Najbolja godina

Nina Višković je karijeru u Helen Doron školi engleskog jezika započela u Beogradu, gde je i studirala. Naime, nakon završenih studija postala je predavač u Helen Doron centru koji se nalazi na Vračaru. Od samog početka zavolela je ovu metodu učenja engleskog jezika. – Već poslije nekoliko mjeseci rada sam odlučila da ću konkurisati za master franšizu za područje Bosne i Hercegovine i pokušati da poslujem u tom franšiznom sistemu u svom rodnom gradu – Sarajevu – započinje priču ova mlada preduzetnica.
Nakon godinu dana rada u Beogradu, što joj je poslužilo kao dobro iskustvo, vratila se u „svoje Sarajevo“. Već u septembru 2011. počeo je sa radom prvi Helen Doron centar u Bosni i Hercegovini, koji se i danas nalazi na istoj lokaciji, u centru grada. – U tom centru i danas radim kao predavač, podučavam decu po ovoj jedinstvenoj metodi – kaže ona.
Uspeh koji je postigao prvi edukativni centar pomalo ju je iznenadio iako je znala da je Helen Doron metoda popularna skoro na svim meridijanima sveta. – Poslije samo dva mjeseca školu je pohađalo više od stotinu učenika, što je dovelo i do otvaranja novih škola u našoj zemlji – ističe ona.
Posle godinu dana, otvorila se i druga škola u Sarajevu, zatim škola u Mostaru, a svaka od škola je, kako kaže, nastavila sa uspesima. Danas, nakon samo četiri godine, Helen Doron centri postoje i u Banja Luci, Tuzli, Mostaru, u Sarajevu – čak tri. Po Helen Doron metodi, trenutno, uči nešto više od 1.000 učenika, a od početka poslovanja kroz ovaj edukativni sistem prošlo je više od 1.400 polaznika.
Nina Višković kaže da pri izboru primalaca pojedinačne franšize najviše pažnje obraća na to koliko je kandidat spreman da se posveti poslu. – Sigurna sam da je to jedan od glavnih uslova za uspjeh. Iako sam imala samo 24 godine, samim tim i malo životnog, a pogotovu poslovnog iskustva, svojom upornošću sam uspjela da od naše metode u Bosni i Hercegovini napravim prepoznatljiv brend – naglašava ona.
Godina je na izmaku, a za ovaj franšizni sistem u Bosni i Hercegovini bila je to najuspješnija poslovna godina do sada. Otvorena su tri nova centra i broj učenika je udvostručen. – Iskreno se nadam da ćemo svi zajedno nastaviti da nižemo uspjehe i u narednoj godini – kaže ponosno Nina Višković.
POGLEDAJTE ČLANKE

„Naučna kuhinjica“ je jedinstven koncept edukativnih radionica koje pružaju deci priliku da istražuju, eksperimentišu i stiču znanja iz sveta prirodnih nauka na zabavan i kreativan način. Šta je potrebno za pokretanje franšize?
„Moć franšiznog poslovanja? Postoje procedure, nema mnogo otvorenih pitanja, sve je pokriveno upustvima koja su nastala na osnovu našeg iskustva“, kaže Ivan Stanimirović, suvlasnik Kliker IT centra za decu
„Ova franšiza nije trendovskog tipa. Tehnike funkcionalnog učenja bile su bitne oduvek, bitne su danas, a biće bitne i u budućnosti“, kažu Helena i Hrvoje Tkalčić, primaoci master franšize „Škole brzog čitanja i mudrog učenja“.
Škola za intelektualni razvoj dece „Malac Genijalac“ dobitnik je „Franšizne nagrade godine“ u kategoriji najbolja regionalna franšiza.
Preduzetnici koji žele da saznaju sve o franšizi koncepta Edukido te načinima na koji mogu pristupiti ovoj mreži, dobiće besplatnu ulaznicu i priliku da se susretnu s predstavnicima kompanije na Sajmu franšiza u Varšavi.
NAJČITANIJE

Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
U Srbiju je stigla nova, inovativna franšiza – Vendobox prodavnice koje su otvorene 24 sata i u kojima se različiti proizvodi kupuju na vending mašinama.
Prodavnica odeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj prodavnici, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merčendajzing (merchandising) - veština izlaganja i pozicioniranja robe.
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije izuzetak. Koje se to investicije tretiraju kao obavezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna saradnja ne može zamisliti?
LG Laundry Lounge, lanac samouslužnih perionica veša, uskoro će dobiti nove franšizne jedinice u Ljubljani, Pragu i Skoplju. Davalac franšize, uz to, savetuje svoje primaoce da se u vreme COVIDa-19 obavezno pridržavaju i određenih pravila.
POPULARNO NA FORUMU
Moć velikih brojeva
Bravo SuanPan!
Indijski koncept osvojio region
U pitanju je brend koji se tek pojavio na našim prostorima, dok je sama tehnika mentalne aritmetike već uveliko poznata i razrađena preko drugog programa koji ima merljive...
Sinergija – preduslov za uspeh
U pitanju je Turski brend iz grada Mersin, a ne iz Srbije, koji se pojavio na našim prostorima pre nekih godinu dana, dok je sama tehnika mentalne aritmetike već bila uveliko...
Poslovna prilika u školi jezika
Moram da priznam da nisam cuo za ovu skolu stranih jezika dosada. Koliko iskustva se trazi u znanju...