Magija reči ne poznaje granice

Personalizovane knjige – one u kojima se čitalac pojavljuje kao junak priče – pojavile su se 1998. godine u Češkoj, kao inovativni koncept izdavačke kuće „Plavi slon“. Zahvaljujući originalnosti proizvoda, koncept su kroz franšizu uspešno preneli i na tržišta van Češke. – U ovom trenutku, franšizne partnere imamo u Slovačkoj, Poljskoj i Nemačkoj. U skorijoj budućnosti planiramo da uđemo na tržišta Mađarske i zemlje Balkanskog regiona – kaže Marek Halfar, vlasnik „Plavog slona“.
Saradnja i rad pod franšizom „Plavi slon“ ne iziskuje posebna znanja ni prethodno iskustvo, niti zahteva visoke investicije. Većina primalaca franšize posao vodi od kuće, a sve što treba da nabave jesu kompjuter, laserski štampač i klamerica. Davalac franšize, s druge strane, obezbeđuje softver, određenu količinu polugotovih proizvoda, kao i znanje i tehničku podršku za štampu i koričenje personalizovanih knjiga. – Ova vrsta posla je idealna za ljude koji žele da zarade nešto dodatnog novca. Preporučujemo ga ženama koje su na porodiljskom odsustvu, ali i logopedima ili učiteljima – objašnjava Marek Halfar.
Da bi primaoci franšize bili uspešni, potrebno je da imaju i dovoljno zanimljivih knjiga koje će ponuditi svojim kupcima – izdavačka kuća je, naime, od svog postanka objavila više od 20 originalnih naslova knjiga i slikovnica. – Ove godine smo uspeli da objavimo tri nova naslova, a sada pripremamo novu knjigu o dinosaurusima, kao i edukativni materijal za čuvenu školu engleskog jezika Helen Doron – kaže Halfar.
Izvor: Franchising.cz
POGLEDAJTE ČLANKE

JumpingClay, koncept prodavnice i radionice za modelovanje gline, razvija odnedavno franšiznu mrežu i u Češkoj. Nosilac franšize nudi tri mogućnosti za pokretanje posla.
Da li će se personalizovane knjige pojaviti i u ovom regionu i kako teče saradnja s franšiznim partnerima, otkriva Marek Halfar, osnivač i franšizni menadžer češke izdavačke kuće „Plavi slon“
Minela Bašić je oduvek volela da radi sa decom, a kako je nedavno postala deo franšizne porodice Jumping Clay – ta želja joj se i ostvarila.
Jumping Clay, koncept prodavnice i radionice u kojoj se može kupiti, ali i učiti modelovanje figurica od gline, početkom ove godine dobio je poslovnice na dva nova tržišta u regionu.
Biznisi zasnovani na onlajn prodaji spadaju u najbrže rastuću sferu poslovanja. Knjige su, pak, među najprodavanijim proizvodima na internetu. Češki izdavač „Plavi slon“ spaja oba sveta.
NAJČITANIJE

Franšizing je način na koji sopstveni posao možete da vodite pod dobro poznatim brendom! Primenjuju ga i neki od najvećih svetskih brendova. Da objasnimo, stoga, šta je to franšizno poslovanje...
Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
New York bagel sa sarajevskom dušom: kako je jedan bračni par pokrenuo hit biznis i sada nudi franšizu svima koji žele autentičan brend u svom gradu.
U Srbiju je stigla nova, inovativna franšiza – Vendobox prodavnice koje su otvorene 24 sata i u kojima se različiti proizvodi kupuju na vending mašinama.
Sve veći broj pošta u svetu svoju mrežu širi i franšizno, naročito u manjim mestima u kojima je kroz direktno prisustvo teško poslovati profitabilno.
POPULARNO NA FORUMU
Igračke stižu i kroz franšizu
Pozdrav.Kako Vas kontaktirati?Kontakt telefon?
Lakše uz partnere
Sve ste vi ovo lepo napisali ali niste nista proverili sa njima detaljno, vec se tudji text preveli na srbski I postavili kao vas clanak. | Franshizing EU firmi van EU ne...