Matematika nije bauk

Velika većina dece će reći da matematika nije laka. Predavači iz Škole matematike 2plus2 odlučili su da to promene. 2plus2 je, naime, specijalizovani edukativni centar koji organizuje popodnevne časove matematike za decu, učenike i studente, a mogu da ih pohađaju sva deca uzrasta od 3 do 19 godina. Škola matematike 2plus2 izvorno potiče iz Poljske, a metod rada i koncept centra su uspešno proširili i kroz franšizu. Pored Poljske, franšizne centre imaju i u Ukrajini i Kazahstanu. Kompanija je sada spremna da franšizu ponude i potencijalnim primaocima franšize u Srbiji, Hrvatskoj i Sloveniji.
Primalac franšize može da računa na kompletan know- how, kao i konstantnu podršku u svakom segmentu vođenja škole. Kompanija, pored toga, nudi i pristup internet forumu, koji je posebno kreiran za primaoce franšize. S druge strane, primalac franšize bi trebalo da ima dovoljan početni kapital i osnovno znanje o vođenju firme.
Škola matematike 2plus2 je podjednako namenjena i nadarenoj deci i deci koja nisu vešta u matematici. Koristeći specijalan metod koji kombinuje opšti pristup sa individualnim pristupom svakom učeniku ponaosob, škola garantuje postizanje najboljih rezultata. Dugoročno, cilj im je da postanu vodeći centar za edukaciju, ne samo u Poljskoj, nego i u istočnoj i jugoistočnoj Evropi.
Za više informacija, videti u našem Katalogu franšiza.
POGLEDAJTE ČLANKE

„Malac Genijalac“ je brend poznat širom regiona. Na tržištu Severne Makedonije postoji još potencijala za širenje franšizne mreže.
„Naučna kuhinjica“ nastavlja širenje na regionalnom tržištu, s posebnim naglaskom na Hrvatsku.
„Naučna kuhinjica“ je jedinstven koncept edukativnih radionica koje pružaju deci priliku da istražuju, eksperimentišu i stiču znanja iz sveta prirodnih nauka na zabavan i kreativan način. Šta je potrebno za pokretanje franšize?
„Moć franšiznog poslovanja? Postoje procedure, nema mnogo otvorenih pitanja, sve je pokriveno upustvima koja su nastala na osnovu našeg iskustva“, kaže Ivan Stanimirović, suvlasnik Kliker IT centra za decu
„Ova franšiza nije trendovskog tipa. Tehnike funkcionalnog učenja bile su bitne oduvek, bitne su danas, a biće bitne i u budućnosti“, kažu Helena i Hrvoje Tkalčić, primaoci master franšize „Škole brzog čitanja i mudrog učenja“.
NAJČITANIJE

Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
U Srbiju je stigla nova, inovativna franšiza – Vendobox prodavnice koje su otvorene 24 sata i u kojima se različiti proizvodi kupuju na vending mašinama.
McDonald’s slavi četvrt veka poslovanja u Srbiji. O planovima, saradnji sa lokalnim dobavljačima i navikama potrošača razgovaramo sa Tomašem Rogačem.
Šta je potrebno za pokretanje Mini Pani franšize, po čemu se izdvajaju od sličnih koncepata i šta očekuju od predstojećeg Sajma franšiza u Opatiji, govori Kornelia Šild-Ferenc
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije izuzetak. Koje se to investicije tretiraju kao obavezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna saradnja ne može zamisliti?
POPULARNO NA FORUMU
Moć velikih brojeva
Bravo SuanPan!
Indijski koncept osvojio region
U pitanju je brend koji se tek pojavio na našim prostorima, dok je sama tehnika mentalne aritmetike već uveliko poznata i razrađena preko drugog programa koji ima merljive...
Sinergija – preduslov za uspeh
U pitanju je Turski brend iz grada Mersin, a ne iz Srbije, koji se pojavio na našim prostorima pre nekih godinu dana, dok je sama tehnika mentalne aritmetike već bila uveliko...
Poslovna prilika u školi jezika
Moram da priznam da nisam cuo za ovu skolu stranih jezika dosada. Koliko iskustva se trazi u znanju...