Matematika nije bauk

Velika većina dece će reći da matematika nije laka. Predavači iz Škole matematike 2plus2 odlučili su da to promene. 2plus2 je, naime, specijalizovani edukativni centar koji organizuje popodnevne časove matematike za decu, učenike i studente, a mogu da ih pohađaju sva deca uzrasta od 3 do 19 godina. Škola matematike 2plus2 izvorno potiče iz Poljske, a metod rada i koncept centra su uspešno proširili i kroz franšizu. Pored Poljske, franšizne centre imaju i u Ukrajini i Kazahstanu. Kompanija je sada spremna da franšizu ponude i potencijalnim primaocima franšize u Srbiji, Hrvatskoj i Sloveniji.
Primalac franšize može da računa na kompletan know- how, kao i konstantnu podršku u svakom segmentu vođenja škole. Kompanija, pored toga, nudi i pristup internet forumu, koji je posebno kreiran za primaoce franšize. S druge strane, primalac franšize bi trebalo da ima dovoljan početni kapital i osnovno znanje o vođenju firme.
Škola matematike 2plus2 je podjednako namenjena i nadarenoj deci i deci koja nisu vešta u matematici. Koristeći specijalan metod koji kombinuje opšti pristup sa individualnim pristupom svakom učeniku ponaosob, škola garantuje postizanje najboljih rezultata. Dugoročno, cilj im je da postanu vodeći centar za edukaciju, ne samo u Poljskoj, nego i u istočnoj i jugoistočnoj Evropi.
Za više informacija, videti u našem Katalogu franšiza.
POGLEDAJTE ČLANKE

Naučna kuhinjica spaja nauku i igru kroz eksperimente i radionice za decu, dok franšizerima nudi stabilan i perspektivan biznis model širom Evrope.
„Škola brzog čitanja i mudrog učenja“ jedan je od retkih domaćih franšiznih sistema koji godinama uspešno odoleva svim izazovima i konstantno raste.
Edukido u 3 godine otvara 15 centara u Hrvatskoj i širi se na regiju. Donosimo razgovor sa voditeljicom franšize, Ines Slunjski, o rastu, podršci i planovima za budućnost.
IQ UP! osposobljava mlade umove da razmišljaju, zaključuju i planiraju. Kao edukativna franšiza, IQ UP! je i dobra prilika za pokretanje sopstvenog posla, kaže Danijela Radaković, master primalac za Srbiju
„Malac Genijalac“ je brend poznat širom regiona. Na tržištu Severne Makedonije postoji još potencijala za širenje franšizne mreže.
NAJČITANIJE

Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
McDonald’s slavi četvrt veka poslovanja u Srbiji. O planovima, saradnji sa lokalnim dobavljačima i navikama potrošača razgovaramo sa Tomašem Rogačem.
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije izuzetak. Koje se to investicije tretiraju kao obavezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna saradnja ne može zamisliti?
Naftna kompanija MOL, nakon Slovenije i Hrvatske, uvodi partnerski sistem poslovanja i u Srbiji.
Franšizni sistem Donuterie zainteresovan je da mrežu svojih poslastičarnica razvije i na tržištu Hrvatske. Koliko treba uložiti u ovu franšizu?
POPULARNO NA FORUMU
Moć velikih brojeva
Bravo SuanPan!
Indijski koncept osvojio region
U pitanju je brend koji se tek pojavio na našim prostorima, dok je sama tehnika mentalne aritmetike već uveliko poznata i razrađena preko drugog programa koji ima merljive...
Sinergija – preduslov za uspeh
U pitanju je Turski brend iz grada Mersin, a ne iz Srbije, koji se pojavio na našim prostorima pre nekih godinu dana, dok je sama tehnika mentalne aritmetike već bila uveliko...
Poslovna prilika u školi jezika
Moram da priznam da nisam cuo za ovu skolu stranih jezika dosada. Koliko iskustva se trazi u znanju...