28. februara, ulaznice će moći da se kupe po ceni od 14 evra, dok će posle tog perioda, koštati dvostruko više, 28 evra.

Posetioci će i ove godine moći da iskoriste personalizovanu onlajn opciju „My franchise“ (Moja franšiza), koja će im omogućiti da na osnovu preferencija planiraju obilazak i sastanke sa davaocima franšiza, tako da će lakše upravljati i vremenom provedenim na sajmu. 


Pokrenuti sopstveni biznis kroz franšizu / Franšizing omogućava preduzetnim ljudima da vode sopstveni biznis, dok u isto vreme uživaju u pomoći i podršci proverenog, dobro poznatog brenda.
podnikatel roku Murad Al-Katib
N.Bogojević