Novo tržište za Naturhouse
Ulaskom na tržište Litvanije, španski Naturhouse proširio je svoje prisustvo na 28 zemalja. – Ovo znači da smo spremni za naredni korak u razvoju u zemljama Istočne i Srednje Evrope, gde Naturhouse ima više od 400 centara i gde beleži neverovatnu stopu rasta. Nadamo se da ćemo taj trend održati i u narednim godinama – izjavio je Félix Revuelta, izvršni direktor kompanije Naturhouse.
Svi preparati i dodaci koje mušterija koristi tokom dijete potpuno su prirodni i kupuju se u Naturhouse centru
Španski sistem, da podsetimo, partnere za razvoj franšizne mreže traži i u Srbiji. Prilika se nudi biotehnolozima, farmaceutima, specijalistima ishrane, ali primaoci franšize, kako kažu u kompaniji, ne moraju nužno da imaju iskustva iz ove oblasti – važno je da budu vredni, preduzimljivi i da su spremni da investiraju na polju dijetetike.
Primalac franšize će svakako proći obuku, bez obzira što je u obavezi da zaposli i stručno osoblje – nutricioniste i specijaliste ishrane. Naturhouse centri, zapravo, osim prodaje dijetetskih preparata za mršavljenje, nude i besplatno savetovanje, tako da se za svaku mušteriju ponaosob pravi individualni plan prehrane.
Pored prenosa znanja i obuke, primalac franšize može da računa na konstantnu podršku matične kompanije, što uključuje i organizovanje nabavke i pomoć oko marketinga.
Od zemalja regiona, Naturhouse centri se za sada mogu naći u Hrvatskoj i Sloveniji.
POGLEDAJTE ČLANKE

Porodica Ratkov je od ljubavi prema zdravoj hrani napravila porodični biznis. Kako su stvarali brend Grina i pronašli neizmerno zadovoljstvo i dobrobit u uzgajanju klica i mikrobilja?
Pre gotovo 15 godina u Srbiji je otvoren franšizni centar za odvikavanje od pušenja po čuvenoj metodi koju je razvio Alen Kar. Dobri rezultati i na hiljade ljudi koji sada žive bez nikotina, omogućili su da ova franšiza u Beogradu radi i dan-danas.
Franšizing je moguć čak i u „osetljivim“ oblastima kao što je psihoterapija. Potvrđuje to i primer Psihološkog savetovališta „Centar“ iz Beograda.
Prodajna mreža slovenačkog brenda SpinaliS u Poljskoj se razvija kroz franšizu. Partnerima se nude dve licence – „zlatna“ i „srebrna“.
Španski Naturhouse, lanac centara specijalizovanih za prodaju dijetetskih preparata i savetovanje o zdravoj ishrani, sada ima više od 2.200 jedinica. Franšizna mreža se i dalje širi.
NAJČITANIJE

„Malac Genijalac“ je brend poznat širom regiona. Na tržištu Severne Makedonije postoji još potencijala za širenje franšizne mreže.
Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
U Srbiju je stigla nova, inovativna franšiza – Vendobox prodavnice koje su otvorene 24 sata i u kojima se različiti proizvodi kupuju na vending mašinama.
Bez licenciranja nema franšizinga. I pored toga što su vrlo slični, ova dva modela poslovne saradnje se u nekoliko detalja bitno razlikuju.
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije izuzetak. Koje se to investicije tretiraju kao obavezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna saradnja ne može zamisliti?