Dobro „programirana“ franšiza

RoboCamp je dobro poznat među radoznalom i maštovitom decom u Poljskoj. Od 2006. kompanija RoboNet, vlasnik koncepta, smišlja i organizuje radionice za decu koja se kroz igru uvode u svet nauke. Kompanija je do sada pokrenula dva edukativna centra u svom vlasništvu i osam kroz franšizu.
-- Naglasak je stavljen na razvoj kreativnosti i mašte kod dece, koja se uče da posmatraju i razumeju svet. U programu koristimo savremene komplete LEGO We Do i LEGO Mindstorms kockice, koji su razvijeni u saradnji sa istraživačima sa prestižnog Massachusetts Institute of Technology. A Lego kockice su jednostavne i zabavne i lako mogu da ih koriste čak i deca od šest godina -- kaže Adam Baržovski iz kompanije RoboNet.
-- Učenje kroz igru je, u stvari, najbolji način da deca prevaziđu strah od učenja koji vuku iz škole i shvate da nauka može da bude i zabavna -- dodaje Baržovski.
Potencijalni primaoci RoboCamp franšize bi trebalo da izdvoje nešto više od 7.000 evra (30.000 zlota). U franšiznom paketu dobijaju pristup korporativnom IT sistemu koji pruža potrebnu tehničku podršku svim RoboCamp centrima. Dostupan je i sistem učenja online (e-learning) koji mogu da koriste i nastavnici i polaznici programa. Franšizni centri, takođe, mogu da računaju na punu podršku centralnog korisničkog servisa, ali i na marketinške aktivnosti, kao što su oglašavanje u medijima ili mailing kampanje.
Pre stupanja u sistem, primaoci franšize i njihovi zaposleni prolaze kroz obuku i pohađaju predavanja o prodaji i pružanju usluge klijentima. Mogu da iskoriste i pomoć vaspitača i psihologa koji će ih savetovati kako da rade sa decom.
Izvor: Franchising.pl
POGLEDAJTE ČLANKE

Naučna kuhinjica spaja nauku i igru kroz eksperimente i radionice za decu, dok franšizerima nudi stabilan i perspektivan biznis model širom Evrope.
„Škola brzog čitanja i mudrog učenja“ jedan je od retkih domaćih franšiznih sistema koji godinama uspešno odoleva svim izazovima i konstantno raste.
Edukido u 3 godine otvara 15 centara u Hrvatskoj i širi se na regiju. Donosimo razgovor sa voditeljicom franšize, Ines Slunjski, o rastu, podršci i planovima za budućnost.
IQ UP! osposobljava mlade umove da razmišljaju, zaključuju i planiraju. Kao edukativna franšiza, IQ UP! je i dobra prilika za pokretanje sopstvenog posla, kaže Danijela Radaković, master primalac za Srbiju
„Malac Genijalac“ je brend poznat širom regiona. Na tržištu Severne Makedonije postoji još potencijala za širenje franšizne mreže.
NAJČITANIJE

Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
McDonald’s slavi četvrt veka poslovanja u Srbiji. O planovima, saradnji sa lokalnim dobavljačima i navikama potrošača razgovaramo sa Tomašem Rogačem.
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije izuzetak. Koje se to investicije tretiraju kao obavezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna saradnja ne može zamisliti?
Naftna kompanija MOL, nakon Slovenije i Hrvatske, uvodi partnerski sistem poslovanja i u Srbiji.
Franšizni sistem Donuterie zainteresovan je da mrežu svojih poslastičarnica razvije i na tržištu Hrvatske. Koliko treba uložiti u ovu franšizu?
POPULARNO NA FORUMU
Moć velikih brojeva
Bravo SuanPan!
Indijski koncept osvojio region
U pitanju je brend koji se tek pojavio na našim prostorima, dok je sama tehnika mentalne aritmetike već uveliko poznata i razrađena preko drugog programa koji ima merljive...
Sinergija – preduslov za uspeh
U pitanju je Turski brend iz grada Mersin, a ne iz Srbije, koji se pojavio na našim prostorima pre nekih godinu dana, dok je sama tehnika mentalne aritmetike već bila uveliko...
Poslovna prilika u školi jezika
Moram da priznam da nisam cuo za ovu skolu stranih jezika dosada. Koliko iskustva se trazi u znanju...