Bezbednost u temelju franšize
Signal 88 Security posluje na američkom tržištu od 2003. godine. Profilisali su se kao kompanija koja nudi premijum usluge iz oblasti obezbeđenja – osim ugradnje alarmnih sistema, nude se i usluga mobilnog obezbeđenja objekata (uz pomoć motorizovanih patrola), kao i obezbeđenja manifestacija. Razvoj je krenuo iz Omahe u Nebraski, a danas imaju više od 430 franšiznih poslovnica u Americi, dok od 2008. poslovanje šire i van SAD, takođe po modelu franšizne saradnje s partnerima s lokalnog tržišta. Mrežu partnera do sada su razvili u Kanadi, Velikoj Britaniji, Australiji i Novom Zelandu. Od ove godine, Signal 88 je fokusiran na tržišta Evrope, a franšizne partnere traže i u zemljama ovog regiona.
– Tražimo, pre svega, primaoca master franšize – lokalnu firmu ili preduzetnika koji bi pod našim brendom i u okviru našeg sistema razvijao posao na lokalnom tržištu. Master bi, stoga, imao zadatak da pronalazi i nove, pojedinačne primaoce franšize, nadgleda razvoj čitave mreže, pruža podršku pojedinačnim partnerima – kažu u ovoj američkoj kompaniji.
Baš iz tih razloga, primalac master franšize treba da bude preduzetnik s izraženim liderskim veštinama, spreman da izgradi i vodi nacionalnu mrežu primalaca franšize. Prednost će, ističe se dalje, imati preduzetnici s dovoljnim brojem relevantnih poslovnih kontakata s lokalnog tržišta, kao i kandidati koji pokažu zavidno umeće rada s ljudima, budući da će biti zaduženi za regrutaciju, obuku, motivaciju i upravljanje mrežom partnera. – Podrazumeva se, svakako, da primalac ima i dovoljno kapitala za pokretanje i nesmetano vođenje biznisa – kažu u kompaniji.
Samo za licencu (ulaznu franšiznu naknadu) primalac master franšize bi trebalo da izdvoji od 150 do 200 hiljada dolara. Procenjuje se da dodatnih 50 do 100 hiljada dolara primalac mora da uloži proces pokretanja i uhodavanja posla. Za ovako veliku investiciju, master, pak, može da računa na sveobuhvatnu podršku davaoca franšize, pored već pomenutog ekskluzivnog prava da razvija posao na čitavoj teritoriji države i mogućnosti da dalje prodaje pojedinačne franšize.
– Nama, kao davaocu franšize, u interesu je da se mreža koju vodi master na lokalnom tržištu neprestano razvija i raste. Zato puno pažnje posvećujemo prenosu specifičnog poslovnog znanja, posebno u vezi s razvojem franšizne mreže, jer će upravo to biti osnovno zaduženje, ali i najvažniji izvor prihoda za našeg primaoca master franšize – kažu u kompaniji Signal 88 Security.


POGLEDAJTE ČLANKE

ProfitApp International, vlasnik istoimene aplikacije u čijoj je osnovi program lojalnosti koji povezuje kompanije iz različitih branši i kupce, prva je crnogorska franšiza koja je započela ekspanziju u regionu.
Signal 88 Security ima više od 350 franšiznih poslovnica, uglavnom u zemljama engleskog govornog područja. Dalji razvoj franšizne mreže sada, pak, kreće od Mađarske.
Flash Europe, evropski lider u pružanju profesionalnih usluga hitnog transporta, pokreće franšizni program u ovom regionu. Ko može postati primalac franšize i šta se očekuje od partnera, otkriva franšizni menadžer Frank van Dorn
Mail Boxes Etc. pruža preduzećima niz logističkih usluga. Poslovanje širi pomoću franšize i na taj način je prisutan i u Hrvatskoj. U narednom periodu planiraju širenje mreže i u ostatku Adriatik regiona.
Razmišljate o širenju poslovanja davanjem franšize? Pitate se šta je potrebno za izgradnju stabilnog franšiznog sistema? Za početak – tim koji će se baviti ovim zadatkom.
NAJČITANIJE

Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj know-how i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Pizza Hut počinje da širi franšiznu mrežu u Centralnoj Evropi. Šta je potrebno za otvaranje restorana te koliko košta raditi pod ovim brendom?
Jelena Spasić je izabrala franšizu „Škole brzog čitanja i mudrog učenja“ jer voli da radi sa decom. Smatra da je reč o lepom, porodičnom poslu iz oblasti edukacije od kojeg koristi imaju i vlasnik i šira zajednica.
Cbweed, italijanski proizvođač i distributer proizvoda na bazi konoplje, širi poslovanje kroz franšizu i zainteresovan je da prodajnu mrežu razvije širom Evrope.
Za pekare važi da dobro posluju i tokom krize, a potencijalni primaoci franšize se sada mogu opredeliti za koncept koji ne zahteva velika ulaganja – mini-pekaru Kralj Coffee Donuts & Snacks.
POPULARNO NA FORUMU
Kako zaposliti i otpustiti
ZA SVAKU POHVALU!!! Prijatno sam iznenadjena i iskreno se nadam,da ce i kompanije u Srbiji shvatiti vaznost ovog proekta ili usluga ovih agencija i za njihovo...
Dobra vremena za reciklažu
Veoma dobro osmišljen posao i adekvatna ideja obzirom na vremena.. Mala firma iz RS -Banja Luka, je zainteresovana za poslovnu saradnju u smislu dobijanja franšize. Tim...