Rast uprkos recesiji

Kada je Nina Žerjal poželela da svoju tada jednoipogodišnju ćerku počne da uči egleski, nije ni sama znala kako ili odakle da počne, iako je bila iskusan profesor engleskog jezika. Tražila je nešto drugačije, prilagođeno maloj deci, međutim, takvih metoda i škola nije bilo na tržištu Slovenije. Pretražujući internet, saznala je za Helen Doron i njenu metodu učenja engleskog jezika, koja je upravo podrazumevala rad sa vrlo malom decom. Stoga, popunila je formular i čekala da dobije više informacija. Moglo bi se reći da je to bio i prvi korak za ulazak poznatog franšiznog sistema na tržište Slovenije.
Nina Žerjal, odnosno, njena firma Omnilingua, postala je primalac Helen Doron master franšize za teritoriju Slovenije u februaru 2011. Nekoliko meseci kasnije, otvorila je i svoj prvi Helen Doron centar u Ljubljani. – Kada se osvrnem na poslednje četiri godine, jako sam ponosna na ono što smo za to vreme postigli. Zadovoljna sam rastom koji ostvarujemo, kako u pogledu broja učenika, tako i u prihodima i profitu. Bez obzira na to što smo poslovanje započeli tokom recesije, koja se svakim danom sve više produbljuje, Helen Doron u Sloveniji ostvaruje rast u broju učenika 80 posto godišnje – kaže Žerjal.
U ovom trenutku u Sloveniji 906 učenika pohađa kurseve po Helen Doron metodi. Za sada su im na raspolaganju tri velika jezička centra, četiri studija i tri licencirana "self-employed" profesora. Kako objašnjava Žerjal, veliki centri pokrivaju oblasti od 50.000 do 100.000 stanovnika, dok se studiji otvaraju u područjima sa ne više od 25.000 građana. „Samozaposleni“ profesori engleskog jezika poseduju Helen Doron licencu i mogu da rade u oblastima u kojima još uvek ne postoje franšizni centri ili studiji. Za razliku od ostalih Helen Doron predavača, oni, kako kaže, sami pronalaze svoje učenike. – Tokom naredne godine u planu je da otvorimo još tri franšize i da broj učenika poraste na 1.300 – kaže Žerjal.
Kada je izbor primaoca franšize u pitanju, Žerjal ističe da je veoma važno da budu vredni. – Franšizing je dokazano uspešan model poslovanja, ali je i dalje potrebno da primalac franšize uloži 110 posto svog vremena, posebno u prvoj godini poslovanja. Zato je važno da kadidati budu posvećeni ovom poslu, da žele da se bave podučavanjem dece i da uživaju što će im dati priliku da uče na sasvim drugačiji način – objašnjava Žerjal.
POGLEDAJTE ČLANKE

„Naučna kuhinjica“ je jedinstven koncept edukativnih radionica koje pružaju deci priliku da istražuju, eksperimentišu i stiču znanja iz sveta prirodnih nauka na zabavan i kreativan način. Šta je potrebno za pokretanje franšize?
„Moć franšiznog poslovanja? Postoje procedure, nema mnogo otvorenih pitanja, sve je pokriveno upustvima koja su nastala na osnovu našeg iskustva“, kaže Ivan Stanimirović, suvlasnik Kliker IT centra za decu
„Ova franšiza nije trendovskog tipa. Tehnike funkcionalnog učenja bile su bitne oduvek, bitne su danas, a biće bitne i u budućnosti“, kažu Helena i Hrvoje Tkalčić, primaoci master franšize „Škole brzog čitanja i mudrog učenja“.
Škola za intelektualni razvoj dece „Malac Genijalac“ dobitnik je „Franšizne nagrade godine“ u kategoriji najbolja regionalna franšiza.
Preduzetnici koji žele da saznaju sve o franšizi koncepta Edukido te načinima na koji mogu pristupiti ovoj mreži, dobiće besplatnu ulaznicu i priliku da se susretnu s predstavnicima kompanije na Sajmu franšiza u Varšavi.
NAJČITANIJE

Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
U Srbiju je stigla nova, inovativna franšiza – Vendobox prodavnice koje su otvorene 24 sata i u kojima se različiti proizvodi kupuju na vending mašinama.
Prodavnica odeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj prodavnici, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merčendajzing (merchandising) - veština izlaganja i pozicioniranja robe.
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije izuzetak. Koje se to investicije tretiraju kao obavezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna saradnja ne može zamisliti?
LG Laundry Lounge, lanac samouslužnih perionica veša, uskoro će dobiti nove franšizne jedinice u Ljubljani, Pragu i Skoplju. Davalac franšize, uz to, savetuje svoje primaoce da se u vreme COVIDa-19 obavezno pridržavaju i određenih pravila.
POPULARNO NA FORUMU
Moć velikih brojeva
Bravo SuanPan!
Indijski koncept osvojio region
U pitanju je brend koji se tek pojavio na našim prostorima, dok je sama tehnika mentalne aritmetike već uveliko poznata i razrađena preko drugog programa koji ima merljive...
Sinergija – preduslov za uspeh
U pitanju je Turski brend iz grada Mersin, a ne iz Srbije, koji se pojavio na našim prostorima pre nekih godinu dana, dok je sama tehnika mentalne aritmetike već bila uveliko...
Poslovna prilika u školi jezika
Moram da priznam da nisam cuo za ovu skolu stranih jezika dosada. Koliko iskustva se trazi u znanju...