Biznis na fiskalnim računima

Ticket Com u mreži ima više od 100 franšiznih jedinica, a poslovni koncept se na evropskim i svetskim tržištima pokazao kao visoko profitabilan. Franšiza je odnedavno dostupna i u Hrvatskoj.
Subota
10.10.2015.
Ticket Com, koncept oglašavanja lokalnih firmi na poleđini fiskalnih računa, razvija franšizu i u Hrvatskoj.
 

Ticket Com je inovativna francuska franšiza koja širom sveta ima oko 100 franšiznih jedinica. Poslovna ideja podrazumeva da se firme sa lokalnih tržišta oglašavaju u vidu kupona ili drugih povoljnosti na poleđini fiskalnih računa supermarketa, lanaca brze hrane i slično. Kupci potom koriste te kupone za kupovinu s popustom u radnjama oglašivača.

Budući da je reč o franšizi koja se uglavnom razvija „lokalno“, poslovanje u Hrvatskoj je započeto u regionu Rijeke i okolnih ostrva. Primalac master franšize za teritoriju Hrvatske je kompanija Haus Servis d.o.o. koja ima pravo da dalje daje pojedinačne franšize. Ugovor je potpisan u maju, a franšiza zvanično počela sa radom u junu. 

Damir Jurković, direktor kompanije Haus Servis, kaže da je Ticket Com visoko profitabilna franšiza koja je proverena na mnogim evropskim i svetskim tržištima. – Reč je o zaista proverenom konceptu koji ne zahteva ni skladište, ni poslovni prostor. Primalac dobija obuku, podršku u razvoju poslovanja, celokupnu logistiku. Ekskluzivnost na određenom geografskom području se podrazumeva – ističe Jurković.

Franšiza može bez ikakvih prepreka da se razvija u bilo kom delu zemlje. Iako je Haus Servis primalac master franšize za Hrvatsku, Jurković kaže da zbog sličnosti govornog područja mogu pomoći i zainteresovanima iz Srbije i Slovenije prilikom uzimanja ove franšize.


Vesna Lapčić
saradnik

NAJČITANIJE

Definicija franšizinga /12.10.2012.

Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.

Franšizne asocijacije /26.11.2014.

Cilj franšiznih asocijacija jeste popularizacija i promocija franšizinga, rad na uspostavljanju transparentnosti, regulaciji i implementaciji opšte prihvaćenih etičkih standarda franšizinga. U većini zemlja sa razvijenim franšizinim tržištem, najveći broj kompanija davalaca franšiza učlanjeno je u nacionalne franšizne asocijacije.

Prilika za biznis s malom investicijom /26.12.2023.

Mobile Outfitters, američka franšiza specijalizovana za usluge zaštite i stilizovanja mobilnih telefona kvalitetnim folijama, nastavlja širenje svoje mreže i nudi mogućnost pokretanja biznisa za svega pet hiljada evra.

Perionica veša kao siguran biznis /27.07.2020.

LG Laundry Lounge, lanac samouslužnih perionica veša, uskoro će dobiti nove franšizne jedinice u Ljubljani, Pragu i Skoplju. Davalac franšize, uz to, savetuje svoje primaoce da se u vreme COVIDa-19 obavezno pridržavaju i određenih pravila.

Mesto gde se sreću nauka i zabava /01.11.2023.

„Naučna kuhinjica“ je jedinstven koncept edukativnih radionica koje pružaju deci priliku da istražuju, eksperimentišu i stiču znanja iz sveta prirodnih nauka na zabavan i kreativan način. Šta je potrebno za pokretanje franšize?