Forum o franšizingu u Zagrebu

U Kongresnom centru FORUM Zagreb, na adresi Radnička cesta 50, u utorak 15. oktobra održaće se Forum franšiza 2019. Hrvatska gospodarska komora i njena Zajednica franšiznog poslovanja HGK organizuju ovaj Forum s namerom da okupe kompanije koje na hrvatskom tržištu posluju po principima franšiznog poslovanja u različitim granama privrede (trgovina, posredovanje u prometu nekretninama, marketing, turizam, proizvodnja, finansijski sektor, uslužne delatnosti i ostali).
Glavni cilj Foruma je usmeren na edukaciju o ulozi franšiznog poslovnog modela kao pokretača razvoja privrede i potencijala za podsticanje novog zapošljavanja, navodi se u zvaničnom saopštenju.
Učesnici programa biće predstavnici kompanija koje su se etablirale u franšiznom poslovanju na hrvatskom i globalnom tržištu, stručnjaci iz područja intelektualnog vlasništva, naknada šteta kod povreda intelektualnog vlasništva te stručnjaci za područje franšiznih ugovora, kao i predstavnici institucija (Hrvatski zavod za zapošljavanje, Hrvatska agencija za malo gospodarstvo, inovacije i investicije, Hrvatska poštanska banka i Hrvatska banka za obnovu i razvoj).
Forum je, kako ističe organizator, edukacija namenjena preduzetnicima početnicima i kompanijama u razvoju, ali i etabliranim davaocima franšize kako bi pomoću korisnih informacija o franšizingu, kreiranju odgovarajućih ključnih ugovornih obveza, primeni najbolje poslovne prakse, važnosti intelektualnog vlasništva i naknadama šteta kod njegove povrede, doneli odluku o franšiziranju svog poslovnog modela – postali potencijalni davaoci franšize ili potencijalni primaoci franšize.
Edukacija je namenjena i advokatima koji rade na franšiznim ugovorima, finansijskim institucijama kako bi se stvorili uslovi za povoljne kreditne linije za franšizno poslovanje te poslovnim savetnicima i predstavnicima institucija i telima nadležnim za podsticajno uređenje uslova na tržištu koji se tiču ovog poslovnog modela.
Pokrovitelji i partneri ovogodišnjeg Foruma franšiza 2019. su: Hrvatska udruga za franšizno poslovanje, Hrvatski zavod za zapošljavanje (HZZ), Hrvatska banka za obnovu i razvoj (HBOR), Hrvatska poštanska banka (HPB) i Hrvatska agencija za malo gospodarstvo, inovacije i investicije (HAMAG – BICRO).
Kotizacija za navedeni forum se ne naplaćuje.
Neki od učesnika i tema Foruma franšiza 2019:
- Šta treba da znate o franšizama pre nego što postanete davalac franšize – Andrija Čolak, Surf'n'Fries
- Kako postaviti franšizni sistem – Ljiljana Kukec, predsednica Udruge za franšizno poslovanje RH
- Šta brend treba da ima da bi se plasirao na internanacionalnom tržištu – Joel Silverstein, franšizni broker
- Važnost intelektualnog vlasništva u franšiznom poslovanju i povrede na tržištu – dr. sc. Romana Matanovac Vučković, vanredna profesorka na Katedri za građansko pravo Pravnog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu
- Važnost intelektualnog vlasništva u franšiznom poslovanju i povrede na tržištu – doc. dr. sc. Hedda Martina Šola, direktorka Instituta za Neuromarketing, docentica na Sveučilištu Hercegovina
- Ugovor kao temelj svake franšize – mr.sc.Mladen Vukmir, advokat
POGLEDAJTE ČLANKE

Šesta regionalna konferencija "Rizici novog doba i održivost: let u nepoznato" biće održana 5. juna 2025.
„Malac Genijalac“ je brend poznat širom regiona. Na tržištu Severne Makedonije postoji još potencijala za širenje franšizne mreže.
Verbatoria povećava svoju franšiznu porodicu u Evropi – na mapi se sada nalazi novi partner iz Poljske. Kompanija je učestvovala i na sajmu „Frankfurt Franchise Expo 2024“.
„Naučna kuhinjica“ nastavlja širenje na regionalnom tržištu, s posebnim naglaskom na Hrvatsku.
Fabrika burger & pizza bar počeo je sa radom 2017. godine kao mali porodični biznis u Subotici. Vlasnici koncepta sada razmišljaju o širenju poslovanja kroz razvoj franšizne mreže.
NAJČITANIJE

Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
U Srbiju je stigla nova, inovativna franšiza – Vendobox prodavnice koje su otvorene 24 sata i u kojima se različiti proizvodi kupuju na vending mašinama.
Prodavnica odeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj prodavnici, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merčendajzing (merchandising) - veština izlaganja i pozicioniranja robe.
Šta je potrebno za pokretanje Mini Pani franšize, po čemu se izdvajaju od sličnih koncepata i šta očekuju od predstojećeg Sajma franšiza u Opatiji, govori Kornelia Šild-Ferenc
McDonald’s slavi četvrt veka poslovanja u Srbiji. O planovima, saradnji sa lokalnim dobavljačima i navikama potrošača razgovaramo sa Tomašem Rogačem.
POPULARNO NA FORUMU
Kako izabrati a ne zažaliti?
Da li predlazete da biznis plan radimo sami ili da angazujemo pomoc?
Vreme je da se dobro promisli i dela
Dobar tekst. Retko gde možemo naći ovoliko detalja za obe strane franšiznog ugovora u kriznim situacijama kao što je ova situacija sa Korona virusom. Predlažem da ovakvih...
Poljske franšize spremne za izvoz
Tražim respektabilnu Kompaniju koj želi poslovnu saradnju na poslovnom projektu Otvaranje Renta Car Kompanije u Bosni i Hercegovini grad Sarajevo za VIP kupce korisnike...
Kontakt
Agresivniji povratak na Selo mladih iz grada.u Kovilj.
Definicija franšizinga
Odličan članak o Franšizingu.Hvala vam Preduzetništvo
Definicija franšizinga
Molio bih malo vise pojasnjenja o koracima za pridobijanje fransiznog partnera(pitanje postavlja potencijalni davalac fransize)
Definicija franšizinga
odlicno objasnjeno!
svi na selo.povratak..iz grada Novog sada
povratak..mladih na selo iz grda..u kovilj.u zdraviju i čistiju.prirodu..zadnja šansa za oživljavanje poljuprivrede i razvoj sela. u srbiji...svi na selo.povratak.