Esotiq

INFORMACIJE O FRANŠIZNOM SISTEMU
OPIS FRANŠIZNOG SISTEMA
ESOTIQ & HENDERSON je brend koji je tržištu više od 20 godina. U Poljskoj je već "gigant" u prodaji donjeg veša, sa više od 260 sopstvenih i franšiznih prodavnica, a već nekoliko godina uspešno otvara nove lokacije i van Poljske.
ESOTIQ je brend donjeg veša za energične, moderne i samosvesne žene. Naša misija je da oblikujemo žensko telo kroz donji veš prefinjen u svakom detalju! Žena koja ga nosi treba da se oseća samopouzdano i jedinstveno. To smo postigli zahvaljujući našem dvadesetogodišnjem iskustvu dizajniranja grudnjaka, koje izrađujemo od najboljih materijala, rukvođeni majstorstvom preciznog merenja ("brafitting"), odnosno, izradom donjeg veša koji će najbolje pristajati vašem telu. Verujemo da savršeno odabran grudnjak znači dobar osećaj i udobnost, za svaki dan.
Osim donjeg veša, ESOTIQ trgovine nude kolekciju pidžama, kupaćih kostima, čarapa i kozmetike.
Potencijalnim inostranima partnerima nudimo mogućnost otvaranja ESOTIQ prodavnica i u vašoj zemlji.
Potencijalni poslovni partner se od samog početka saradnje može osloniti na naše savete, počevši od odabira odgovarajuće lokacije i mogućnosti našeg učešća u pregovorima o uslovima zakupa. Koordiniramo celim procesom otvaranja prodavnice, pomažemo u izradi dizajna prodajnog prostora, kao što možemo da pomognemo i u samom opremanju i da asistiramo u odabiru dobavljača za opremanje, ukoliko partner želi da mu se inventar (nameštaj) proizvede u Poljskoj. Potencijalni poslovni partner ne mora imati iskustvo u ovoj branši - sva znanja mu se mogu preneti obukom. Najvažnija za nas je da potencijalni partner bude predan i posvećen obavljanju delatnosti.
ESOTIQ stavlja veliki naglasak na podršku prodaji kroz obuku osoblja, deljenje jedinstvenog znanja i razvoj asortimana proizvoda u saradnji s istaknutim stručnjacima u modnoj industriji.
BROJ FRANŠIZNIH POSLOVNICA
260 (Poljska)
Slika jedne poslovnice
INFORMACIJE ZA PRIMAOCE FRANŠIZE
PODRŠKA PRIMAOCIMA
- Nudimo proveren poslovni model koji garantuje zadovoljavajuće prihode.
- Briga o partnerima ESOTIQ-a u svakoj fazi saradnje. Pružamo podršku u kontinuitetu - od procesa uređenja prodajnog prostora, do stalne podrške u svakodnevnom poslovanju.
- Svaka ESOTIQ prodavnica je deo lanca - njen izgled mora biti jedinstven. Naši partneri koriste usluge naših dizajnera u uređenju svojih prodajnih prostora, što uključuje smernice za raspored nameštaja, pultova, rasvete itd. Sve ovo treba da omogući takvu postavku koja će da garantuje udobnost i komfor za kupca, kao i odgovarajuću količinu izložene robe, što garantuje dobru prodaju.
- Nudimo kontakt sa našim proizvođačima nameštaja, u slučaju da partner želi da se nameštaj proizvede u Poljskoj.
- Pomoć u uređenju izloga i kolekcija u radnji, uključujući pomoć u izlaganju robe na vešalicama, kao i namenskom nameštaju
- Podrška u optimalnom nivou zaliha radnje, na osnovu kapaciteta prodajnog prostora.
- Obuke za proizvode i brafitting (precizno određivanje veličine grudnjaka).
- Slike proizvoda, katalozi i grafički materijali za prodavnice i ESOTIQ veb-stranica.
- Pomoć u vođenju promocija i akcija u radnji i na sajtu
OČEKIVANI IZNOS INVESTICIJA
- Očekivani iznos investicije varira u zavisnosti od stanja prodajnog prostora i obima neophodnih promena, a svakako i od zemlje i grada u kojem se radnja ostvara.
- Troškovi ulaganja u uređenje radnje iznose prosečno oko 225 EUR neto/m2 (nameštaj i dekorativni elementi).
OSNOVNI ZAHTEVI SISTEMA
Osnovni zahtevi:
- prodajni prostor na dobroj lokaciji, u mestima sa više od 50 hiljada stanovnika;
- prostor treba da je veličine od 50 - 100 m2, i treba da se nalazi u centru grada, u glavnoj poslovnoj ulici ili u tržnom centru;
- Partner snosi troškove uređenja radnje, nameštaja i drugog neophodnog inventara;
- Partner snosi troškove zakupa prodajnog prostora i angažovanja radnika;
- Partner kupuje robu od nas;
- Obavezno je praćenje prodaje (sales monitoring).
INFORMACIJE O DAVAOCU
Esotiq & Henderson S.A.
ul. Budowlanych 31C, 80-298 Gdańsk, Poland
+48 693 990 346
Kontakt osoba za kandidate
Emilia Romanowska (engleski jezik)
SAZNAJTE VIŠE
POGLEDAJTE ČLANKE
NAJČITANIJE

