Računaju na partnere
Ulazak na inostrano tržište za Uniju nije došlo iznenada. Slovenačka kompanija u ovom segmentu, zapravo, ima bogato iskustvo, budući da je jedina računovodstvena kuća iz ovog regiona koja je uspela da svoje usluge ponudi u još četiri zemlje – poslovnice ima i u Srbiji, Hrvatskoj, Bosni i Hercegovini i Austriji. Otvaranje ureda u Poljskoj, kako najavljuju, samo je početak daljeg međunarodnog razvoja.
Partner u ovom poduhvatu biće im poljska računovodstvena kompanija koja već ima snažnu poziciju na tržištu i dugogodišnje iskustvo u radu s velikim korporacijama, ali i malim i srednjim preduzećima. Unija će, međutim, kao u slučaju Bosne i Hercegovine i Austrije, na novom tržištu nastupiti kao joint venture (zajedničko ulaganje) sa poljskim partnerom.
Tržište računovodstvenih usluga u Poljskoj jedno je od najvećih i najbrže rastućih. Prema Izveštaju o računovodstvenim uslugama, koji je 2013. objavila Fondacija za razvoj poslovanja Starter, tržište je dostiglo vrednost od oko 1,2 milijadre evra (5 milijardi zlota). Isti izvor procenjuje da postoji više od 45.000 računovodstvenih agencija koje pružaju usluge za više od dva miliona preduzeća. Unija namerava da iskoristi ovu rascepkanost na tržištu, koja, kao i u većini zemalja u kojima već posluje, otežava proboj lokalnih igrača i pridobijanje velikih klijenata.
Poljska partnerska kompanija biće integrisana u međunarodnu mrežu poslovnica Unije, što znači da će pružati usluge na nacionalnom i međunarodnom nivou – poljskim kompanijama koje planiraju da razvijaju svoje poslovanje u inostranstvu, ali, ujedno, i stranim kompanijama koje posluju u Poljskoj.
Poslovnica Unije u Poljskoj dobiće jedan od najmodernijih IT sistema, prilagođen najvišim standardima Evropske unije, a partneri mogu da računaju na stalnu i sveobuhvatnu podršku Unije – obuku, razmenu znanja, savete i pomoć po svim pitanjima poslovanja (upravljanje troškovima i ljudskim resursima...).
Od partnera iz Poljske se, pak, očekuje da svoje usluge prilagode pravu, pravilima poslovanja i uslovima na lokalnom tržištu. Pored toga, partneri će biti zaduženi i za dalji razvoj kompanije u Poljskoj – sticanje klijenata, pružanje usluga u skladu sa standardima Evropske unije i otvaranje novih poslovnica.
U ovom trenutku, u pet zemalja u kojima posluje, Unija sarađuje sa oko 900 kompanija.
POGLEDAJTE ČLANKE
Poznata kurirska služba Mail Boxes Etc. stiže u Srbiju. Prva poslovnica je otvorena u Beogradu.
Šta su poslovni ciljevi ProfitApp-a, koja su tržišta otvorili, kakav profil primalaca franšize traže i šta očekuju u narednim godinama, otkriva franšizni menadžer kompanije Marko Mirović
Slovenačka prevodilačka agencija K&J Translations posluje na osam stranih tržišta i ima franšize u četiri zemlje. Ko su poželjni franšizni partneri i koja tržišta su u fokusu za dalji franšizni razvoj?
Iz Amerike na tržišta ovog regiona stiže Signal 88 Security, franšizni sistem specijalizovan za usluge obezbeđenja. Ko može biti primalac ove franšize?
Razmišljate o širenju poslovanja davanjem franšize? Pitate se šta je potrebno za izgradnju stabilnog franšiznog sistema? Za početak – tim koji će se baviti ovim zadatkom.
NAJČITANIJE
Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Cilj franšiznih asocijacija jeste popularizacija i promocija franšizinga, rad na uspostavljanju transparentnosti, regulaciji i implementaciji opšte prihvaćenih etičkih standarda franšizinga. U većini zemlja sa razvijenim franšizinim tržištem, najveći broj kompanija davalaca franšiza učlanjeno je u nacionalne franšizne asocijacije.
Mobile Outfitters, američka franšiza specijalizovana za usluge zaštite i stilizovanja mobilnih telefona kvalitetnim folijama, nastavlja širenje svoje mreže i nudi mogućnost pokretanja biznisa za svega pet hiljada evra.
Za koje vreme je moguće povratiti investiciju u L’Arome parfimeriju, koji su sve formati dostupni te u čemu je tajna brze ekspanzije brenda, govori Davor Bagić, tvorac koncepta
LG Laundry Lounge, lanac samouslužnih perionica veša, uskoro će dobiti nove franšizne jedinice u Ljubljani, Pragu i Skoplju. Davalac franšize, uz to, savetuje svoje primaoce da se u vreme COVIDa-19 obavezno pridržavaju i određenih pravila.
POPULARNO NA FORUMU
Šansa uprkos izazovima
Sjajno svjedočanstvo, moje ime je Ivan Marković. Imam dobre vijesti za sve zajmoprimce, poslovne ljude, državne radnike, studente, itd.. Imajte na umu da je ovo sjajno...
Šansa uprkos izazovima
Sjajno svjedočanstvo, moje ime je Ivan Marković. Imam dobre vijesti za sve zajmoprimce, poslovne ljude, državne radnike, studente, itd.. Imajte na umu da je ovo sjajno...
Kurirska franšiza i u Srbiji
Sjajno svjedočanstvo, moje ime je Ivan Marković. Imam dobre vijesti za sve zajmoprimce, poslovne ljude, državne radnike, studente, itd.. Imajte na umu da je ovo sjajno...
Kako zaposliti i otpustiti
ZA SVAKU POHVALU!!! Prijatno sam iznenadjena i iskreno se nadam,da ce i kompanije u Srbiji shvatiti vaznost ovog proekta ili usluga ovih agencija i za njihovo...
Dobra vremena za reciklažu
Veoma dobro osmišljen posao i adekvatna ideja obzirom na vremena.. Mala firma iz RS -Banja Luka, je zainteresovana za poslovnu saradnju u smislu dobijanja franšize. Tim...