Ponedeljak
08.09.2025.
Naučna kuhinjica spaja nauku i igru kroz eksperimente i radionice za decu, dok franšizerima nudi stabilan i perspektivan biznis model širom Evrope.
 

Naučna kuhinjica pokazuje da franšiza može biti mnogo više od poslovnog poduhvata – ona postaje misija koja menja način na koji deca upoznaju nauku. Spoj igre, edukacije i sigurnog poslovnog modela privlači preduzetnike širom Evrope.

Iskustva franšizera pokazuju da Naučna kuhinjica nije samo posao, već prilika da se gradi budućnost dece, a istovremeno razvija stabilan i perspektivan biznis. Podrška centrale, gotovi obrazovni programi, prepoznatljiv brend i rastuća potražnja čine ovaj koncept jednom od najzanimljivijih franšiznih prilika na tržištu obrazovanja.

Razgovarali smo sa primaocima franšiza iz tri zemlje – Severne Makedonije, Nemačke i Hrvatske – koji su već prepoznali potencijal ovog brenda i odlučili da postanu deo mreže.

„Ovo nije samo posao, već i misija“ – Severna Makedonija

Hristijan Dimoski, master franšizer za teritoriju Severne Makedonije, ističe da ih je privukao spoj nauke i igre, kao i profesionalna podrška koju su dobili od centrale:

„Prepoznali smo veliki tržišni potencijal i rastuću potrebu za kreativnim i edukativnim programima za decu. Dopao nam se profesionalizam, metodologija rada i podrška – od obuke i materijala do marketinga i brendiranja. Zato smo odlučili da potpišemo ugovor o master franšizi.“

Dimoski naglašava da deca sa velikim oduševljenjem učestvuju u radionicama, a roditelji cene originalan pristup i obrazovnu vrednost:

„Ovo nije samo posao, već i misija – uticaj na razvoj dece i ljubav prema nauci. Uz podršku centrale i pozitivan odjek zajednice, rezultati dolaze brzo.“

„Program budućnosti za decu današnjeg vremena“ – Nemačka

Milica Zarić iz Nemačke odlučila je da u svoj grad donese koncept koji do sada nije postojao:

„Privukla me jedinstvena kombinacija učenja kroz igru, bez klasičnih knjiga i domaćih zadataka. Znala sam da ćemo sa Naučnom kuhinjicom biti jedinstveni i doneti nešto potpuno novo.“

Podršku centrale opisuje kao brzu i efikasnu, a reakcije roditelja već sada su više nego pozitivne:

„Roditelji su veoma zainteresovani i jedva čekaju da zvanično krenemo. Preporučila bih svima da se upuste u ovaj posao, jer je to program budućnosti, posebno važan za decu današnjeg vremena.“

„Spajanje strasti za naukom i sigurne poslovne prilike“ – Hrvatska

Dean Brabec, master franšizer za Hrvatsku, ističe da Naučna kuhinjica pruža idealan balans između sigurnosti etabliranog brenda i slobode vođenja sopstvenog posla:

„Verujem da je nauka najbolji način da deca razviju radoznalost, logiku i kreativnost. Oduševila me ideja da im to omogućimo kroz igru i eksperimente. Otvaranje franšize predstavlja ozbiljnu i vrednu poslovnu priliku, jer ulazite u posao uz potporu proverenog modela i snažnog brenda.“

Brabec dodaje da je interes dece i roditelja ogroman i da je vizija razvoja jasna:

„Želimo da Naučna kuhinjica postane prepoznatljiv i omiljen edukativni brend širom Hrvatske. Naš cilj je da omogućimo što većem broju dece da otkrivaju svet nauke, a roditeljima da dobiju sigurnog i pouzdanog partnera u obrazovanju.“

Iskustva iz Severne Makedonije, Nemačke i Hrvatske jasno pokazuju da Naučna kuhinjica pruža i snažnu tržišnu priliku i ličnu satisfakciju onima koji žele da utiču na obrazovanje budućih generacija. To je franšiza koja istovremeno gradi biznis i budućnost dece.

 


Milica Zarić, primalac franšize iz Nemačke /
Bojana Vuković
Franšizni konsultant