Kad za školu nema odmora

– Kursevi informatike i rada na računaru su sve traženiji – kaže Marćin Krušinjski, direktor poljske Edukativne grupe 2BLC, pod čijim se „krovom“ razvijaju dve edukativne franšize – Škola matematike 2plus2 i škola računarstva Digitalna akademija. – Tokom leta, za školu računarstva ima više zainteresovanih nego za, recimo, učenje stranih jezika ili matematiku. Zbog velikog stepena kompatibilnosti, verujem da naše škole matematike mogu da iskoriste ovaj potencijal – dodaje Krušinjski.
Praksa, naime, pokazuje da aktivnost škola matematike naglo opadne čim počne letnji raspust, tako da tokom jula i avgusta ne mogu da računaju na izvore prihoda. Kada je kompanija 2BLC pre dve godine počela da razvija i Digitalnu akademiju, pokazalo se da deca tokom leta upravo traže ovakvu vrstu vannastavnih aktivnosti – edukativne kampove koji traju po nekoliko dana i daju nešto više od „školskog gradiva“. – Prošle godine, u našoj „centralnoj“ Digitalnoj akademiji u Šćećinu organizovali smo sedam kampova u trajanju od po pet dana, što znači da smo radili čitavog leta. Očekujemo da će i ove godine biti tako. Registracije su u toku, a određeni termini su već popunjeni – kaže Krušinjski.
Dobro iskustvo ih je i navelo da franšizu Digitalne akademije preporuče svojim postojećim i budućim partnerima – primaocima franšize Škole matematike 2plus2. Samo u Poljskoj Škola matematike ima 58 edukativnih centara. Franšize, međutim, imaju i u Ukrajini, Češkoj, Kazahstanu, Srbiji, a od septembra, počeće sa radom i u Hrvatskoj.
Franšiza za zlot
Oni koji se odluče za pokretanje Digitalne akademije, neće morati da izdvajaju za kupovinu licence – ona, zapravo, košta više nego simbolično – jedan zlot. – U ovom trenutku ne želimo da naplaćujemo nikakve franšizne naknade, jer će primaoci franšize najviše morati da ulože u nabavku hardvera – objašnjava Krušinjski i dodaje da za kupovinu kompjutera i potrebne opreme treba izdvojiti oko 3.500 evra. Primalac franšize takođe treba da obezbedi prostor od 15 kvardatnih metara i da zaposli stručne predavače.
Digitalna akademija organizuje kurseve za grupe od po osam polaznika. Program je namenjen deci i mladima, uzrasta od 7 do 19 godina, ali kurseve mogu da pohađaju i odrasli. Uči se programiranje, razvoj igara i mobilnih aplikacija, web-dizajn, kompjuterska animacija, obrada fotografija, uređivanje audio i video-materijala.
U ovom trenutku, Digitalna akademija ima dva edukativna centra u svom vlasništvu i 18 franšiza.
POGLEDAJTE ČLANKE

„Naučna kuhinjica“ je jedinstven koncept edukativnih radionica koje pružaju deci priliku da istražuju, eksperimentišu i stiču znanja iz sveta prirodnih nauka na zabavan i kreativan način. Šta je potrebno za pokretanje franšize?
„Moć franšiznog poslovanja? Postoje procedure, nema mnogo otvorenih pitanja, sve je pokriveno upustvima koja su nastala na osnovu našeg iskustva“, kaže Ivan Stanimirović, suvlasnik Kliker IT centra za decu
„Ova franšiza nije trendovskog tipa. Tehnike funkcionalnog učenja bile su bitne oduvek, bitne su danas, a biće bitne i u budućnosti“, kažu Helena i Hrvoje Tkalčić, primaoci master franšize „Škole brzog čitanja i mudrog učenja“.
Škola za intelektualni razvoj dece „Malac Genijalac“ dobitnik je „Franšizne nagrade godine“ u kategoriji najbolja regionalna franšiza.
Preduzetnici koji žele da saznaju sve o franšizi koncepta Edukido te načinima na koji mogu pristupiti ovoj mreži, dobiće besplatnu ulaznicu i priliku da se susretnu s predstavnicima kompanije na Sajmu franšiza u Varšavi.
NAJČITANIJE

Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
U Srbiju je stigla nova, inovativna franšiza – Vendobox prodavnice koje su otvorene 24 sata i u kojima se različiti proizvodi kupuju na vending mašinama.
Prodavnica odeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj prodavnici, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merčendajzing (merchandising) - veština izlaganja i pozicioniranja robe.
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije izuzetak. Koje se to investicije tretiraju kao obavezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna saradnja ne može zamisliti?
LG Laundry Lounge, lanac samouslužnih perionica veša, uskoro će dobiti nove franšizne jedinice u Ljubljani, Pragu i Skoplju. Davalac franšize, uz to, savetuje svoje primaoce da se u vreme COVIDa-19 obavezno pridržavaju i određenih pravila.
POPULARNO NA FORUMU
Moć velikih brojeva
Bravo SuanPan!
Indijski koncept osvojio region
U pitanju je brend koji se tek pojavio na našim prostorima, dok je sama tehnika mentalne aritmetike već uveliko poznata i razrađena preko drugog programa koji ima merljive...
Sinergija – preduslov za uspeh
U pitanju je Turski brend iz grada Mersin, a ne iz Srbije, koji se pojavio na našim prostorima pre nekih godinu dana, dok je sama tehnika mentalne aritmetike već bila uveliko...
Poslovna prilika u školi jezika
Moram da priznam da nisam cuo za ovu skolu stranih jezika dosada. Koliko iskustva se trazi u znanju...