Sajam biznisa i franšizinga
Sajam se održava u praškom kongresnom centru „U Hajku“ i otvoren je za sve posetioce koji bi da se bliže upoznaju sa franšiznim modelom poslovanja. Sajam je organizovan i s ciljem da ponudi više informacija o mogućnostima malih i srednjih preduzeća za poslovanje kroz franšizu. Učesnici sajma će biti u prilici da se susretnu s predstavnicima međunarodnih i domaćih franšiznih koncepata, kao što su CrossCafe, Náš Grunt, Pizza Mizza ili Uniglobe Travel.
Tokom manifestacije, u sklopu propratnog programa, biće održane i konferencije. Predavanja, prezentacije i forumi su namenjeni za sve posetioce, a neke od tema, kao što su marketing, franšizing, poslovna podrška, pravna legislativa i primeri poslovnih rešenja, mogle bi da budu naročito interesantne preduzetnicima iz malih i srednjih preduzeća, kao i onima koji se tek upuštaju u samostalno poslovanje.
- Naša srednjoročna vizija je da redovno i barem jednom godišnje organizujemo ovakav specijalizovan sajam o franšizingu i poslovanju u Pragu. Takođe, planiramo da uključimo i druge oblasti vezane za poslovanje, čime bismo znatno proširili broj kandidata i kompanija koji bi dobili priliku da učestvuju na sajmu - kaže Monika Hrubalova, stručni savetnik sajma.
Glavni partner sajma, koji je ove godine pomogao da se organizuje Franchise & Retail Academy, jeste nutricionistički centar Naturhouse. Ostali partneri su DietFitness, Yves Rocher i Business for Breakfast. Medijski partner sajma je češki portal Franchising.cz.
POGLEDAJTE ČLANKE
„Kada smo počinjali, uopšte nismo razmišljali o franšizingu kao o modelu za širenje biznisa. Sada je to ključna strategija“, kaže Dejan Grbić, jedan od tvoraca i vlasnika „Muzeja čula“
Živimo u neverovatnom vremenu gde svaki hobi može prerasti u posao koji će donositi profit i omogućiti lep život prepun zadovoljstva. Šta je potrebno za to, otkriva Milica Lepojević, tvorac i vlasnica koncepta „Savršeno iznenađenje“
Ako tražite posao koji će doneti radost u vaš život, ako razmišljate o tome da pokrenete sopstveni posao, ali vas je strah početnih koraka i mogućih grešaka – možete kupiti franšizu koja na tržišu Srbije uspešno posluje već četiri godine. Zavirite u „Savršeno iznenađenje“.
Želite da izgradite atrakciju koja staje na 100 kvadratnih metara, a privlači posetioce iz svih krajeva sveta? Otvorite kuću leptira! – kaže Zbinjek Černi, vlasnik češkog koncepta Papilonia
Šta je ključno za opstanak licenciranih magazina u regionu? Kako biraju licence i kakva je budućnost ovakvih izdanja, otkriva Robert Čoban, predsednik Color Press Group-a
NAJČITANIJE
Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Cilj franšiznih asocijacija jeste popularizacija i promocija franšizinga, rad na uspostavljanju transparentnosti, regulaciji i implementaciji opšte prihvaćenih etičkih standarda franšizinga. U većini zemlja sa razvijenim franšizinim tržištem, najveći broj kompanija davalaca franšiza učlanjeno je u nacionalne franšizne asocijacije.
Mobile Outfitters, američka franšiza specijalizovana za usluge zaštite i stilizovanja mobilnih telefona kvalitetnim folijama, nastavlja širenje svoje mreže i nudi mogućnost pokretanja biznisa za svega pet hiljada evra.
Za koje vreme je moguće povratiti investiciju u L’Arome parfimeriju, koji su sve formati dostupni te u čemu je tajna brze ekspanzije brenda, govori Davor Bagić, tvorac koncepta
LG Laundry Lounge, lanac samouslužnih perionica veša, uskoro će dobiti nove franšizne jedinice u Ljubljani, Pragu i Skoplju. Davalac franšize, uz to, savetuje svoje primaoce da se u vreme COVIDa-19 obavezno pridržavaju i određenih pravila.
POPULARNO NA FORUMU
Štedljiva i zdrava franšiza
Pozdrav.Da li imate neko prodajno mesto na jugu Srbije ili nekog saradnika gde bi se moglo na licu mesta videti kako zapravo ti paneli funkcionisu?Zainteresovan sam za kupovinu...
Rent-a-car, carstvo franšiza?
Poštovani hitno potrebna ozbiljna Kompanija za poslovnu saradnju na otvaranju Renta-Car poslovnice-podružnice ili zasebne kompanije u Bosni iHercegovini grad...
Duh starog Novog Sada
Svaka cast! Ponosimo se sto je Manual domaci brend!!!
Duh starog Novog Sada
Bravo za Manual! Ponosna sam što je ovakav brend iz Srbije!
U Pariz po poznate brendove
\'Videti i biti vidjen\' jeste pravi naslov, zbog toga sto je to recenica namenjena, odredjena vrlo poznatim dogadjajima, kao sto je to slucaj-Sajam fransiza u Parizu.Novinar,...