Rastemo i učimo kroz igru

Davne 1984. Helen Doron je osmislila i razvila svoj metod ranog učenja engleskog jezika, koji je danas u svetu, jednostavno, poznat kao Helen Doron Early English. Znanje koja je prenosila deci i znanje koje je stekla vodeći svoju školu jezika pretočila je u uspešan poslovni model, koji je odlučila drugima da prenese - kroz franšizu. Prvi franšizni Helen Doron centar je otvoren u Austriji 1997. godine, a samo dve godine kasnije, primalac master frašize za teritoriju Srbije postala je i kompanija Bee Beep iz Beograda.
Od 1999. do danas u Srbiji je otvoreno 19 Helen Doron Early English centara. Franšizni centri se nalaze u Beogradu (na 12 lokacija), Novom Sadu (3 lokacije), u Subotici, Bečeju, Zrenjaninu i Pančevu ( po 1 lokacija).
Tatjana Petković, vlasnica kompanije Bee Beep, kaže da se za Helen Doron franšizu odlučila jer je sistem rada u potpunosti odgovarao njenim potrebama i interesovanjima. – Oduvek sam želela da radim sa decom, a Helen Doron sistem je obuhvatio sve što me interesuje – decu, jezik, muziku, pa čak i ples u nekoj meri – kaže Petković.
Ono što ju je posebno privuklo je bio dobro organizovan sistem i metod koji je garantovao uspeh. – U Helen Doron centrima sve je sistematizovano, pozitivno, temeljno razvijeno od strane stručnjaka, uz visokokvalitetnu obuku na svim nivoima – objašnjava Petković.
Iako su finansijski uslovi i neophodne investicije za pokretanje ove franšize deo poslovne tajne, na zvaničnom sajtu se može pronaći podatak da primaoci franšize plaćaju jednokratnu ulaznu naknadu koja se ne plaća po obnavljanju ugovora. Međutim, sama činjenica da već 14 godina posluju u Srbiji dovoljno svedoči o uspešnosti sistema. – Rastemo iz godine u godinu – kaže Peković. - To očekujemo i u sledećoj godini – dodaje ona.
Deo poslovnog plana je da se ove godine Helen Doron centri otvore i u gradovima u centralnoj Srbiji.
Inače, u svetu danas posluje više od 700 centara u više od 30 zemalja, a više od milion dece može da se pohvali da je engleski jezik naučilo na zabavan način - kroz igru i u prijateljskom okruženju Helen Doron centara.
POGLEDAJTE ČLANKE

Naučna kuhinjica spaja nauku i igru kroz eksperimente i radionice za decu, dok franšizerima nudi stabilan i perspektivan biznis model širom Evrope.
„Škola brzog čitanja i mudrog učenja“ jedan je od retkih domaćih franšiznih sistema koji godinama uspešno odoleva svim izazovima i konstantno raste.
Edukido u 3 godine otvara 15 centara u Hrvatskoj i širi se na regiju. Donosimo razgovor sa voditeljicom franšize, Ines Slunjski, o rastu, podršci i planovima za budućnost.
IQ UP! osposobljava mlade umove da razmišljaju, zaključuju i planiraju. Kao edukativna franšiza, IQ UP! je i dobra prilika za pokretanje sopstvenog posla, kaže Danijela Radaković, master primalac za Srbiju
„Malac Genijalac“ je brend poznat širom regiona. Na tržištu Severne Makedonije postoji još potencijala za širenje franšizne mreže.
NAJČITANIJE

Naftna kompanija MOL, nakon Slovenije i Hrvatske, uvodi partnerski sistem poslovanja i u Srbiji.
Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
McDonald’s slavi četvrt veka poslovanja u Srbiji. O planovima, saradnji sa lokalnim dobavljačima i navikama potrošača razgovaramo sa Tomašem Rogačem.
Franšizni sistemi mogu da se klasifikuju na različite načine i po različitim kriterijumima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primaocima franšize (know-how), vrsti delatnosti ili načinu organizacije sistema.
Na tržištu u Makedoniji posluje nekoliko čuvenih svetskih franšiznih sistema. Većina ih je došla u poslednje tri godine i svoje prve objekte otvorila u glavnom gradu, Skoplju.
POPULARNO NA FORUMU
Moć velikih brojeva
Bravo SuanPan!
Indijski koncept osvojio region
U pitanju je brend koji se tek pojavio na našim prostorima, dok je sama tehnika mentalne aritmetike već uveliko poznata i razrađena preko drugog programa koji ima merljive...
Sinergija – preduslov za uspeh
U pitanju je Turski brend iz grada Mersin, a ne iz Srbije, koji se pojavio na našim prostorima pre nekih godinu dana, dok je sama tehnika mentalne aritmetike već bila uveliko...
Poslovna prilika u školi jezika
Moram da priznam da nisam cuo za ovu skolu stranih jezika dosada. Koliko iskustva se trazi u znanju...