Vulco, multinacionalni franšizni lanac brzih vulkanizerskih servisa koncerna Goodyear Dunlop, u Srbiji ima 45 servisa i planira da širi mrežu i ubuduće.
Subota
23.02.2013.
Franšizni lanac brzih servisa Vulco šestu godinu uspešno posluje u Srbiji i širi svoju franšiznu mrežu i u uslovima krize.
 

Koliko puta vam se desilo da krenete na putovanje i negde na pola puta shvatite da nešto nije u redu: čini vam se da "pušta guma", možda volan malo vuče udesno, ili auto poskakuje zbog loših amortizera. Nije da to niste primetili i ranije, ali da biste ovaj put stigli do odredišta, bilo bi pametno da proverite šta se dešava, i to brzo. Međutim, u Srbiji su okolnosti po tom pitanju pomalo neobične - vulkanizera ima na svakom ćošku, skoro da ne možete proći kroz naseljeno mesto a da ne naiđete na desetak vulkanizerskih radnji koje su iznikle u garažama privatnih kuća pored puta. Kako nije jednostavno u mnoštvu samostalnih igrača izabrati dobar servis, prava je sreća što se u poslednjih šest godina 45 vulkanizera iz Srbije okupilo pod imenom jednog iskusnog brenda koji uliva poverenje – Vulco.

Kompanija Vulco je zapravo multinacionalni franšizni lanac brzih servisa koncerna Goodyear. Servisi pod brendom Vulco ne samo da prodaju pneumatike robnih marki holdinga čiji su deo i vrše sve usluge vezane za pneumatike, već se u njima mogu dobiti i druge servisne auto-usluge, kvalitetno i brzo. Možete popraviti i zameniti amortizere, kupiti rezervne delove za izduvni i kočioni sistem, akumulatore, motorno ulje.

Vlastimir Bukvić, specijalista za razvoj maloprodaje u kompaniji Vulco, kaže da je svih 45 servisa, koliko ih trenutno ima u mreži, već privuklo pažnju u gradovima u kojima se nalaze.

- Sa partnerima smo izgradili uspešan poslovni odnos. Mi smo dobili lojalne partnere, a oni podršku u poslovanju, kako kroz prodaju, tako i kroz raznorazne marketinške aktivnosti, razne vrste edukacije, treninga i tehničke obuke – kaže Bukvić.

Za pokretanje posla, Bukvić naglašava da potencijalni primalac franšize treba da ima servis na odgovarajućoj lokaciji i najmanje dvoje zaposlenih koji bi u isto vreme mogli da rade na dva automobila. Servis koji konkuriše za franšizu mora da posluje pozitivno i da ostvari minimalnu godišnju prodaju pneumatika od 2.000 komada, svih robnih marki. Servisi ne moraju da prodaju isključivo pneumatike kompanije Goodyear, ali njihovi brendovi treba da čine bar 50 odsto ukupne prodaje. - Vulco servisi su prepoznatljivi po karakterističnim Vulco bojama - plavoj, žutoj i beloj. Svi imaju jedinstven vizuelni identitet, jer želimo da krajnji korisnici imaju isti osećaj poverenja i da mogu da očekuju isti kvalitet proizvoda i usluga, bez obzira kom se servisu iz naše mreže obrate za pomoć – objašnjava Bukvić.

Primaoci mogu da računaju na punu podršku davaoca franšize. Pored standardne podrške pri brendiranju objekta, edukaciji i marketingu, kompanija ima potpisan ugovor i sa dobavljačima rezervnih delova, mašina i servisne opreme, što primaocima daje mogućnost da robu kupuju po povoljnim cenama. - Toplo preporučujemo ulazak u Vulco mrežu, jer naš budući partner tako otvara vrata za poslovni napredak, kako za sebe i trenutno poslovanje servisa, tako i za buduće generacije – kaže Bukvić.

Ekskluzivni nosilac Vulco franšize je Goodyear Dunlop, jedan od vodećih svetskih proizvođača pneumatika sa preko 28 fabrika i 80.000 zaposlenih. U Srbiji, Vulco posluje u okviru predstavništva svoje fabrike Goodyear Dunlop Sava Tires, d.o.o. Kranj – Slovenija. Inače, prisutan je u Francuskoj, Belgiji, Španiji, Sloveniji, Hrvatskoj, a od nedavno i u Makedoniji. U mreži ima oko 600 servisa.


Vesna Lapčić
saradnik