Ugovor o franšizi potpisan je 22. juna u Vrdniku između francuske grupe Accor i domaće Promont grupe. Na taj način će „Fruške Terme“, kompleks u vlasništvu Promont grupe, postati prvi Mövenpick hotel u Srbiji.
Ugovor su potpisali viši potpredsednik i direktor razvoja Northern Europe Accor grupe Kamil Jazbek i generalni direktor Promont grupe Milinko Cicmil.
***
„Fruške Terme“ su vodeći i najveći termalni i spa rizort u Srbiji i nude 12 bazena sa lekovitom, termo-mineralnom vodom koji pokrivaju više od 3.000 kvadratnih metara vodene površine.
Mövenpick je osnovan u Švajcarskoj i imaju više od 110 hotela i odmarališta širom sveta, a planiraju još 50 do 2025. godine. Deo je grupacije Accor, koja ima više od 5.300 nekretnina i 10.000 ugostiteljskih objekata u 110 zemalja.
Accor Group zapošljava 270.00 ljudi, ima 40 brendova i 5.300 hotela u najrazličitijim krajevima sveta. U Srbiji je prisutan od ranije s brendovima Mama Shelter i Mercure Belgrade Excelsior.
POGLEDAJTE ČLANKE
– Turistički sektor se oporavlja, samim tim raste i interesovanje za franšizu CityPal-a – kaže Željko Gobac, osnivač platforme CityPal putem koje se turistima predstavljaju najbolje lokalne preporuke
Direct Booker je svoj franšizni portfelj ove godine proširio sa dva nova tržišta – Severnom Makedonijom i Grčkom. Kakvi su planovi i očekivanja novih primalaca franšize?
Uprkos tome što je pandemija snažno pogodila sektor turizma, franšizni sistem Direct Booker je svoje poslovanje proširio na tržište Italije. Primalac franšize je stari znanac.
CityPal, veb-platforma i brošure preko kojih lokalni stanovnici turistima predstavljaju najbolje iz ponude svog mesta, dostupna je kroz franšizu. Za sada, CityPal posluje u Zagrebu i Puli.
Direct Booker, franšizni sistem turističkih agencija za iznajmljivanje i upravljanje privatnim smeštajem, započinje poslovanje na tržištu Poljske. Ujedno su franšiznu mrežu proširili i u regionu.
NAJČITANIJE
Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
U Srbiju je stigla nova, inovativna franšiza – Vendobox prodavnice koje su otvorene 24 sata i u kojima se različiti proizvodi kupuju na vending mašinama.
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije izuzetak. Koje se to investicije tretiraju kao obavezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna saradnja ne može zamisliti?
Američki lanac picerija Pizza Hut stiže u Hrvatsku, a u planu je otvaranje tri restorana u Zagrebu i Splitu.
Proces traženja (regrutacije) primalaca franšize nije nimalo lak. Kako kompanije treba da se pripreme za ovaj proces i šta je potrebno za dobru promociju franšiznog koncepta?