Nova franšiza za Simpo

Novi franšizni salon fabrike nameštaja Simpo iz Vranja otvoren je 14. oktobra u Požarevcu, u okviru poslovno-trgovinskog centra Enel. Time je Simpo obogatio ponudu ovog centra, a kupcima iz Braničevskog okruga ponudio širok asortiman nameštaja i povoljnije uslove za opremanje enterijera, navode u kompaniji.
Simpo, inače, maloprodajnu mrežu u sopstvenom vlasništvu razvija kroz četiri formata (S, M, L i XL). Prema ovoj kategorizaciji, koja uzima u obzir veličinu prodajnog prostora i asortimana, franšizni salon u Požarevcu, zapravo, spada u jedan od većih - budući da se prostire na površini od 800 kvadratnih metara i da ima magacinski prostor od 400 kvadrata.
Salon u Požarevcu je šesta franšiza kompanije iz Vranja. Simpo je prvu franšizu dao 2006. godine, a do sada su franšizni saloni otvoreni u Novom Sadu, Negotinu, Sopotu, Leskovcu i Valjevu.
- Planiramo da i u narednom periodu širenje maloprodajne mreže baziramo na franšiznom modelu - kaže Nenad Baletić, direktor prodaje Simpa za tržište Srbije. Primalac Simpove franšize u Požarevcu je kompanija Kristef d.o.o.
Kompanija Simpo je osnovana davne 1963. godine. Danas je ne samo proizvođač, već i regionalni trgovac nameštajem i pratećom opremom. Maloprodajnu mrežu čini više od 60 robnih kuća i prodajnih salona koji posluju u Srbiji, Crnoj Gori, Makedoniji i Bosni i Hercegovini - od kojih je najveći deo u vlasništvu kompanije, deo je u sastavu multibrend radnji, a šest posluje kroz frašizu. Pored toga, Simpo kao proizvođač nameštaja plasira svoje proizvode na tržišta više od 30 zemlja u svetu, a među kupcima ima i neka od najprestižnijih i najpoznatijih imena svetske industrije nameštaja (IKEA, Roche Bobois, Kika, Crozatier, Grancasa...).
POGLEDAJTE ČLANKE

Wood Mood Design, proizvođač dizajniranog nameštaja od punog drveta, ove godine proslavlja deset godina poslovanja. O nastanku kompanije i preduzetničkom putu razgovarali smo sa mladom kreatorkom ovog brenda.
Kompanija za proizvodnju spoljašnje stolarije „Sunce Marinković“ nudi razne oblike partnerske saradnje, pa i mogućnost uzimanja klasične franšize. U mnogim gradovima u Srbiji već deceniju uspešno rade brojni partneri.
Matis, proizvođač nameštaja iz Ivanjice, širi maloprodaju mrežu otvaranjem sopstvenih, ali i franšiznih prodavnica. Trenutno imaju sedam franšiznih radnji, a u planu je i proširenje mreže.
Azijski maloprodajni lanac KIODA planira da mrežu razvije i na tržištima Evrope. Na mapi razvoja nalaze se i zemlje ovog regiona.
KARE Design, nemački proizvođač dizajniranog nameštaja, uz pomoć svojih franšiznih partnera širi mrežu u regionu. Novi saloni nedavno su otvoreni u Dubrovniku i Tirani.
NAJČITANIJE

Franšizing je način na koji sopstveni posao možete da vodite pod dobro poznatim brendom! Primenjuju ga i neki od najvećih svetskih brendova. Da objasnimo, stoga, šta je to franšizno poslovanje...
Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
New York bagel sa sarajevskom dušom: kako je jedan bračni par pokrenuo hit biznis i sada nudi franšizu svima koji žele autentičan brend u svom gradu.
U Srbiju je stigla nova, inovativna franšiza – Vendobox prodavnice koje su otvorene 24 sata i u kojima se različiti proizvodi kupuju na vending mašinama.
Sve veći broj pošta u svetu svoju mrežu širi i franšizno, naročito u manjim mestima u kojima je kroz direktno prisustvo teško poslovati profitabilno.
POPULARNO NA FORUMU
Svila i kadifa
Svidja mi se