Turski maloprodajni lanac FLO planira da do 2023. učetvorostruči broj franšiznih prodavnica širom sveta. Na franšiznoj mapi su i zemlje ovog regiona.
Turski modni brend LOFT već 30 godina uspešno posluje na izuzetno konkurentnom tržištu proizvodnje i prodaje tekstilnih proizvoda. Sada su spremni za širenje u Evropi, a franšizne partnere traže i u Srbiji.
Tvorci poljske modne marke Lekko pronašli su jedinstvenu nišu i kreirali filtrirajuće šalove. Potražnja je i tokom ove epidemiološke krize porasla, najviše zbog preporuke da se na javnim mestima pokrivaju usta i nos.
Modna industrija je takođe pogođena epidemiološkom krizom, posebno od trenutka zatvaranja tržnih centara. Kako se u Srbiji posluje u novim okolnostima?
Švedski modni brend H&M već posluje na 74 tržišta, a do kraja ove godine planira da, uz iskusnog franšiznog partnera, uđe i u region Srednje Amerike.

Đorđi Zorzić je bio jedan od prvih primalaca Sara Fashion franšize. Pre deset godina je otvorio prvu radnju pod ovim brendom, danas ih ima pet. Kaže da je za uspeh potrebno – mnogo rada i ljubavi.
Bugarski brend Brutale, koji krasi elegantna muška odela šivena po meri, kreće u ekspanziju u Evropi. Primaoce franšize traže i među preduzetnim ljudima iz ovog regiona.
Proizvodnja čarapa neobičnog dizajna je prilično uska branša, ali i profitabilna. Ipak, ako žele da ostanu konkurentni, traži se, pre svega, originalnost.
Komapnija Tiffany Production započela je poslovanje u Hrvatskoj otvaranjem prve franšizne radnje.
Modni brend Exterra iz Arilja svoju maloprodaju širi otvaranjem sopstvenih, ali i franšiznih radnji u Srbiji i zemljama regiona.
Dvocifren rast prodaje, nova tržišta i novi partneri obeležili su još jednu uspešnu godinu poslovanja za Tudors, modni brend prepoznatljiv po muškim košuljama. Šta su postigli, a šta ih čeka u narednoj?

Sve informacije u katalogu potiču od samih organizatora sistema. Pre potpisivanja sporazuma o saradnji, svaki kandidat treba da detaljno proveri ponudu svakog od izlistanih sistema. Redakcija zadržava pravo da i sama proveri informacije sadržane u katalogu. Ako primetite ili primite obaveštenje da je bilo koja informacija u katalogu netačna ili zastarela, molimo vas kontaktirajte nas.
PROFIT franchise services, kao deo PROFIT system grupacije, izdavač Franchising portala, obaveštava čitaoce da ne prikuplja niti obrađuje podatke koji se šalju putem kontakt formulara u katalogu. Svi podaci upisani u kontak formular se automatski šalju, putem e-pošte, organizatoru sistema koji je naveden u katalogu u delu koji se odnosi na informacije o franšiznom sistemu. Organizator sistema koji prima podatke, iste će koristiti da pruža informacije o svom sistemu osobama koje su poslale podatke. Slanje bilo kojeg ličnog podatka je dobrovoljno, a organizator sistema koji prima podatke unesene putem kontakt obrazaca isključivo je entitet odgovoran za prikupljanje i obradu ličnih podataka.