Igračke u franšizi

Maxi Toys ima prodavnice u nekoliko zemalja – Francuskoj, Švajcarskoj, Luksemburgu, Turskoj, Maroku i odnedavno u Rumuniji. Rumunski Nicoro Trading je nosilac franšize za nekoliko zemalja, između ostalih i za tržište Srbije.
Četvrtak
31.07.2014.
Maxi Toys, jedan od najvećih maloprodajnih lanaca igračaka u Evropi, svoju mrežu širi i kroz franšizu. Odnedavno je prisutan i u regionu.
 

Prva prodavnica igračaka Maxi Toys otvorena je u Belgiji 1987. godine. Danas je kroz sopstvene ili franšizne radnje brend prisutan u nekoliko zemalja – Francuskoj, Švajcarskoj, Luksemburgu, Turskoj i Maroku, sa više od 280 prodajnih mesta. Nedavno je svoju prvu radnju otvorio i u glavnom gradu Rumunije – Bukureštu.

Maxi Toys je u Rumuniju stigao preko kompanije Nicoro Trading, jednog od vodećih maloprodavaca igračaka na tom tržištu. Zanimljivo je da je Nicoro Trading primalac master franšize za teritoriju koja pokriva nekoliko zemalja, a pored rumunskog tržišta, kompanija ima prava i za Srbiju, Mađarsku, Bugarsku i Moldaviju. Kako objavljuje portal Retail SEE Group, kompanija je već u potrazi za franšiznim partnerima na ovim tržištima.

Sudeći prema godišnjem izveštaju iz 2012. godine, mrežom Maxi Toys još uvek dominiraju radnje u vlasništvu same kompanije, ali i franšizna mreža svake godine postaje bogatija za nekog novog člana.

Radnje koje se otvaraju pod ovim brendom obično imaju od 300 do 1.000 kvadrata i u njima je smešteno više od 2.000 vrsta igračaka.

Maxi Toys je 1997. postao deo holandske kompanije Blokker Holding čiji je, takođe, osnovni biznis maloprodaja. Blokker Holding ima bogat portfelj od nekoliko brendova, a pored prodaje igračaka, bavi se i maloprodajom opreme za kuću i nameštaja za bašte. Blokkeru širenje maloprodaje kroz franšizu nije strano, budući da mnogi brendovi u vlasništu ovog holdinga, poput Intertoys, Blokker, Casa, Mars-Kramer, Novy, imaju veoma razvijenu franšiznu mrežu.


Vesna Lapčić
saradnik

NAJČITANIJE

Definicija franšizinga /12.10.2012.

Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.

Franšizne asocijacije /26.11.2014.

Cilj franšiznih asocijacija jeste popularizacija i promocija franšizinga, rad na uspostavljanju transparentnosti, regulaciji i implementaciji opšte prihvaćenih etičkih standarda franšizinga. U većini zemlja sa razvijenim franšizinim tržištem, najveći broj kompanija davalaca franšiza učlanjeno je u nacionalne franšizne asocijacije.

Prilika za biznis s malom investicijom /26.12.2023.

Mobile Outfitters, američka franšiza specijalizovana za usluge zaštite i stilizovanja mobilnih telefona kvalitetnim folijama, nastavlja širenje svoje mreže i nudi mogućnost pokretanja biznisa za svega pet hiljada evra.

Perionica veša kao siguran biznis /27.07.2020.

LG Laundry Lounge, lanac samouslužnih perionica veša, uskoro će dobiti nove franšizne jedinice u Ljubljani, Pragu i Skoplju. Davalac franšize, uz to, savetuje svoje primaoce da se u vreme COVIDa-19 obavezno pridržavaju i određenih pravila.

Mesto gde se sreću nauka i zabava /01.11.2023.

„Naučna kuhinjica“ je jedinstven koncept edukativnih radionica koje pružaju deci priliku da istražuju, eksperimentišu i stiču znanja iz sveta prirodnih nauka na zabavan i kreativan način. Šta je potrebno za pokretanje franšize?