Holiday Inn u Beogradu je za pet godina poslovanja tri puta osvojio najeminentniju nagradu „Nosilac baklje“ (Torchbearer Award) koju dodeljuje InterContinental Hotels Group (IHG).
(Foto: Holiday Inn)
Četvrtak
15.11.2012.
Beogradski hotel Holiday Inn obeležiće 16. novembra pet godina poslovanja u Srbiji.
 

Za slavlje postoji još jedan razlog. Naime, kompanija InterContinental Hotels Group, u okviru koje posluje i lanac Holiday Inn, slavi ove godine 60 godina postojanja.
Thomas Pavlović, generalni direktor beogradskog hotela Holiday Inn, kaže da je poslovanje, iz svih uglova posmatrano, bilo jako dobro.

 Zbog načina rada, u inat svetskoj ekonomskoj krizi, uspeli smo da podignemo nivo poslovanja. Još jednom se potvrdilo da su klijenti u hotelijerstvu spremni da plate za kvalitet. Holiday Inn Beograd odavno više ne prodaje sobe, već ambijent. Prodajemo „osećaj“ i to ovu kuću razlikuje od ostalih na tržištu – kaže Pavlović.
Holiday Inn u Beogradu je za pet godina poslovanja tri puta osvojio najeminentniju nagradu „Nosilac baklje“ (Torchbearer Award) koju dodeljuje InterContinental Hotels Group (IHG).

– Nismo poslovali tako dobro samo zato što se zovemo Holiday Inn ili zato što je zgrada simpatična i što se nalazi na Novom Beogradu. Ne postavlja se više ni pitanje da li u hotelu postoje brzi internet i plazma televizori, jer se to podrazumeva. Prosečna veličina sobe je iznad prosečnih veličina u drugim hotelima. Ali, uspeh, pre svega, dugujemo kadrovima – kaže Pavlović.

U proteklih pet godina, prema njegovim rečima, u edukaciju zaposlenih uložili su više stotina hiljada evra.
– Mnogi poslovni ljudi investiciju u personal smatraju troškom. Mi to posmatramo drugačije i to je ključna razlika između nas i mnogo drugih hotela – ističe Pavlović.

Holiday Inn u Beogradu posluje kao franšiza. Primalac franšize je kompanija Belexpocentar. Ta kompanija je vlasnik hotela i hale koja se nalazi uz hotel. Belexpocentar nije nosilac master franšize, već samo potpisnik pojedinačnog ugovora.

U okviru InterContinental Hotels Group posluje devet hotelskih brendova u kojima godišnje prenoći više od 153 miliona gostiju. Kompanija IHG raspolaže sa 672.000 soba u više od 4.500 hotela u skoro 100 zemalja sveta.


Vesna Lapčić
saradnik
/1/
POGLEDAJTE VIŠE