Slediti isti cilj

Među obrazovnim sistemima koji imaju zadatak da razviju profesionalne kvalifikacije, znanja i veštine koje će pojedincu garantovati uspeh u poslovanju - nalazi se i jedan od najvećih evropskih instituta za obrazovanje odraslih WIFI (Wirtschaftsförderungsinstitut - Institut za unapređenje poslovanja). Naime, WIFI postoji već 60 godina, u vlasništvu je Austrijske privredne komore (WKO), a godišnje organizuje i održi oko 30.000 obrazovnih programa, koje pohađa više od 320.000 polaznika. Bez obzira na branšu ili strukovno opredeljenje, WIFI obrazovne programe, jednostavno, pohađaju ljudi koji žele da steknu ili usavrše određene poslovne kompetencije koje u određenom vremenu zahteva tržište rada.
WIFI mreža u Austriji ima devet pokrajinskih predstavništava sa više od 80 ogranaka, što je, kako kaže Svetlana Stojšić, regionalni menadžer WIFI International-a, čini najvećim profesionalnim partnerom u oblasti celoživotnog i naprednog obrazovanja privrednika u toj zemlji. - Činjenica da su stvarani više od pola veka, uporedo s razvojem evropske privrede, možda i najviše govori o vrednosti i primenjivosti njihovih obrazovnih programa - kaže Stojšić.
- Drugim rečima, WIFI je najpoznatija obrazovna institucija u službi privrede i smatra se ključnim partnerom u obrazovanju uspešnih poslovnih ljudi u Austriji – dodaje Stojšić.
Međutim, više od deset godina, WIFI International uspešno širi svoje programe i metode rada i preko franšiznih predstavništava van matičnog tržišta. Kako kaže Stojšić, mreža danas pokriva većinu zemalja istočne i jugoistočne Evrope, tako da WIFI ima predstavništva u Albaniji, Bosni i Hercegovini, Bugarskoj, Hrvatskoj, Češkoj, Mađarskoj, Slovačkoj, Srbiji, Rumuniji.
- WIFI franšizno partnerstvo radi na principu "povući zajedno u istom smeru", što znači da se dokazani uspeh WIFI obrazovnog sistema sprovodi za dobrobit svih. Zajedno se slede isti ciljevi, a franšizni partneri se međusobno pomažu i podržavaju. Kako međunarodna mreža i obrazovna partnerstva igraju sve značajniju ulogu, cilj nam je, zapravo, da kroz franšizni sistem postanemo i najbolji ponuđač edukativnih usluga u Evropi - kaže Stojšić.
WIFI obrazovni programi pokrivaju sva područja poslovanja privrednih društava i gotovo sve privredne grane. U edukaciji učestvuje oko 12.000 trenera, od toga 120 radi u Hrvatskoj i Srbiji. Samo u Austriji se održi 28.500 kurseva, dok Institut godišnje ostvari prihode i do 130 miliona evra.
POGLEDAJTE ČLANKE

„Naučna kuhinjica“ je jedinstven koncept edukativnih radionica koje pružaju deci priliku da istražuju, eksperimentišu i stiču znanja iz sveta prirodnih nauka na zabavan i kreativan način. Šta je potrebno za pokretanje franšize?
„Moć franšiznog poslovanja? Postoje procedure, nema mnogo otvorenih pitanja, sve je pokriveno upustvima koja su nastala na osnovu našeg iskustva“, kaže Ivan Stanimirović, suvlasnik Kliker IT centra za decu
„Ova franšiza nije trendovskog tipa. Tehnike funkcionalnog učenja bile su bitne oduvek, bitne su danas, a biće bitne i u budućnosti“, kažu Helena i Hrvoje Tkalčić, primaoci master franšize „Škole brzog čitanja i mudrog učenja“.
Škola za intelektualni razvoj dece „Malac Genijalac“ dobitnik je „Franšizne nagrade godine“ u kategoriji najbolja regionalna franšiza.
Preduzetnici koji žele da saznaju sve o franšizi koncepta Edukido te načinima na koji mogu pristupiti ovoj mreži, dobiće besplatnu ulaznicu i priliku da se susretnu s predstavnicima kompanije na Sajmu franšiza u Varšavi.
NAJČITANIJE

Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
U Srbiju je stigla nova, inovativna franšiza – Vendobox prodavnice koje su otvorene 24 sata i u kojima se različiti proizvodi kupuju na vending mašinama.
Prodavnica odeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj prodavnici, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merčendajzing (merchandising) - veština izlaganja i pozicioniranja robe.
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije izuzetak. Koje se to investicije tretiraju kao obavezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna saradnja ne može zamisliti?
LG Laundry Lounge, lanac samouslužnih perionica veša, uskoro će dobiti nove franšizne jedinice u Ljubljani, Pragu i Skoplju. Davalac franšize, uz to, savetuje svoje primaoce da se u vreme COVIDa-19 obavezno pridržavaju i određenih pravila.
POPULARNO NA FORUMU
Moć velikih brojeva
Bravo SuanPan!
Indijski koncept osvojio region
U pitanju je brend koji se tek pojavio na našim prostorima, dok je sama tehnika mentalne aritmetike već uveliko poznata i razrađena preko drugog programa koji ima merljive...
Sinergija – preduslov za uspeh
U pitanju je Turski brend iz grada Mersin, a ne iz Srbije, koji se pojavio na našim prostorima pre nekih godinu dana, dok je sama tehnika mentalne aritmetike već bila uveliko...
Poslovna prilika u školi jezika
Moram da priznam da nisam cuo za ovu skolu stranih jezika dosada. Koliko iskustva se trazi u znanju...