Dobro „programirana“ franšiza

Učenje kroz igru je najbolji način da deca prevaziđu strah od učenja i shvate da nauka može da bude i zabavna.
Ponedeljak
01.04.2013.
RoboCamp smišlja i organizuje edukativne, ali zabavne programe za decu. Cilj je probuditi strast prema nauci.
 

RoboCamp je dobro poznat među radoznalom i maštovitom decom u Poljskoj. Od 2006. kompanija RoboNet, vlasnik koncepta, smišlja i organizuje radionice za decu koja se kroz igru uvode u svet nauke. Kompanija je do sada pokrenula dva edukativna centra u svom vlasništvu i osam kroz franšizu.

-- Naglasak je stavljen na razvoj kreativnosti i mašte kod dece, koja se uče da posmatraju i razumeju svet. U programu koristimo savremene komplete LEGO We Do i LEGO Mindstorms kockice, koji su razvijeni u saradnji sa istraživačima sa prestižnog Massachusetts Institute of Technology. A Lego kockice su jednostavne i zabavne i lako mogu da ih koriste čak i deca od šest godina -- kaže Adam Baržovski iz kompanije RoboNet.

-- Učenje kroz igru je, u stvari, najbolji način da deca prevaziđu strah od učenja koji vuku iz škole i shvate da nauka može da bude i zabavna -- dodaje Baržovski.

Potencijalni primaoci RoboCamp franšize bi trebalo da izdvoje nešto više od 7.000 evra (30.000 zlota). U franšiznom paketu dobijaju pristup korporativnom IT sistemu koji pruža potrebnu tehničku podršku svim RoboCamp centrima. Dostupan je i sistem učenja online (e-learning) koji mogu da koriste i nastavnici i polaznici programa. Franšizni centri, takođe, mogu da računaju na punu podršku centralnog korisničkog servisa, ali i na marketinške aktivnosti, kao što su oglašavanje u medijima ili mailing kampanje.

Pre stupanja u sistem, primaoci franšize i njihovi zaposleni prolaze kroz obuku i pohađaju predavanja o prodaji i pružanju usluge klijentima. Mogu da iskoriste i pomoć vaspitača i psihologa koji će ih savetovati kako da rade sa decom.

Izvor: Franchising.pl