Još jedan Jysk
U maloprodajnoj mreži Jysk trenutno ima 98 franšiznih radnji širom sveta, od kojih se tri nalaze na Kosovu, a jedna u Makedoniji. U Srbiji, Hrvatskoj, Sloveniji i Bosni i Hercegovini kompanija je prisutna direktno. U Srbiji je do sada otvoreno 20 prodavnica, poslednja u Jagodini, a kako je saopšteno, do kraja marta i stanovnici Šapca bi trebalo da dobiju prodajni objekat.
Dejan Radojević, rukovodilac prodavnice u Jagodini, kaže da će u tom objektu biti više od 2.000 artikala za opremanje i uređenje doma, a posao je obezbeđen za osam ljudi. Prodavnica je otvorena u okviru trgovinskog objekta Roda.
Kompanija Jysk je osnovana 1979. u Arhusu, gradiću na danskom poluostrvu Jitland. Franšizu su počeli da daju 1984. godine, otvorivši prvu prodavnicu na Grenlandu. Prema poslednjim izveštajima, u kompaniji je trenutno zaposleno 18.500 ljudi, dok u poslovnoj 2013/2014. kompanija očekuje da će pod svojim brendom otvoriti 120 novih radnji.
POGLEDAJTE ČLANKE
Wood Mood Design, proizvođač dizajniranog nameštaja od punog drveta, ove godine proslavlja deset godina poslovanja. O nastanku kompanije i preduzetničkom putu razgovarali smo sa mladom kreatorkom ovog brenda.
Kompanija za proizvodnju spoljašnje stolarije „Sunce Marinković“ nudi razne oblike partnerske saradnje, pa i mogućnost uzimanja klasične franšize. U mnogim gradovima u Srbiji već deceniju uspešno rade brojni partneri.
Matis, proizvođač nameštaja iz Ivanjice, širi maloprodaju mrežu otvaranjem sopstvenih, ali i franšiznih prodavnica. Trenutno imaju sedam franšiznih radnji, a u planu je i proširenje mreže.
Azijski maloprodajni lanac KIODA planira da mrežu razvije i na tržištima Evrope. Na mapi razvoja nalaze se i zemlje ovog regiona.
KARE Design, nemački proizvođač dizajniranog nameštaja, uz pomoć svojih franšiznih partnera širi mrežu u regionu. Novi saloni nedavno su otvoreni u Dubrovniku i Tirani.
NAJČITANIJE
VIVO shopping PARK u Jagodini biće završen na proleće 2014. Više od 30 brendova otvoriće svoje radnje.
Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
U Srbiju je stigla nova, inovativna franšiza – Vendobox prodavnice koje su otvorene 24 sata i u kojima se različiti proizvodi kupuju na vending mašinama.
Poljska kompanija Czerwona Torebka je svom portfoliju dodala novi koncept - prodavnice za prodaju svežeg voća i povrća Povrtnjak (Warzywnik), koje širi franšizno.
Đorđi Zorzić je bio jedan od prvih primalaca Sara Fashion franšize. Pre deset godina je otvorio prvu radnju pod ovim brendom, danas ih ima pet. Kaže da je za uspeh potrebno – mnogo rada i ljubavi.
POPULARNO NA FORUMU
Svila i kadifa
Svidja mi se