Kad sabereš dva i dva

Kako se približava polaganje maturskog i prijemnog ispita iz matematike, groznica među učenicima završnih razreda raste. Strahuju čak i najbolji, a praksa pokazuje da je svake godine, nevezano za kraj školske godine ili polaganje ispita, sve veći broj dece koja traže pomoć van škole – najčešće od nastavnika matematike koji daju „privatne časove“. Ova činjenica je, pak, dala ideju nekim od preduzetnih privatnih škola da razviju mrežu svojih edukativnih radionica, koje bi radile po istom, proverenom programu. Jedna od njih je i poljska Škola matematike 2plus2. Program je podjednako namenjen i nadarenoj deci i deci koja nisu vešta u matematici. Nastava se održava u grupama od po pet učenika, a polaznici kojima je potrebno više pažnje, dobijaju individualne časove.
Škola matematike 2plus2 je nedavno odlučila da svoje metode rada i specijalne programe ponudi i van granica Poljske – partnerima širom istočne i jugoistočne Evrope. Primaoce franšize traže i u zemljama ovog regiona – u Srbiji, Hrvatskoj i Sloveniji. U poslednjih godinu dana, franšizne ogranke su uspostavili u Ukrajini , Kazahstanu i Češkoj. Škola matematike 2plus2 će, tako, novu školsku godinu započeti sa više od 40 franšiznih poslovnica.
– Analizirali smo tržište privatnih škola u istočnoj Evropi, i shvatili da vredi pokušati sa franšizom. Naš poslovni model je takav da se lako može preneti u bilo koju od ovih zemalja, čak su i uslovi pokretanja franšize vrlo slični. Pored toga, obrazovni sistemi u zemljama ovog dela Evrope su više-manji isti. Jedino nam je u Češkoj, recimo, bilo teže pronaći primaoca franšize, pošto matematika nije obavezan deo maturskog ispita – objašnjava Marćin Krušinjski, direktor kompanije BLC, zadužene za razvoj franšize.
Poznato je da polaznici u školama stranih jezika, nakon što steknu osnovna znanja, požele da pohađaju i napredne kurseve, jer na taj način stiču sertifikate o znanju jezika. Praksa pokazuje da je lojalnost klijenata koji su išli u određenu školu stranog jezika prilično velika, što znači da je, ako žele da nastave usavršavanje, velika verovatnoća da će to učiniti u istoj školi. Da li na tu vrstu lojalnosti mogu da računaju i škole matematike?
– Naravno. Neki učenici pohađaju naše radionice tokom cele školske godine. S druge strane, imamo učenike koji su dolazili sve dok nisu savladali jednu oblast iz matematike, ali se vraćaju svaki put kad naiđu na nove, problematične oblasti. Maturanti koriste više različitih programa, što najviše zavisi od toga koliko im je vremena ostalo do ispita – kaže Marćin Krušinjski.
Informacije o franšizi Škole matematike 2plus2 pronađite u našem Katalogu franšiza.
POGLEDAJTE ČLANKE

Naučna kuhinjica spaja nauku i igru kroz eksperimente i radionice za decu, dok franšizerima nudi stabilan i perspektivan biznis model širom Evrope.
„Škola brzog čitanja i mudrog učenja“ jedan je od retkih domaćih franšiznih sistema koji godinama uspešno odoleva svim izazovima i konstantno raste.
Edukido u 3 godine otvara 15 centara u Hrvatskoj i širi se na regiju. Donosimo razgovor sa voditeljicom franšize, Ines Slunjski, o rastu, podršci i planovima za budućnost.
IQ UP! osposobljava mlade umove da razmišljaju, zaključuju i planiraju. Kao edukativna franšiza, IQ UP! je i dobra prilika za pokretanje sopstvenog posla, kaže Danijela Radaković, master primalac za Srbiju
„Malac Genijalac“ je brend poznat širom regiona. Na tržištu Severne Makedonije postoji još potencijala za širenje franšizne mreže.
NAJČITANIJE

Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
McDonald’s slavi četvrt veka poslovanja u Srbiji. O planovima, saradnji sa lokalnim dobavljačima i navikama potrošača razgovaramo sa Tomašem Rogačem.
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije izuzetak. Koje se to investicije tretiraju kao obavezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna saradnja ne može zamisliti?
Naftna kompanija MOL, nakon Slovenije i Hrvatske, uvodi partnerski sistem poslovanja i u Srbiji.
Franšizni sistem Donuterie zainteresovan je da mrežu svojih poslastičarnica razvije i na tržištu Hrvatske. Koliko treba uložiti u ovu franšizu?
POPULARNO NA FORUMU
Moć velikih brojeva
Bravo SuanPan!
Indijski koncept osvojio region
U pitanju je brend koji se tek pojavio na našim prostorima, dok je sama tehnika mentalne aritmetike već uveliko poznata i razrađena preko drugog programa koji ima merljive...
Sinergija – preduslov za uspeh
U pitanju je Turski brend iz grada Mersin, a ne iz Srbije, koji se pojavio na našim prostorima pre nekih godinu dana, dok je sama tehnika mentalne aritmetike već bila uveliko...
Poslovna prilika u školi jezika
Moram da priznam da nisam cuo za ovu skolu stranih jezika dosada. Koliko iskustva se trazi u znanju...