Ugovor o franšizi potpisan je 22. juna u Vrdniku između francuske grupe Accor i domaće Promont grupe. Na taj način će „Fruške Terme“, kompleks u vlasništvu Promont grupe, postati prvi Mövenpick hotel u Srbiji.
Ugovor su potpisali viši potpredsednik i direktor razvoja Northern Europe Accor grupe Kamil Jazbek i generalni direktor Promont grupe Milinko Cicmil.
***
„Fruške Terme“ su vodeći i najveći termalni i spa rizort u Srbiji i nude 12 bazena sa lekovitom, termo-mineralnom vodom koji pokrivaju više od 3.000 kvadratnih metara vodene površine.
Mövenpick je osnovan u Švajcarskoj i imaju više od 110 hotela i odmarališta širom sveta, a planiraju još 50 do 2025. godine. Deo je grupacije Accor, koja ima više od 5.300 nekretnina i 10.000 ugostiteljskih objekata u 110 zemalja.
Accor Group zapošljava 270.00 ljudi, ima 40 brendova i 5.300 hotela u najrazličitijim krajevima sveta. U Srbiji je prisutan od ranije s brendovima Mama Shelter i Mercure Belgrade Excelsior.
POGLEDAJTE ČLANKE
Oporavak donosi nove franšize
/07.03.2022.
– Turistički sektor se oporavlja, samim tim raste i interesovanje za franšizu CityPal-a – kaže Željko Gobac, osnivač platforme CityPal putem koje se turistima predstavljaju najbolje lokalne preporuke
Direct Booker je svoj franšizni portfelj ove godine proširio sa dva nova tržišta – Severnom Makedonijom i Grčkom. Kakvi su planovi i očekivanja novih primalaca franšize?
Uprkos tome što je pandemija snažno pogodila sektor turizma, franšizni sistem Direct Booker je svoje poslovanje proširio na tržište Italije. Primalac franšize je stari znanac.
CityPal, veb-platforma i brošure preko kojih lokalni stanovnici turistima predstavljaju najbolje iz ponude svog mesta, dostupna je kroz franšizu. Za sada, CityPal posluje u Zagrebu i Puli.
Direct Booker, franšizni sistem turističkih agencija za iznajmljivanje i upravljanje privatnim smeštajem, započinje poslovanje na tržištu Poljske. Ujedno su franšiznu mrežu proširili i u regionu.
NAJČITANIJE
Definicija franšizinga
/12.10.2012.
Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Kako je stvorio i izvezao prvu jugoslovensku franšizu, šta ga je dovelo do novog projekta i zašto franšizing doživljava kao ozbiljan, ali osetljiv posao, govori Dušan Radović
McDonald’s slavi četvrt veka poslovanja u Srbiji. O planovima, saradnji sa lokalnim dobavljačima i navikama potrošača razgovaramo sa Tomašem Rogačem.
Franšizni sistemi mogu da se klasifikuju na različite načine i po različitim kriterijumima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primaocima franšize (know-how), vrsti delatnosti ili načinu organizacije sistema.
Orion Telekom, jedna od vodećih telekomunikacionih kompanija na tržištu Srbije, kreće u snažniji razvoj partnerske mreže.