BK Solutions posluje sa najvećim trgovinskim lancima u Poljskoj, među kojima su Biedronka, Intermarché, Carrefour, Žabka, ABC i Delikatesy Centrum.
Četvrtak
14.03.2013.
BK Solutions, poljska kompanija za štampanje reklama na kesicama za hleb, traži primaoce master franšize na svim tržištima u Evropi.
 

U decembru prošle godine pisali smo o poljskoj kompaniji BK Solutions. Jednostavna ideja o štampanju reklama i oglasa na papirnim kesicama za hleb prerasla je u ozbiljan posao -- kompanija je danas najjači igrač u branši na tržištu Poljske, a uspešno posluje i u Ukrajini, na Kipru i Velikoj Britaniji. U svakoj od tih zemalja ima primaoce master franšize koji su zaduženi za uspostavljanje i razvoj franšizne mreže. Trenutno, BK Solutions traži nove partnere širom Evrope. Češka i Slovačka su prve na redu.

-- Prelomna tačka za razvoj kompanije na inostranim tržištima je bilo potpisivanje ugovora o master franšizi za teritoriju Ukrajine -- kaže Silvija Šjerka, komercijalni direktor u kompaniji BK Solutions. -- Uspeli smo da pronađemo partnera koji je mogao da preuzme obavezu i sprovede naš koncept poslovanja na ovoj teritoriji, a ono što ga je izdvojilo je odlično poznavanje lokalnog tržišta. Prošle godine smo po istim principima pronašli primaoce franšize u i Velikoj Britaniji i Irskoj. Slična situacija je i na Kipru. Trenutno, intenzivno tragamo za preduzetnicima koji bi razvili posao u Češkoj ili Slovačkoj -- kaže Šjerka.

Franšizna mreža je već dobro razvijena u Poljskoj, gde 85 franšiznih partnera posluje u 305 gradova, sarađujući sa skoro svim velikim trgovinskim lancima, među kojima su Biedronka, Intermarché, Carrefour, Žabka, ABC i Delikatesy Centrum. Međutim, da bi privukli nove primaoce franšize, BK Solutions je odlučio da proširi standardni franšizni paket novim sadržajima, tako da sada franšizni partneri mogu da očekuju i tehnička pomagala kao što je netbook računar sa modemom za bežični internet, GPS navigacija, mobilni telefon, ali i kompletnija marketinška oprema koja će poboljšati vidljivost proizvoda -- od specijalnih polica za kesice za hleb, preko lifleta i plakata, pa sve do uobičajenih marketinških pomagala poput kuhinjskih aksesoara, podmetača…

Izvor: Franchising.pl