Rastemo i učimo kroz igru

Davne 1984. Helen Doron je osmislila i razvila svoj metod ranog učenja engleskog jezika, koji je danas u svetu, jednostavno, poznat kao Helen Doron Early English. Znanje koja je prenosila deci i znanje koje je stekla vodeći svoju školu jezika pretočila je u uspešan poslovni model, koji je odlučila drugima da prenese - kroz franšizu. Prvi franšizni Helen Doron centar je otvoren u Austriji 1997. godine, a samo dve godine kasnije, primalac master frašize za teritoriju Srbije postala je i kompanija Bee Beep iz Beograda.
Od 1999. do danas u Srbiji je otvoreno 19 Helen Doron Early English centara. Franšizni centri se nalaze u Beogradu (na 12 lokacija), Novom Sadu (3 lokacije), u Subotici, Bečeju, Zrenjaninu i Pančevu ( po 1 lokacija).
Tatjana Petković, vlasnica kompanije Bee Beep, kaže da se za Helen Doron franšizu odlučila jer je sistem rada u potpunosti odgovarao njenim potrebama i interesovanjima. – Oduvek sam želela da radim sa decom, a Helen Doron sistem je obuhvatio sve što me interesuje – decu, jezik, muziku, pa čak i ples u nekoj meri – kaže Petković.
Ono što ju je posebno privuklo je bio dobro organizovan sistem i metod koji je garantovao uspeh. – U Helen Doron centrima sve je sistematizovano, pozitivno, temeljno razvijeno od strane stručnjaka, uz visokokvalitetnu obuku na svim nivoima – objašnjava Petković.
Iako su finansijski uslovi i neophodne investicije za pokretanje ove franšize deo poslovne tajne, na zvaničnom sajtu se može pronaći podatak da primaoci franšize plaćaju jednokratnu ulaznu naknadu koja se ne plaća po obnavljanju ugovora. Međutim, sama činjenica da već 14 godina posluju u Srbiji dovoljno svedoči o uspešnosti sistema. – Rastemo iz godine u godinu – kaže Peković. - To očekujemo i u sledećoj godini – dodaje ona.
Deo poslovnog plana je da se ove godine Helen Doron centri otvore i u gradovima u centralnoj Srbiji.
Inače, u svetu danas posluje više od 700 centara u više od 30 zemalja, a više od milion dece može da se pohvali da je engleski jezik naučilo na zabavan način - kroz igru i u prijateljskom okruženju Helen Doron centara.
POGLEDAJTE ČLANKE

„Naučna kuhinjica“ je jedinstven koncept edukativnih radionica koje pružaju deci priliku da istražuju, eksperimentišu i stiču znanja iz sveta prirodnih nauka na zabavan i kreativan način. Šta je potrebno za pokretanje franšize?
„Moć franšiznog poslovanja? Postoje procedure, nema mnogo otvorenih pitanja, sve je pokriveno upustvima koja su nastala na osnovu našeg iskustva“, kaže Ivan Stanimirović, suvlasnik Kliker IT centra za decu
„Ova franšiza nije trendovskog tipa. Tehnike funkcionalnog učenja bile su bitne oduvek, bitne su danas, a biće bitne i u budućnosti“, kažu Helena i Hrvoje Tkalčić, primaoci master franšize „Škole brzog čitanja i mudrog učenja“.
Škola za intelektualni razvoj dece „Malac Genijalac“ dobitnik je „Franšizne nagrade godine“ u kategoriji najbolja regionalna franšiza.
Preduzetnici koji žele da saznaju sve o franšizi koncepta Edukido te načinima na koji mogu pristupiti ovoj mreži, dobiće besplatnu ulaznicu i priliku da se susretnu s predstavnicima kompanije na Sajmu franšiza u Varšavi.
NAJČITANIJE

Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
U Srbiju je stigla nova, inovativna franšiza – Vendobox prodavnice koje su otvorene 24 sata i u kojima se različiti proizvodi kupuju na vending mašinama.
Prodavnica odeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj prodavnici, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merčendajzing (merchandising) - veština izlaganja i pozicioniranja robe.
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije izuzetak. Koje se to investicije tretiraju kao obavezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna saradnja ne može zamisliti?
LG Laundry Lounge, lanac samouslužnih perionica veša, uskoro će dobiti nove franšizne jedinice u Ljubljani, Pragu i Skoplju. Davalac franšize, uz to, savetuje svoje primaoce da se u vreme COVIDa-19 obavezno pridržavaju i određenih pravila.
POPULARNO NA FORUMU
Moć velikih brojeva
Bravo SuanPan!
Indijski koncept osvojio region
U pitanju je brend koji se tek pojavio na našim prostorima, dok je sama tehnika mentalne aritmetike već uveliko poznata i razrađena preko drugog programa koji ima merljive...
Sinergija – preduslov za uspeh
U pitanju je Turski brend iz grada Mersin, a ne iz Srbije, koji se pojavio na našim prostorima pre nekih godinu dana, dok je sama tehnika mentalne aritmetike već bila uveliko...
Poslovna prilika u školi jezika
Moram da priznam da nisam cuo za ovu skolu stranih jezika dosada. Koliko iskustva se trazi u znanju...