„Naučna kuhinjica – nauka kroz igru“
Naučna kuhinjica pokazuje da franšiza može biti mnogo više od poslovnog poduhvata – ona postaje misija koja menja način na koji deca upoznaju nauku. Spoj igre, edukacije i sigurnog poslovnog modela privlači preduzetnike širom Evrope.
Iskustva franšizera pokazuju da Naučna kuhinjica nije samo posao, već prilika da se gradi budućnost dece, a istovremeno razvija stabilan i perspektivan biznis. Podrška centrale, gotovi obrazovni programi, prepoznatljiv brend i rastuća potražnja čine ovaj koncept jednom od najzanimljivijih franšiznih prilika na tržištu obrazovanja.
Razgovarali smo sa primaocima franšiza iz tri zemlje – Severne Makedonije, Nemačke i Hrvatske – koji su već prepoznali potencijal ovog brenda i odlučili da postanu deo mreže.
„Ovo nije samo posao, već i misija“ – Severna Makedonija
Hristijan Dimoski, master franšizer za teritoriju Severne Makedonije, ističe da ih je privukao spoj nauke i igre, kao i profesionalna podrška koju su dobili od centrale:
„Prepoznali smo veliki tržišni potencijal i rastuću potrebu za kreativnim i edukativnim programima za decu. Dopao nam se profesionalizam, metodologija rada i podrška – od obuke i materijala do marketinga i brendiranja. Zato smo odlučili da potpišemo ugovor o master franšizi.“
Dimoski naglašava da deca sa velikim oduševljenjem učestvuju u radionicama, a roditelji cene originalan pristup i obrazovnu vrednost:
„Ovo nije samo posao, već i misija – uticaj na razvoj dece i ljubav prema nauci. Uz podršku centrale i pozitivan odjek zajednice, rezultati dolaze brzo.“
„Program budućnosti za decu današnjeg vremena“ – Nemačka
Milica Zarić iz Nemačke odlučila je da u svoj grad donese koncept koji do sada nije postojao:
„Privukla me jedinstvena kombinacija učenja kroz igru, bez klasičnih knjiga i domaćih zadataka. Znala sam da ćemo sa Naučnom kuhinjicom biti jedinstveni i doneti nešto potpuno novo.“
Podršku centrale opisuje kao brzu i efikasnu, a reakcije roditelja već sada su više nego pozitivne:
„Roditelji su veoma zainteresovani i jedva čekaju da zvanično krenemo. Preporučila bih svima da se upuste u ovaj posao, jer je to program budućnosti, posebno važan za decu današnjeg vremena.“
„Spajanje strasti za naukom i sigurne poslovne prilike“ – Hrvatska
Dean Brabec, master franšizer za Hrvatsku, ističe da Naučna kuhinjica pruža idealan balans između sigurnosti etabliranog brenda i slobode vođenja sopstvenog posla:
„Verujem da je nauka najbolji način da deca razviju radoznalost, logiku i kreativnost. Oduševila me ideja da im to omogućimo kroz igru i eksperimente. Otvaranje franšize predstavlja ozbiljnu i vrednu poslovnu priliku, jer ulazite u posao uz potporu proverenog modela i snažnog brenda.“
Brabec dodaje da je interes dece i roditelja ogroman i da je vizija razvoja jasna:
„Želimo da Naučna kuhinjica postane prepoznatljiv i omiljen edukativni brend širom Hrvatske. Naš cilj je da omogućimo što većem broju dece da otkrivaju svet nauke, a roditeljima da dobiju sigurnog i pouzdanog partnera u obrazovanju.“
Iskustva iz Severne Makedonije, Nemačke i Hrvatske jasno pokazuju da Naučna kuhinjica pruža i snažnu tržišnu priliku i ličnu satisfakciju onima koji žele da utiču na obrazovanje budućih generacija. To je franšiza koja istovremeno gradi biznis i budućnost dece.
Milica Zarić, primalac franšize iz Nemačke /
POGLEDAJTE ČLANKE
Širenje znanja bez granica
/19.06.2025.
„Škola brzog čitanja i mudrog učenja“ jedan je od retkih domaćih franšiznih sistema koji godinama uspešno odoleva svim izazovima i konstantno raste.
Edukido u 3 godine otvara 15 centara u Hrvatskoj i širi se na regiju. Donosimo razgovor sa voditeljicom franšize, Ines Slunjski, o rastu, podršci i planovima za budućnost.
IQ UP! osposobljava mlade umove da razmišljaju, zaključuju i planiraju. Kao edukativna franšiza, IQ UP! je i dobra prilika za pokretanje sopstvenog posla, kaže Danijela Radaković, master primalac za Srbiju
„Naučna kuhinjica“ nastavlja širenje na regionalnom tržištu, s posebnim naglaskom na Hrvatsku.
„Naučna kuhinjica“ je jedinstven koncept edukativnih radionica koje pružaju deci priliku da istražuju, eksperimentišu i stiču znanja iz sveta prirodnih nauka na zabavan i kreativan način. Šta je potrebno za pokretanje franšize?
NAJČITANIJE
Definicija franšizinga
/12.10.2012.
Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije izuzetak. Koje se to investicije tretiraju kao obavezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna saradnja ne može zamisliti?
Franšizing u oblasti maloprodaje naftnim derivatima je veoma razvijen u svetu. U Srbiji posluje nekoliko franšiznih lanaca benzinskih pumpi.
Modna kompanija MANGO planira da svoje prodavnice obogati novim linijama sportske odeće, donjeg veša i odeće za decu.
LG Laundry Lounge, lanac samouslužnih perionica veša, uskoro će dobiti nove franšizne jedinice u Ljubljani, Pragu i Skoplju. Davalac franšize, uz to, savetuje svoje primaoce da se u vreme COVIDa-19 obavezno pridržavaju i određenih pravila.
POPULARNO NA FORUMU
Moć velikih brojeva
Bravo SuanPan!
Indijski koncept osvojio region
U pitanju je brend koji se tek pojavio na našim prostorima, dok je sama tehnika mentalne aritmetike već uveliko poznata i razrađena preko drugog programa koji ima merljive...
Sinergija – preduslov za uspeh
U pitanju je Turski brend iz grada Mersin, a ne iz Srbije, koji se pojavio na našim prostorima pre nekih godinu dana, dok je sama tehnika mentalne aritmetike već bila uveliko...
Poslovna prilika u školi jezika
Moram da priznam da nisam cuo za ovu skolu stranih jezika dosada. Koliko iskustva se trazi u znanju...