U Pariz po poznate brendove

Franchise Expo Paris se redovno održava već više od 30 godina. Jedna od najznačajnih karakteristika Sajma su konferencije i predavanja o franšizi, koje vode stručnjaci iz poznatih konsultantskih kompanija.
Ponedeljak
25.02.2013.
Na Sajmu franšiza u Parizu skoro petsto izlagača će predstaviti svoj model poslovanja kroz franšizu.
 

Sajam franšiza u Parizu (Franchise Expo Paris) najveći je događaj te vrste u Evropi. Dovoljno je reći da će se na jednom mestu u Parizu od 24. do 27. marta predstaviti skoro petsto izlagača koji su u potrazi za novim poslovnim partnerima. Samim tim, biće to odlična prilika za sve preduzetnike koji bi da se upoznaju i, najzad, kupe neku od franšiza koja nije prisutna na lokalnim tržištima. Sajam u Francuskoj ima međunarodni karakter, što znači da će se pored domaćih robnih marki takođe predstaviti i brendovi iz inostranstva. Među izlagačima dominiraju preduzeća iz oblasti ugostiteljstva i mode, što ne čudi, jer se Pariz smatra svetskom prestonicom mode.

Trideset drugi Sajam franšiza se održava u izložbenom centru Porte de Versailles, na površini od 23.000 kvadrata. Događaj će ove godine privući 460 davalaca franšize iz celog sveta i više od 30.000 posetilaca. Organizator manifestacije je Francuska franšizna federacija, koja priprema i niz popularnih besplatnih predavanja i radionica o franšizi i pokretanju posla. Već deset godina na Sajmu učestvuje i konsultantska kuća Profit system, vodeći konsultant za franšizing u Centralnoj i Istočnoj Evropi. Jedan od partnera Sajma je i portal Franchising.pl, čiji je izdavač upravo PROFIT system. Ove godine će, po prvi put na Sajmu, kao deo grupe PROFIT system, učestvovati i Profit franchise services, izdavač portala Franchising.rs.