Krilca i pivce
INFORMACIJE O FRANŠIZNOM SISTEMU
OPIS FRANŠIZNOG SISTEMA
„Krilca i Pivce“ su svoju uspešnu poslovnu priču započeli 2016. godine kao porodični biznis u Nišu, prestonici roštilja, sa idejom da ponude nešto novo i jedinstveno - vrhunska pileća krilca, proizvode od piletine i soseve koji upotpunjuju uživanje u hrani, a sve to po originalnim recepturama pripreme.
Ono što našu ponudu izdvaja od ostalih sličnih koncepata je to što je spremanje krilaca u kućnim uslovima komplikovano, vrlo pipavo i traži previše vremena.
Mi smo godinama isprobavali različite načine pripreme i došli do najoptimalnijeg načina, ali koji ipak zahteva profesionalnu restoransku kuhinju.
Takođe, miksevi začina koje koristimo pravljeni su po našim tajnim recepturama i lično ih pravimo. Primalac franšize ih dobija gotove, spakovane, sa preciznim uputstvom za upotrebu.
Danas „Krilca i Pivce“ ima u ponudi krilaca u 14 različitih originalnih ukusa, 16 različitih vrsta soseva osmišljenih da pruže dodatno uživanje u ukusu krilaca i veliki izbor proizvoda od pilećeg filea, što nas izdvaja od drugih, a naše proizvode čini delikatesom.
Uz vrhunska krilca smo ponudili i veliki izbor piva, stvorivši mesto za druženje kome se ljudi iznova i iznova vraćaju.
U Nišu „Krilca i Pivce“ godinama uspešno posluje na jednoj lokaciji.
„Krilca i Pivce“ je idealan partner u otvaranju objekta sa originalnom gastro ponudom u Srbiji i regionu. Upotreba svežih namirnica, poseban način pripreme jela po originalnim recepturama i pažljivo odabrane sirovine su garancija za uspešnost samog brenda.
„Krilca i Pivce“ je zaštićeni registrovani brend (žig) i nudimo vam jednostavan partnerski franšizni model koji podrazumeva višestruku podršku partneru koja se ogleda u svim segmentima poslovanja.
Sopstvene poslovnice
1 (Niš), Srbija
Slika jedne poslovnice
INFORMACIJE ZA PRIMAOCE FRANŠIZE
PODRŠKA PRIMAOCIMA
Podrška primaocu franšize/partneru uključuje:
- potpunu podršku u procesu pokretanja restorana
- odobravanje lokacije
- savetovanje prilikom uređenja prostora i nabavke opreme
- obuku u organizacija rada restorana i upravljanjem restoranom
- detaljan operativni priručnik koji sadrži sve standarde poslovanja uključujući i procese pripreme i posluživanja hrane sa svim receptima i normativima
- gotove mikseve začina za krilca spremljene po originalnim „Krilca i pivce“ recepturama sa uputstvom za upotrebu
- brandbooking – knjigu vizuelnih standarda sa logoom, bojama, fontovima i marketinškim smernicama
- obuku/trening za menadžere, kuvare, konobare i šankere
- podršku u logistici – organizacija rada i ugovaranje sa dobavljačima
- marketinšku i brend podršku kroz naše kanale na društvenim mrežama
OČEKIVANI IZNOS INVESTICIJA
Ulazna naknada: 10.000 eura
Redovna mesečna naknada: 2,5% ukupnog prometa
Naknada za marketing: 0,5% ukupnog prometa
Investicija u kuhinsku opremu i pribor: oko 15.000 do 20.000 eura
Investicija u restoranski deo i baštu: oko 20.000 do 25.000 eura
Franšizni ugovor: minimum 5 godina sa mogućnošću produženja
OSNOVNI ZAHTEVI SISTEMA
Kriterijumi vezani za poslovni prostor:
- lokal može biti u mestu koje ima minimum 100.000 stanovnika, osim ako je u pitanju turističko mesto (Zlatibor, Kopaonik...)
