Novo tržište za Naturhouse
Ulaskom na tržište Litvanije, španski Naturhouse proširio je svoje prisustvo na 28 zemalja. – Ovo znači da smo spremni za naredni korak u razvoju u zemljama Istočne i Srednje Evrope, gde Naturhouse ima više od 400 centara i gde beleži neverovatnu stopu rasta. Nadamo se da ćemo taj trend održati i u narednim godinama – izjavio je Félix Revuelta, izvršni direktor kompanije Naturhouse.
Svi preparati i dodaci koje mušterija koristi tokom dijete potpuno su prirodni i kupuju se u Naturhouse centru
Španski sistem, da podsetimo, partnere za razvoj franšizne mreže traži i u Srbiji. Prilika se nudi biotehnolozima, farmaceutima, specijalistima ishrane, ali primaoci franšize, kako kažu u kompaniji, ne moraju nužno da imaju iskustva iz ove oblasti – važno je da budu vredni, preduzimljivi i da su spremni da investiraju na polju dijetetike.
Primalac franšize će svakako proći obuku, bez obzira što je u obavezi da zaposli i stručno osoblje – nutricioniste i specijaliste ishrane. Naturhouse centri, zapravo, osim prodaje dijetetskih preparata za mršavljenje, nude i besplatno savetovanje, tako da se za svaku mušteriju ponaosob pravi individualni plan prehrane.
Pored prenosa znanja i obuke, primalac franšize može da računa na konstantnu podršku matične kompanije, što uključuje i organizovanje nabavke i pomoć oko marketinga.
Od zemalja regiona, Naturhouse centri se za sada mogu naći u Hrvatskoj i Sloveniji.
POGLEDAJTE ČLANKE

Pre gotovo 15 godina u Srbiji je otvoren franšizni centar za odvikavanje od pušenja po čuvenoj metodi koju je razvio Alen Kar. Dobri rezultati i na hiljade ljudi koji sada žive bez nikotina, omogućili su da ova franšiza u Beogradu radi i dan-danas.
Franšizing je moguć čak i u „osetljivim“ oblastima kao što je psihoterapija. Potvrđuje to i primer Psihološkog savetovališta „Centar“ iz Beograda.
Zašto su usluge nutricionista sve traženije i šta je najveća dobit za primaoce Naturhouse franšize, otkriva Jan Gonda, primalac master franšize za Češku i Slovačku
Prodajna mreža slovenačkog brenda SpinaliS u Poljskoj se razvija kroz franšizu. Partnerima se nude dve licence – „zlatna“ i „srebrna“.
Španski Naturhouse, lanac centara specijalizovanih za prodaju dijetetskih preparata i savetovanje o zdravoj ishrani, sada ima više od 2.200 jedinica. Franšizna mreža se i dalje širi.
NAJČITANIJE

Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Za pekare važi da dobro posluju i tokom krize, a potencijalni primaoci franšize se sada mogu opredeliti za koncept koji ne zahteva velika ulaganja – mini-pekaru Kralj Coffee Donuts & Snacks.
Proizvodnja čarapa neobičnog dizajna je prilično uska branša, ali i profitabilna. Ipak, ako žele da ostanu konkurentni, traži se, pre svega, originalnost.
Pizza Hut nastavlja širenje u Centralnoj i Istočnoj Evropi – traži primaoce franšize koji bi želeli da otvore i vode više restorana. Koliko treba uložiti u ovu međunarodnu franšizu?
Brend Dšamp, pod kojim porodica Stević proizvodi i prodaje marinirane šampinjone i namaze od šampinjona, već tri godine osvaja potrošače u Srbiji. „Tajna“ je u originalnim ukusima i kvalitetnom proizvodu.