Uz franšizu do dobrih rezultata

Deca u Makedoniji su prvu priliku da uče engleski jezik prema metodi Helen Doron dobili u septembru 2013. Primalac master franšize ovog edukativnog koncepta postala je kompanija Best Starter Edu iz Strumice, a u Makedoniji trenutno posluje sedam jezičkih centara – tri u Skoplju, dva u Bitolju, i po jedan u Strumici i Radovišu. – Pre nego što smo kontaktirali davaoca franšize, već smo bili uključeni u edukaciju male dece – priča Goran Dinov, primalac Helen Doron franšize zadužen za razvoj ovog sistema u Makedoniji.
– Radeći sa decom, uvideli smo da nešto nedostaje u našem metodu edukacije. Deci je bilo potrebno pružiti kompletnu edukaciju koja bi uključila i rani razvoj deteta – mentalni, obrazovni, kognitivni i psihički. Zbog toga smo želeli da pronađemo franšizu koja već pokazuje rezultate. Nismo hteli da eksperimentišemo – objašnjava Dinov kako je sa suprugom Valentinom krenuo u potragu za franšizom.
Koncept su tražili neko vreme i kontaktirali nekoliko sistema. Nakon temeljne analize odlučili su se za Helen Doron budući da je franšizni sistem nudio sve ono što su tražili, dok je u praksi već bio dokazano uspešan. – Veoma smo zadovoljni poslovanjem i snažnom ekspanzijom. To nas ohrabruje da nastavimo sa rastom budući da su rezultati koje je moguće postići ovom metodom – fantastični, a učenici, kao i njihovi roditelji, veoma srećni – kaže Dinov.
Oni koji žele da pristupe mreži primalaca Helen Doron franšize u Makedoniji moraju da imaju jaku volju da rade u sistemu, da prate standarde, vole decu i imaju želju da u svoju zajednicu donesu nešto novo. Veoma je važno i da su kreativni i otvorenih shvatanja, dodaje Dinov.
Primalac master franšize, naime, planira da tokom 2015. otvori još tri centra u različitim gradovima Makedonije, te da ovaj metod približi deci u krajevima zemlje u kojima sada nije prisutan. Dinov najavljuje i novi program namenjen bebama od tri do 22 meseca. Deca koja se u tako ranom uzrastu „izlože“ stranom jeziku, pored razvijanja emocionalne, mentalne, kognitivne, psihičke, muzičke i jezičke sposobnosti, vrlo lako postaju bilingvalna, naglašava Dinov. – Ova godina je, stoga, veoma važna za rast mreže i očekujemo dva puta više učenika u našim centrima – kaže on.
POGLEDAJTE ČLANKE

„Naučna kuhinjica“ je jedinstven koncept edukativnih radionica koje pružaju deci priliku da istražuju, eksperimentišu i stiču znanja iz sveta prirodnih nauka na zabavan i kreativan način. Šta je potrebno za pokretanje franšize?
„Moć franšiznog poslovanja? Postoje procedure, nema mnogo otvorenih pitanja, sve je pokriveno upustvima koja su nastala na osnovu našeg iskustva“, kaže Ivan Stanimirović, suvlasnik Kliker IT centra za decu
„Ova franšiza nije trendovskog tipa. Tehnike funkcionalnog učenja bile su bitne oduvek, bitne su danas, a biće bitne i u budućnosti“, kažu Helena i Hrvoje Tkalčić, primaoci master franšize „Škole brzog čitanja i mudrog učenja“.
Škola za intelektualni razvoj dece „Malac Genijalac“ dobitnik je „Franšizne nagrade godine“ u kategoriji najbolja regionalna franšiza.
Preduzetnici koji žele da saznaju sve o franšizi koncepta Edukido te načinima na koji mogu pristupiti ovoj mreži, dobiće besplatnu ulaznicu i priliku da se susretnu s predstavnicima kompanije na Sajmu franšiza u Varšavi.
NAJČITANIJE

Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
U Srbiju je stigla nova, inovativna franšiza – Vendobox prodavnice koje su otvorene 24 sata i u kojima se različiti proizvodi kupuju na vending mašinama.
Prodavnica odeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj prodavnici, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merčendajzing (merchandising) - veština izlaganja i pozicioniranja robe.
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije izuzetak. Koje se to investicije tretiraju kao obavezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna saradnja ne može zamisliti?
LG Laundry Lounge, lanac samouslužnih perionica veša, uskoro će dobiti nove franšizne jedinice u Ljubljani, Pragu i Skoplju. Davalac franšize, uz to, savetuje svoje primaoce da se u vreme COVIDa-19 obavezno pridržavaju i određenih pravila.
POPULARNO NA FORUMU
Moć velikih brojeva
Bravo SuanPan!
Indijski koncept osvojio region
U pitanju je brend koji se tek pojavio na našim prostorima, dok je sama tehnika mentalne aritmetike već uveliko poznata i razrađena preko drugog programa koji ima merljive...
Sinergija – preduslov za uspeh
U pitanju je Turski brend iz grada Mersin, a ne iz Srbije, koji se pojavio na našim prostorima pre nekih godinu dana, dok je sama tehnika mentalne aritmetike već bila uveliko...
Poslovna prilika u školi jezika
Moram da priznam da nisam cuo za ovu skolu stranih jezika dosada. Koliko iskustva se trazi u znanju...