„Naučna kuhinjica – nauka kroz igru“
Naučna kuhinjica pokazuje da franšiza može biti mnogo više od poslovnog poduhvata – ona postaje misija koja menja način na koji deca upoznaju nauku. Spoj igre, edukacije i sigurnog poslovnog modela privlači preduzetnike širom Evrope.
Iskustva franšizera pokazuju da Naučna kuhinjica nije samo posao, već prilika da se gradi budućnost dece, a istovremeno razvija stabilan i perspektivan biznis. Podrška centrale, gotovi obrazovni programi, prepoznatljiv brend i rastuća potražnja čine ovaj koncept jednom od najzanimljivijih franšiznih prilika na tržištu obrazovanja.
Razgovarali smo sa primaocima franšiza iz tri zemlje – Severne Makedonije, Nemačke i Hrvatske – koji su već prepoznali potencijal ovog brenda i odlučili da postanu deo mreže.
„Ovo nije samo posao, već i misija“ – Severna Makedonija
Hristijan Dimoski, master franšizer za teritoriju Severne Makedonije, ističe da ih je privukao spoj nauke i igre, kao i profesionalna podrška koju su dobili od centrale:
„Prepoznali smo veliki tržišni potencijal i rastuću potrebu za kreativnim i edukativnim programima za decu. Dopao nam se profesionalizam, metodologija rada i podrška – od obuke i materijala do marketinga i brendiranja. Zato smo odlučili da potpišemo ugovor o master franšizi.“
Dimoski naglašava da deca sa velikim oduševljenjem učestvuju u radionicama, a roditelji cene originalan pristup i obrazovnu vrednost:
„Ovo nije samo posao, već i misija – uticaj na razvoj dece i ljubav prema nauci. Uz podršku centrale i pozitivan odjek zajednice, rezultati dolaze brzo.“
„Program budućnosti za decu današnjeg vremena“ – Nemačka
Milica Zarić iz Nemačke odlučila je da u svoj grad donese koncept koji do sada nije postojao:
„Privukla me jedinstvena kombinacija učenja kroz igru, bez klasičnih knjiga i domaćih zadataka. Znala sam da ćemo sa Naučnom kuhinjicom biti jedinstveni i doneti nešto potpuno novo.“
Podršku centrale opisuje kao brzu i efikasnu, a reakcije roditelja već sada su više nego pozitivne:
„Roditelji su veoma zainteresovani i jedva čekaju da zvanično krenemo. Preporučila bih svima da se upuste u ovaj posao, jer je to program budućnosti, posebno važan za decu današnjeg vremena.“
„Spajanje strasti za naukom i sigurne poslovne prilike“ – Hrvatska
Dean Brabec, master franšizer za Hrvatsku, ističe da Naučna kuhinjica pruža idealan balans između sigurnosti etabliranog brenda i slobode vođenja sopstvenog posla:
„Verujem da je nauka najbolji način da deca razviju radoznalost, logiku i kreativnost. Oduševila me ideja da im to omogućimo kroz igru i eksperimente. Otvaranje franšize predstavlja ozbiljnu i vrednu poslovnu priliku, jer ulazite u posao uz potporu proverenog modela i snažnog brenda.“
Brabec dodaje da je interes dece i roditelja ogroman i da je vizija razvoja jasna:
„Želimo da Naučna kuhinjica postane prepoznatljiv i omiljen edukativni brend širom Hrvatske. Naš cilj je da omogućimo što većem broju dece da otkrivaju svet nauke, a roditeljima da dobiju sigurnog i pouzdanog partnera u obrazovanju.“
Iskustva iz Severne Makedonije, Nemačke i Hrvatske jasno pokazuju da Naučna kuhinjica pruža i snažnu tržišnu priliku i ličnu satisfakciju onima koji žele da utiču na obrazovanje budućih generacija. To je franšiza koja istovremeno gradi biznis i budućnost dece.


POGLEDAJTE ČLANKE

Edukido u 3 godine otvara 15 centara u Hrvatskoj i širi se na regiju. Donosimo razgovor sa voditeljicom franšize, Ines Slunjski, o rastu, podršci i planovima za budućnost.
IQ UP! osposobljava mlade umove da razmišljaju, zaključuju i planiraju. Kao edukativna franšiza, IQ UP! je i dobra prilika za pokretanje sopstvenog posla, kaže Danijela Radaković, master primalac za Srbiju
„Malac Genijalac“ je brend poznat širom regiona. Na tržištu Severne Makedonije postoji još potencijala za širenje franšizne mreže.
„Naučna kuhinjica“ nastavlja širenje na regionalnom tržištu, s posebnim naglaskom na Hrvatsku.
„Naučna kuhinjica“ je jedinstven koncept edukativnih radionica koje pružaju deci priliku da istražuju, eksperimentišu i stiču znanja iz sveta prirodnih nauka na zabavan i kreativan način. Šta je potrebno za pokretanje franšize?
NAJČITANIJE

Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Franšizni sistemi mogu da se klasifikuju na različite načine i po različitim kriterijumima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primaocima franšize (know-how), vrsti delatnosti ili načinu organizacije sistema.
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije izuzetak. Koje se to investicije tretiraju kao obavezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna saradnja ne može zamisliti?
McDonald’s je otvorio trideset drugi restoran u Srbiji, a dvadeset drugi u Beogradu.
McDonald’s slavi četvrt veka poslovanja u Srbiji. O planovima, saradnji sa lokalnim dobavljačima i navikama potrošača razgovaramo sa Tomašem Rogačem.
POPULARNO NA FORUMU
Moć velikih brojeva
Bravo SuanPan!
Indijski koncept osvojio region
U pitanju je brend koji se tek pojavio na našim prostorima, dok je sama tehnika mentalne aritmetike već uveliko poznata i razrađena preko drugog programa koji ima merljive...
Sinergija – preduslov za uspeh
U pitanju je Turski brend iz grada Mersin, a ne iz Srbije, koji se pojavio na našim prostorima pre nekih godinu dana, dok je sama tehnika mentalne aritmetike već bila uveliko...
Poslovna prilika u školi jezika
Moram da priznam da nisam cuo za ovu skolu stranih jezika dosada. Koliko iskustva se trazi u znanju...