- kuhinjski deo objekta ne sme biti manji od 30 m2, a poželjno je da ima i magacinski prostor
- objekat mora da ima ventilacijski sistem i minimalno 35 kW električne energije
- restoranski deo objekta ne sme biti manji od 60 m2 uz mogućnost postavljanja letnje bašte minimum 50 m2
- primalac franšize mora da, ukoliko nije vlasnik lokala, potpiše ugovor o zakupu na period koji je jednak ili duži od perioda važenja franšiznog ugovora
Primalac franšize mora da ispunjava sledeće uslove:
- da je spreman i sposoban da radi u okviru franšiznog sistema
- da je spreman za svoje lično angažovanje u radu restorana
- da poseduje dovoljno kapitala te da se ne oslanja na početne prinose kao osnovni izvor prihoda
- da poseduje preduzetnički način razmišljanja, ali da razmišlja i kao zaposleni
- da ima iskustva u ugostiteljstvu ili pouzdan menadžerski tim
INFORMACIJE O DAVAOCU
Kontakt osoba za kandidate
Zoran Videnović
SAZNAJTE VIŠE
POGLEDAJTE ČLANKE
NAJČITANIJE
Američki lanac picerija Pizza Hut stiže u Hrvatsku, a u planu je otvaranje tri restorana u Zagrebu i Splitu.
Počelo je s proizvodnjom kraft piva. Danas je Točionica zaokružen ugostiteljski koncept. Osim što je poznata po pivu, burgerima i kafama, sada se pozicionira i kao sistem koji nudi franšizu.
Zagrebački fast-casual lanac Koykan World Food namerava da ubrza franšizni razvoj te kreće u kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon što se povukao iz profesionalnog sporta, jedan od najuspešnijih slovačkih tenisera Kamil Čapkovič postao je primalac franšize McDonald‘s-a. Šta ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze hrane ulazi u igru na evropsko tržište. Šta nudi Slim Chickens i za koja tržišta su zainteresovani?
Franšizing je način na koji sopstveni posao možete da vodite pod dobro poznatim brendom! Primenjuju ga i neki od najvećih svetskih brendova. Da objasnimo, stoga, šta je to franšizno poslovanje...
Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Među glavne odredbe koje regulišu Ugovor o franšizingu treba uvrstiti i odredbe Zakona o obligacionim odnosima
Ovaj Evropski etički kodeks je ažurna verzija Kodeksa koji je Evropska franšizna federacija (EFF) usvojila 1972. godine, a njegove poslednje izmene su usvojene krajem 2016. godine.
Preduzetnik koji želi da se postane primalac franšize i tako se pridruži franšiznom sistemu, može očekivati niz prednosti
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company prerastao je u međunarodni brend. Šta je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Šta očekuju od novog tržišta i u kom smeru će se odvijati dalji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Subway, fast-food lanac poznat po sendvičima, ima više od 1.600 prodajnih jedinica u Brazilu. Potpisivanjem ugovora s lokalnim partnerom planira da proširi mrežu na tom tržištu.
Rumunski lanac „5 to go“ ubrzava tempo otvaranja novih kafića i najavljuje ulazak na još jedno inostrano tržište.
Američki fast food lanac Burger King planira da poveća broj restorana na tržištu Velike Britanije.
McDonald’s je otvorio trideset drugi restoran u Srbiji, a dvadeset drugi u Beogradu.
Sve informacije u katalogu potiču od samih organizatora sistema. Pre potpisivanja sporazuma o saradnji, svaki kandidat treba da detaljno proveri ponudu svakog od izlistanih sistema. Redakcija zadržava pravo da i sama proveri informacije sadržane u katalogu. Ako primetite ili primite obaveštenje da je bilo koja informacija u katalogu netačna ili zastarela, molimo vas kontaktirajte nas.
PROFIT franchise services, kao deo PROFIT system grupacije, izdavač Franchising portala, obaveštava čitaoce da ne prikuplja niti obrađuje podatke koji se šalju putem kontakt formulara u katalogu. Svi podaci upisani u kontak formular se automatski šalju, putem e-pošte, organizatoru sistema koji je naveden u katalogu u delu koji se odnosi na informacije o franšiznom sistemu. Organizator sistema koji prima podatke, iste će koristiti da pruža informacije o svom sistemu osobama koje su poslale podatke. Slanje bilo kojeg ličnog podatka je dobrovoljno, a organizator sistema koji prima podatke unesene putem kontakt obrazaca isključivo je entitet odgovoran za prikupljanje i obradu ličnih podataka.