Naturhouse nastavlja da širi mrežu

Prema planovima, tokom 2015. i 2016. Naturhouse bi trebalo da otvori 240 centara. Za prvih šest meseci 2015, otvoreno je 129 centara – od toga, 92% su franšize.
Četvrtak
10.12.2015.
Nova tržišta, rast broja poslovnica, ali i dobiti – obeležiće kraj godine španskog lanca za prodaju prirodnih preparata za mršavljenje i dodataka ishrani.
 

Tokom 2015. poslovanje španskog lanca Naturhouse konstantno je proticalo „u plusu“. Krajem trećeg kvartala u mreži su imali 2.083 poslovnice, što je za 129 više od broja s kraja 2014. Za prvih šest meseci 2015, lanac je ušao i na tri nova tržišta – Švajcarsku, Litvaniju i Sjedinjene Američke Države, i na taj način, proširio svoje prisustvo na 29 zemalja. Rast broja jedinica uporedo je pratio i rast prodaje i dobiti.  Prema poslednjim podacima, neto dobit je dostigla iznos od 18,7 miliona evra, dok je prodaja porasla do 74,1 milion evra, što je za 2,8% više u odnosu na isti period prošle godine.

Ove cifre još jednom potvrđuju da postoji ogroman interes za uslugu koju pružaju Naturhouse centri. One, takođe, pokazuju i naš potencijal za rast, naročito kad se uzme u obzir da smo 37 poslovnica otvorili samo tokom trećeg kvartala, što se, obično, smatra „periodom zatišja“ jer se poklapa sa letnjom sezonom – kažu u ovoj kompaniji.

Prema planovima, tokom 2015. i 2016. Naturhouse bi trebalo da otvori 240 centara širom sveta. Osnovna strategija razvoja i dalje će biti franšizing, a među novim, poželjnim tržištima nalazi se i Srbija. Španski lanac, inače, poslovnice već ima u Sloveniji i Hrvatskoj.

Dobru reputaciju franšize, kako kažu u kompaniji, podržava i činjenica da su jedini lanac za prodaju dijetetskih proizvoda koji ima „potpuno zaokružen sistem“ – od laboratorija, u kojima se preparati razvijaju, preko proizvodnih pogona, do specijalizovanih centara u kojima se preparati mogu kupiti. Naturhouse centri, međutim, na samo što se bave prodajom, već nude i besplatno savetovanje, tako da se za svaku mušteriju ponaosob pravi individualni tretman i plan prehrane.

Oni koji razmišljaju o pokretanju posla i kupovini franšize, a posebno oni koji žele da investiraju na polju dijetetike ili koji su „iz branše“ (biotehnolozi, farmaceuti, specijalisti ishrane),  mogu da računaju na kompletnu podršku matične kompanije – obuka, prenos znanja, organizovanje nabavke i marketinga, spadaju u osnovni „franšizni paket“.