Trud se isplatio
Prva godina u franšizingu je za Jasminu Putnik, kako sama kaže, bila sjajna. – Rezultati su bili odlični. Stekli smo 1.500 novih klijenata. Premašili smo plan i od kompanije Uniqa dobili bonus po dva osnova – dobar poslovni rezultat i ostvaren i prebačen plan – kaže Jasmina Putnik.
Istina, na početku nije bilo lako. Nije sumnjala da će i dalje posao prodaje dobro raditi, više se pribojavala kako će se snaći u saradnji sa knjigovođom, poreznicima, izveštavanju Narodne banke, potrazi za dobrim saradnicima – svemu onome o čemu ranije nije brinula. – Bila sam skeptična da li ću uspeti sve da postignem, a pri tom da i dalje imam vremena za osnovni posao, a to je prodaja osiguranja – naglašava Putnik.
Ljudi obično počnu da razmišljaju o osiguranju kada im se desi šteta. Naš zadatak je zato – misioniranje, što znači da idemo među ljude i objašnjavamo im šta je osiguranje. Ljudi su nepoverljivi jer su neobavešteni. Bez obzira na internet, direktan kontakt je nezamenjiv. Ako samo uspemo da „ubacimo crva“, pa da čovek počne da razmišlja o osiguranju kao o nečemu dobrom, naša misija je uspela.
No, dobro je prošlo, uhodala se, zaposlila još dve saradnice i zadala sebi nove ciljeve – da njena franšizna jedinica postane prepoznatljiva po pouzdanosti i poverenju klijenata. – Uniqa je dovoljno prepoznatljiv brend na tržištu, ali mi želimo dodatno da se pozicioniramo, pre svega, kao savetnici koji su pouzdani, na koje klijenti mogu da se oslone i da uvek znaju da mislimo prvo na njih – ovako govori Putnik o svojim novim stremljenjima.
Franšiza kompanije Uniqa – Putnik tim – dobila je i sertifikat AA bonitetne izvrsnosti koju joj je dodelila rejting agencija Bisnode.
Vremena, međutim, nisu jednostavna, i kako kaže Putnik, druga godina je, što se tiče administracije – lakša, jer se uhodala, ali je poslovno teža. – Mi smo ugovor sa Uniqa osiguranjem potpisali na tri godine, sa unapred definisanim planovima. Za ovu godinu planirano je da ostvarimo tri puta veću premiju nego u prvoj godini. Nadam se da ćemo uspeti u tome iako je teška godina za sve firme i ljude, posebno one koji plaćaju više polisa. Kriza se oseća – kaže Putnik.
Najviše muke, pored loše ekonomske situacije, zastupnicima, odnosno, prodavcima osiguranja zadaje i nedovoljna svest građana o osiguranju i nedovoljno poznavanje ovog proizvoda. – Ljudi obično počnu da razmišljaju o osiguranju kada im se desi šteta. Naš zadatak je zato – misioniranje, što znači da idemo među ljude i objašnjavamo im šta je osiguranje. Ljudi su nepoverljivi jer su neobavešteni. Bez obzira na internet, direktan kontakt je nezamenjiv. Zato i želim da zaposlim više saradnika da bismo imali više vremena za teren jer je mnogo važnije pričati sa ljudima – objašnjava Putnik.
Jedno od uvreženih mišljenja među ljudima je da je osiguranje skupo i da im nije potrebno. Kolike mogu da budu razmere štete, videlo se u majskim poplavama. Jasmina Putink kaže da je neposredno nakon poplava bilo više telefonskih poziva i da je više ljudi ulazilo u agenciju da se raspita o osiguranju imovine, ali, kako je vreme odmicalo, tako je i interesovanje jenjavalo.
Međutim, da bi i u teškim ekonomskim okolnostima pridobila klijenta i, najzad, da bi klijent bio zadovoljan u svakom trenutku, Putnik kaže da prodavac, pre svega, mora da bude dobar i pozdan savetnik. To znači da će osiguraniku objasniti ne samo šta pokriva, nego i šta ne pokriva polisa osiguranja, jer klijent nikad ne sme da bude u zabludi. Takođe, dobar prodavac će svoje klijente upoznati i sa svim procedurama prilikom prijave štete, jer je u hitnim slučajevima jako važno da pozovu centar za hitne intervencije koji im Uniqa stavlja na raspolaganje.
