Doktor za podučavanje

Prema najnovijim istraživanjima, tržište podučavanja u Australiji “teško je” čitavih 6 milijardi dolara, i, što je još važnije, u poslednjih 5 godina zabeležilo je stopu rasta od celih 40 procenata. Ne čudi, stoga, što je krajem oktobra na tržište najmanjeg kontinenta “stupila” i najbrže rastuća franšiza iz ove branše – Tutor Doctor. Prva franšiza će funkcionisati u Sidneju, a nakon toga će uslediti i Melburn.
Kako prenosi Business Wire, primalac franšize je Hju Mur (Hugh Moore), bivši investicioni bankar, sa dvodecenijskim iskustvom u bankarstvu. Murov prvi cilj će svakako biti – uspostavljanje kvalitetne mreže tutora, to jest, učitelja i predavača, koji će na novom tržištu promovisati sam brand i metode podučavanja. Tutor Doctor je inače koncept koji se bazira na tzv. podučavanju učenika “jedan–na–jedan”, gde tutori učenicima daju dodatne časove, iz više oblasti, dok se čitava nastava održava u domu učenika.
– Odluku da “dovedem” Tutor Doctor u Australiju doneo sam impresioniran načinom na koji posluju već 10 godina, a posebno konceptom personalizovanog i prilagođenog podučavanja u kući učenika, koji podrazumeva da svaki klijent, to jest, učenik dobije adekvatnog tutora koji će mu pružati kompletnu i sveobuhvatnu uslugu – od početnih analiza i konsultacija, do izveštavanja o napretku – kaže Mur.
Tutor Doctor program upravo počinje detaljnom analizom učenika, njegovih trenutnih školskih dostignuća, ali i stila učenja, kako bi se i omogućilo “mečovanje” sa tehnikama podučavanja tutora. Istovremeno se sarađuje i sa učenikovim školskim nastavnicima, kako bi se zadovoljila i njihova očekivanja, čime se i dodatno postiže usklađenost u podučavanju. Tokom čitavog procesa se intenzivno komunicira i sa roditeljima učenika, koji i sami dobijaju podršku i smernice za rad. Takvim, sveobuhvatnim, a opet personalizovanim pristupom, Tutor Doctor postiže odlične rezultate u dodatnom podučavanju, čime klijente čini kapacitetnijim za dalje školovanje i potonju uspešnu karijeru.
Foto: Tutor Doctor
Tutor Doctor je osnovan 2000. godine u Kanadi, kao alternativa velikom broju postojećih koncepata “grupnog podučavanja”. Ponudivši jedinstveni koncept podučavanja "jedan-na-jedan", kompanija je doživela brz rast, koji je 2003. godine doveo do uspostave franšiznog modela, a odmah nakon toga, i međunarodne ekspanzije.
Kompanija danas posluje u SAD, Kanadi, Latinskoj Americi, Srednjem i Bliskom Istoku, Africi i Evropi (trenutno u Engleskoj i Irskoj). Namera im je da se i dalje šire, posebno u one delove sveta gde je dodatno podučavanje deo društvene tradicije. Imajući u vidu kako tržište dodatnog podučavanja, usled intenzivnih promena kroz koje su prošli i prolaze školski sistemi, snažno raste i u čitavoj našoj regiji, a posebno imajući u vidu naviku uzimanja dodatnih časova, ali i neuređenost koja trenutno na tom tržištu vlada – ne bi bilo iznenađujuće da u dogledno vreme koncept Tutor Doctor vidimo i na ovim prostorima!
Za više informacija o ovoj franšizi popunite FORMU ispod.
POGLEDAJTE ČLANKE

Edukido u 3 godine otvara 15 centara u Hrvatskoj i širi se na regiju. Donosimo razgovor sa voditeljicom franšize, Ines Slunjski, o rastu, podršci i planovima za budućnost.
IQ UP! osposobljava mlade umove da razmišljaju, zaključuju i planiraju. Kao edukativna franšiza, IQ UP! je i dobra prilika za pokretanje sopstvenog posla, kaže Danijela Radaković, master primalac za Srbiju
„Malac Genijalac“ je brend poznat širom regiona. Na tržištu Severne Makedonije postoji još potencijala za širenje franšizne mreže.
„Naučna kuhinjica“ nastavlja širenje na regionalnom tržištu, s posebnim naglaskom na Hrvatsku.
„Naučna kuhinjica“ je jedinstven koncept edukativnih radionica koje pružaju deci priliku da istražuju, eksperimentišu i stiču znanja iz sveta prirodnih nauka na zabavan i kreativan način. Šta je potrebno za pokretanje franšize?
NAJČITANIJE

Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije izuzetak. Koje se to investicije tretiraju kao obavezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna saradnja ne može zamisliti?
Prodavnica odeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj prodavnici, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merčendajzing (merchandising) - veština izlaganja i pozicioniranja robe.
U Srbiju je stigla nova, inovativna franšiza – Vendobox prodavnice koje su otvorene 24 sata i u kojima se različiti proizvodi kupuju na vending mašinama.
„Kad postanete primalac franšize, tad postajete partneri i prijatelji, a finansijski ste nezavisni“, kaže Sarah Vuković, zadužena za razvoj mreže škola „Malac Genijalac“ u Hrvatskoj
POPULARNO NA FORUMU
Moć velikih brojeva
Bravo SuanPan!
Indijski koncept osvojio region
U pitanju je brend koji se tek pojavio na našim prostorima, dok je sama tehnika mentalne aritmetike već uveliko poznata i razrađena preko drugog programa koji ima merljive...
Sinergija – preduslov za uspeh
U pitanju je Turski brend iz grada Mersin, a ne iz Srbije, koji se pojavio na našim prostorima pre nekih godinu dana, dok je sama tehnika mentalne aritmetike već bila uveliko...
Poslovna prilika u školi jezika
Moram da priznam da nisam cuo za ovu skolu stranih jezika dosada. Koliko iskustva se trazi u znanju...