U susret sajmovima franšiza

Palata kulture i nauke u Varšavi / Mesto gde će se po 19. put održati najveći sajam franšiza u Istočnoj i Srednjoj Evropi
Petak
07.05.2021.
Dva najveća međunarodna sajma franšiza u Evropi potvrdila su „povratak u igru“ i objavila datume održavanja za ovu godinu.
 

Posle više od godinu dana ograničenih putovanja, lokdauna i novih pravila u poslovanju, organizatori sajmova franšiza u Parizu i Varšavi potvrdili su da će se obe manifestacije održati ove jeseni.

Zahvaljujući masovnoj vakcinaciji i pozitivnim signalima Vlada Francuske i Poljske, domaćini oba sajma s velikom dozom optimizma računaju na povratak u uobičajene poslovne tokove. Konačne državne odluke i smernice biće ažurirane na leto, a oba organizaciona tima već rade na sprovođenju mera i poštovanju svih ograničenja kako bi na najbolji mogući način dočekali 45.000 posetilaca, koliko obično privuku ova dva događaja.

Mihal Višnjevski, jedan od organizatora Sajma franšiza u Varšavi i direktor konsultantske kuće PROFIT system, ne krije zadovoljstvo što će se sajam ove godine održati u punom obimu. – Ovo je neprocenjiv događaj koji povezuje kompanije s partnerima iz celog sveta. Ni na jednom drugom mestu ne možete pronaći toliko mogućnosti i poslovnih prilika pod jednim krovom – izjavio je Višnjevski.

Organizatori sajma u Parizu Reed Expositions ističu da se, uprkos globalnim finansijskim izazovima, franšizing pokazao kao otporan poslovni model i sjajan alat za ekonomski oporavak. – Naša uloga je, sada više nego ikad, da u ovim teškim vremenima podržimo naše izlagače i buduće primaoce franšize, kako bi oni mogli da pokrenu franšiznu saradnju i nastave da razvijaju svoje biznise – izjavili su organizatori sajma u Parizu.

Dobro došli u Pariz

Sajam franšiza u Parizu – Franchise Expo Paris – trajaće ove godine od 26. do 29. septembra. Ovo je 39. izdanje sajma, a manifestacija će se, tradicionalno, održati u kompleksu Porte de Versailles u Parizu.

Poznat i kao najveći sajam franšiza u Evropi, Franchise Expo Paris će ugostiti više od 400 francuskih i međunarodnih franšiznih brendova. Najavljeno je postavljanje nekoliko nacionalnih paviljona: iz SAD, Italije, Tajvana, Brazila, Malezije, Rusije, Kvebeka… Očekuje se da tokom ova četiri dana kroz Porte de Versailles prođe više od 35.000 posetilaca.

U okviru sajma će biti organizovano i oko 100 radionica i konferencija za buduće preduzetnike koji će moći da nauče kako da naprave i razviju svoje poslovne projekte. Razne franšizne asocijacije i udruženja biće na raspolaganju posetiocima koji žele da saznaju nešto više o franšiznom modelu poslovanja.

Za one koji neće moći fizički da prisustvuju sajmu, Franchise Expo Paris ustupa svoju digitalnu platformu. Na taj način će registrovani izlagači i posetioci moći od kuće, putem vebinara i onlajn sastanaka, da učestvuju na ovom događaju.

Ovogodišnji sajam će ponuditi i namenske programe za investitore i primaoce master/multi/pluri franšiza, koji su u potrazi za novim brendovima, i koje bi, potom, mogli da prenesu i razvijaju (kroz franšizu) na lokalnim tržištima.

Za više informacija o Sajmu franšiza u Parizu posetite franchiseparis.com.

U oktobru i Varšava

Sajam franšiza u Varšavi će se ove godine održati od 14. do 16. oktobra, u Palati kulture i nauke.

Istočna Evropa je još uvek jedno od najperspektivnijih regiona za razvoj franšiznog sektora, a Poljska nesumnjivo predstavlja lidera po tom pitanju. Stoga je i Sajam franšiza u Varšavi idealno mesto za uspostavljanje kontakata i upoznavanje s potencijalnim poslovnim partnerima. – Ovo je zaista odlična prilika za franšizne kompanije da se sretnu s budućim primaocima franšize. Posetioci sajma su uglavnom preduzetnici i vlasnici malih i srednjih preduzeća koji traže dobre poslovne ideje i dobre opcije za kupovinu franšize – podseća Mihal Višnjevski.

Tokom tri dana sajma predstaviće se više od 200 franšiznih brendova, kako domaćih tako i međunarodnih, a očekuje se 7.000 posetilaca.

Sajam, napominje Višnjevski, ne posećuju samo ljudi koji već imaju iskustva s franšizingom, već i početnici koji bi da se tek upoznaju sa ovim vidom poslovanja. Zato se u sklopu sajma organizuje niz radionica i konferencija o franšizingu. Stručnjaci iz ove oblasti svojim savetima i i skustvom mogu pomoći zainteresovanim posetiocima – od toga kako da odaberu pravu poslovnu ideju, do toga kako da utvrde i provere šta davalac franšize zaista nudi. 

Za više informacija o sajmu (za posetioce) ili uslovima i rezervaciji štanda (za izlagače), posetite franchisewarsaw.com.


Za svakog po nešto / Sajmovi franšiza okupe po više stotina izlagača (davaoca franšiza) i na desetine hiljada posetilaca (potencijalnih primaoca franšiza)