Zadovoljni i klijenti i zaposleni

Put do zadovoljnog klijenta / Putem UDS-a preduzetnik može bolje da upozna i gradi bazu svojih klijenata, ciljano im se obraća, razmenjuje brze poruke, šalje biltene, nagrađuje određenim popustima ili bodovima
Subota
30.03.2019
Kako preduzetnici mogu da automatizuju i digitalizuju svoj biznis? Vlasnicima biznisa iz Hrvatske digitalna platforma UDS pruža niz rešenja, a onima koji tek razmišljaju o preduzetništvu – mogućnost kupovine franšize.
 

Uspešne kompanije koriste danas svaku priliku kako bi upoznali svog klijenta i učinili ga zadovoljnim. S druge strane, uprkos automatizaciji i digitalizaciji, dobar radnik je i dalje važan, ako ne i ključan, faktor za uspešno poslovanje, pa nije neobično što kompanije nastoje da kreiraju i sisteme koji će ga motivisati i nagrađivati. Digitalna platforma UDS (United Digital Solutions) upravo omogućava malim i srednjim preduzećima i jedno i drugo – unapređenje odnosa s kupcima kroz razne funkcije aplikacije, ali i praćenje rada zaposlenih s ciljem dodatnog stimulisanja.

Ideja da se osmisli ovakva platforma nastala je, kako nam objašnjava Stefan Modrić, primalac master franšize za teritoriju Hrvatske, kako bi se srednjim i malim preduzetnicima pružio sveobuhvatan alat kojim mogu da digitalizuju i automatizuju svoj biznis, uštede na neefikasnom i skupom oglašavanju i vode svoj biznis u skladu s najnovijim i najmodernijim trendovima u marketingu.

– UDS, digitalna platforma, pruža mnoge funkcije koje su od izuzetne važnosti za podizanje nivoa poslovanja određenog biznisa. Tako, preduzetnik može graditi bazu svojih klijenata, na osnovu njihovih kupovina može ih bolje upoznati, ciljano im se obraćati, razmenjivati brze poruke, slati biltene, nagrađivati određenim popustima ili bodovima. Preduzetnici mogu da kreiraju i individualne ponude i svoje potrošače obaveste uz pomoć "push up" notifikacija. Klijenti preko UDS-a mogu i da naruče i plate određenu uslugu ili proizvod, a pošto se sve radi digitalno, preduzetnik lako prati statistiku prodaje i povećanje broja klijenata. Uz pomoć svih ovih, ali i drugih alata koje pruža UDS, dobija se zadovoljan klijent koji će najverovatnije dalje preporučiti proizvod ili usluge tog preduzetnika. Pošto to mogu učiniti digitalno, njihova preporuka ostaje zabeležena i preduzetnik ih može nagraditi za svaku preporuku. Na taj se način smanjuju troškovi marketinga putem ostalih marketinških kanala – objašnjava Modrić i dodaje da je najveća prednost to što mala i srednja preduzeća mogu da, praktično, digitalizuju svoj biznis pomoću UDS-a.

S druge strane, preduzetnici mogu da prate i rad svojih zaposlenih jer svako od njih ima svoju šifru, a sistem beleži broj izdanit računa, izvršene transakcije, date preporuke. – MSP sektor može da priušti UDS zbog niske cene i fleksibilnog načina plaćanja. Preduzetnik jednom plaća platformu, a kasnije plaća mesečnu članarinu u svrhu održavanja platforme pošto se softver ažurira tri puta mesečno. Uz to, dajemo dva meseca gratis ako se uplati članarina za godinu dana odjednom.U praksi se UDS pokazao kao odličan alat kojim se postižu izuzetni rezultati ako se iskorišćavaju sve njegove funkcije – kaže on.

Potrošači mogu da preuzmu UDS kao mobilnu aplikaciju, a preduzetnici imaju UDS admin panel koji mogu da koriste na telefonu ili kompjuteru.

Kada se i sam upoznao sa svim funkcijama ove digitalne platforme, Stefan Modrić je odlučio da postane primalac master franšize za teritoriju Hrvatske. Ipak, franšizni sistem funkcioniše tako da su mu „otvorena vrata“ za prodaju franšize i na drugim područjima pošto je glavni cilj kompanije da se proširi što više u svetu. – Potencijal UDS-a je ogroman i može promeniti kompletnu sliku preduzetništva što me je motivisalo da uzmem ovu franšizu – objašanjava Modrić.

Idealan primalac, kako kaže, bila bi osoba koja prepoznaje vrednost ove digitalne platfome i potencijal koji ona pruža. Primalac treba da obezbedi početni kapital za kompletan know-how koji kompanija pruža, a mora da prođe i edukaciju, upozna se s načinima rada i funkcionisanja UDS-a. – Najvažnije je da bude odlučan da zajedno s našim timom promenimo sliku preduzetništva, ne samo u Hrvatskoj, već i šire – ističe Modrić.

Primaocima se nudi više vrsta franšiznih paketa – business, premium i VIP. Svaki primalac franšize ima pravo neograničene distribucije UDS licenci, međutim, u zavisnosti od izbora franšiznog paketa dobija jednu, šest ili 12 licenci koje postaju njegovo vlasništvo i koje može dalje prodavati. – Primalac, praktično, kupuje određeni broj licenci te ih potom dalje prodaje vlasnicima malih ili srednjih biznisa. Sav taj prihod ostaje njemu. Međutim, nakon što proda svoje licence, primalac nastavlja prodaju i za to dobija određenu proviziju. Provizija je najveća za one primaoce koji su se u startu odlučili za najveći – VIP paket. Pored jednokratne provizije, primalac dobiia i procenat od mesečne naknade koju plaćaju preduzetnici koji su kupili UDS platformu, tako da on stalno generiše prihod. U tom smislu, VIP franšiza je daleko najisplativija i najprofitabilnija franšiza i predstavlja maksimalno ulaganje primaoca – objašnjava Modrić, dodajući da se investicija može vratiti u roku od mesec dana te da imaju primer primaoca koji je svoje ulaganje vratio za dva dana.

Osim plaćanja franšizne naknade, primalac franšize treba da obezbedi i pametni telefon i laptop.

UDS platforma u vlasništvu je firme Global Intelect Service i nastala je u Rusiji. Poslovnice ima u Londonu, Dubaiju, Nikoziji, Antaliji, Las Vegasu, a franšize u više od 60 zemalja širom sveta.


Digitalna platforma UDS / Nastala kako bi se srednjim i malim preduzetnicima pružio sveobuhvatan alat kojim mogu uštedeti na neefikasnom i skupom oglašavanju i voditi svoj biznis u skladu s najnovijim i najmodernijim trendovima u marketingu
Helen Doron franšízant
Vesna Lapčić
Novinar