– Saradnicima uvek govorim da ne gledaju koliko će oni da zarade i šta je bolje za njih. Ja sam uspela tako što sam klijentima nudila ono što im je potrebno. Zato je važno slušati, napraviti od klijenata prijatelje, a ne neprijatelje. Zadovoljni klijenti daju preporuke i to je najbolja reklama. Ljudi u našu agenciju, recimo, dolaze i da se ispričaju, napune pozitivnom energijom, prepričaju kako su se proveli na putovanju. I to je zato što smo mi prvenstveno savetnici, što ništa ne radimo po svaku cenu i što znamo da nijedan razgovor nije bio uzaludan. Ako smo samo uspeli da „ubacimo crva“, pa da čovek počne da razmišlja o osiguranju kao o nečemu dobrom, naša misija je uspela – kaže Putnik.
POGLEDAJTE ČLANKE

Sve generalne agencije za ekskluzivno zastupanje, koje rade pod franšizom UNIQA osiguranja u Srbiji – posluju uspešno. Šta dovodi do ovakvih rezultata, govori Nikola Đukić, direktor Divizije za prodaju UNIQA osiguranja
Sava Mihajlović, vlasnik Agencije G, šest godina je nosilac franšize Uniqa osiguranja. Za to vreme, otvorio je tri poslovnice.
Nova regulativa Evropske unije koja se odnosi na prodaju osiguranja uvodi zahtevnija „pravila igre“. O čemu se radi i šta ovdašnji osiguravači mogu naučiti iz toga?
Nakon franšiza u Beogradu, Novom Sadu i Somboru, Uniqa je otvorila franšiznu agenciju i u Subotici.
Kako će se dalje razvijati Uniqa franšiza, kakvo je dosadašnje iskustvo i zašto je Uniqa jedini osiguravač u Srbiji koji prodajnu mrežu širi na ovaj način, govori izvršni direktor za prodaju Nikola Đukić
NAJČITANIJE

Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Među glavne odredbe koje regulišu Ugovor o franšizingu treba uvrstiti i odredbe Zakona o obligacionim odnosima
U Srbiju je stigla nova, inovativna franšiza – Vendobox prodavnice koje su otvorene 24 sata i u kojima se različiti proizvodi kupuju na vending mašinama.
Šta je potrebno za pokretanje Mini Pani franšize, po čemu se izdvajaju od sličnih koncepata i šta očekuju od predstojećeg Sajma franšiza u Opatiji, govori Kornelia Šild-Ferenc
McDonald’s slavi četvrt veka poslovanja u Srbiji. O planovima, saradnji sa lokalnim dobavljačima i navikama potrošača razgovaramo sa Tomašem Rogačem.
POPULARNO NA FORUMU
Peta Uniqa franšiza
Sve čestitke Sonji i Bobanu koji su se pridružili porodici Uniqinih exluzivnih zastupnika.Svi smo u istom Uniqinom timu i trudićemo se da uvek budemo najbolji.Jasmina...
Preduzetnica s podrškom
Želela bih još jednom da se zahvalim Mihajlovićima koji su nam i kako kolege i kao porodica, u poslu i privatno uvek bili uzor kako treba raditi i organizovati porodicu i...
Preduzetnica s podrškom
Iako smo supruga i ja bili pokretači i vlasnici prve UNIQA franšize, veliko nam je zadovoljstvo što nas vredne kolege prate i svojim rezultatima ponekad prevazilaze. Sve...
Predanošću do franšize
Pre svega želimo dobrodošlicu agenciji BURIČIĆ TEAM u UNIQA osiguranje. Iskreno se nadam da ćemo zajedno ispuniti očekivanja davaoca franšize i uticati na povećanje...
Osigurani porodični biznis
Hvala Mihajlovićima na podršci da zaživi još jedna eksluzivna agencija,ovog puta prva u Beogradu -Putnik tim!!! Da nije bilo putovanja u Nicu i lepog druženja ko zna da li...
Rad, rad, ali i ljubav
obzirom da se radi o pravom timu, samo je pitanje za koliko će biti premašena očekivanja, a to nam svima puno znači.
Rad, rad, ali i ljubav
Znači ipak se može. Posao, uspeh a nadasve ljubav i porodica. Možda nam je ovo najava dolazećih svetlijih dana budućnosti. Lep primer mlađoj generaciji da uzme stvar u...
Rad, rad, ali i ljubav
Pravo je zadovoljstvo biti podrška 23 godine u poslu i 27 godine u privatnom životu Savi. Sigurna sam da postoje ljudi koji su vredni, pozitivni i vlasnici licence NBS za...