Hleba i reklama
U decembru prošle godine pisali smo o poljskoj kompaniji BK Solutions. Jednostavna ideja o štampanju reklama i oglasa na papirnim kesicama za hleb prerasla je u ozbiljan posao -- kompanija je danas najjači igrač u branši na tržištu Poljske, a uspešno posluje i u Ukrajini, na Kipru i Velikoj Britaniji. U svakoj od tih zemalja ima primaoce master franšize koji su zaduženi za uspostavljanje i razvoj franšizne mreže. Trenutno, BK Solutions traži nove partnere širom Evrope. Češka i Slovačka su prve na redu.
-- Prelomna tačka za razvoj kompanije na inostranim tržištima je bilo potpisivanje ugovora o master franšizi za teritoriju Ukrajine -- kaže Silvija Šjerka, komercijalni direktor u kompaniji BK Solutions. -- Uspeli smo da pronađemo partnera koji je mogao da preuzme obavezu i sprovede naš koncept poslovanja na ovoj teritoriji, a ono što ga je izdvojilo je odlično poznavanje lokalnog tržišta. Prošle godine smo po istim principima pronašli primaoce franšize u i Velikoj Britaniji i Irskoj. Slična situacija je i na Kipru. Trenutno, intenzivno tragamo za preduzetnicima koji bi razvili posao u Češkoj ili Slovačkoj -- kaže Šjerka.
Franšizna mreža je već dobro razvijena u Poljskoj, gde 85 franšiznih partnera posluje u 305 gradova, sarađujući sa skoro svim velikim trgovinskim lancima, među kojima su Biedronka, Intermarché, Carrefour, Žabka, ABC i Delikatesy Centrum. Međutim, da bi privukli nove primaoce franšize, BK Solutions je odlučio da proširi standardni franšizni paket novim sadržajima, tako da sada franšizni partneri mogu da očekuju i tehnička pomagala kao što je netbook računar sa modemom za bežični internet, GPS navigacija, mobilni telefon, ali i kompletnija marketinška oprema koja će poboljšati vidljivost proizvoda -- od specijalnih polica za kesice za hleb, preko lifleta i plakata, pa sve do uobičajenih marketinških pomagala poput kuhinjskih aksesoara, podmetača…
Izvor: Franchising.pl
POGLEDAJTE ČLANKE
„Kada smo počinjali, uopšte nismo razmišljali o franšizingu kao o modelu za širenje biznisa. Sada je to ključna strategija“, kaže Dejan Grbić, jedan od tvoraca i vlasnika „Muzeja čula“
Živimo u neverovatnom vremenu gde svaki hobi može prerasti u posao koji će donositi profit i omogućiti lep život prepun zadovoljstva. Šta je potrebno za to, otkriva Milica Lepojević, tvorac i vlasnica koncepta „Savršeno iznenađenje“
Ako tražite posao koji će doneti radost u vaš život, ako razmišljate o tome da pokrenete sopstveni posao, ali vas je strah početnih koraka i mogućih grešaka – možete kupiti franšizu koja na tržišu Srbije uspešno posluje već četiri godine. Zavirite u „Savršeno iznenađenje“.
Želite da izgradite atrakciju koja staje na 100 kvadratnih metara, a privlači posetioce iz svih krajeva sveta? Otvorite kuću leptira! – kaže Zbinjek Černi, vlasnik češkog koncepta Papilonia
Šta je ključno za opstanak licenciranih magazina u regionu? Kako biraju licence i kakva je budućnost ovakvih izdanja, otkriva Robert Čoban, predsednik Color Press Group-a
NAJČITANIJE
Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Bračni par Gordana i Saša Perić iz Subotice postali su primaoci Mobile Outfitters franšize, specijalizovane za usluge zaštite i stilizovanja mobilnih telefona i drugih uređaja visokokvalitetnim folijama, u avgustu 2023. godine.
Kako su trojica preduzetnih momaka napravila biznis od ćureće pršutice?
Među glavne odredbe koje regulišu Ugovor o franšizingu treba uvrstiti i odredbe Zakona o obligacionim odnosima
Američki lanac picerija Pizza Hut stiže u Hrvatsku, a u planu je otvaranje tri restorana u Zagrebu i Splitu.
POPULARNO NA FORUMU
Štedljiva i zdrava franšiza
Pozdrav.Da li imate neko prodajno mesto na jugu Srbije ili nekog saradnika gde bi se moglo na licu mesta videti kako zapravo ti paneli funkcionisu?Zainteresovan sam za kupovinu...
Rent-a-car, carstvo franšiza?
Poštovani hitno potrebna ozbiljna Kompanija za poslovnu saradnju na otvaranju Renta-Car poslovnice-podružnice ili zasebne kompanije u Bosni iHercegovini grad...
Duh starog Novog Sada
Svaka cast! Ponosimo se sto je Manual domaci brend!!!
Duh starog Novog Sada
Bravo za Manual! Ponosna sam što je ovakav brend iz Srbije!
U Pariz po poznate brendove
\'Videti i biti vidjen\' jeste pravi naslov, zbog toga sto je to recenica namenjena, odredjena vrlo poznatim dogadjajima, kao sto je to slucaj-Sajam fransiza u Parizu.Novinar,...