KROFNELINO

INFORMACIJE O FRANŠIZNOM SISTEMU
OPIS FRANŠIZNOG SISTEMA
Priča o brendu Krofnelino počela je 2012. godine, a nama danas izgleda kao da traje oduvek. Počeli smo sa radom u Pančevu u Tržnom centru Aviv Park (sadašnji BIG).
Zašto krofnice, a ne nešto drugo?
Preduzetnici u nama tražili su ideju za privatni posao, nešto što ćemo da volimo, u čemu možemo da uživamo, a da to bude posao sa tendencijom da traje generacijama.
Putujući po svetu, primetili smo da ljudi bilo gde, bez problema, čekaju u redovima za krofnice. Istraživanjem smo došli do informacija da su krofnice najprodavaniji slatkiš u svetu i da je njihova proizvodnja brzorastuća grana industrije. Shvatili smo da smo baš mi jedni od onih što čekaju u redu i biraju krofnice, čak pre nego sladoled. 1+1=2 i rodio se „Krofnelino“.
Od prvog dana trudili smo se da unapredimo proces pripreme - istraživali smo i tražili nove sirovine, unapređivali i menjali mašine. Jednostavno, vodila nas je ideja da Krofnelino krofnice treba da budu najbliže moguće onome što smatramo SAVRŠENIM. Uspeli smo da napravimo i mašinu sa kojom može da se radi na "terenu". Mašina je nezavisna od napajanja električne energije jer radi na plin. Sa njom smo radili na raznoraznim događajima kao što su koncerti, karnevali i slično.
Posle 6 godina iskustva i uspešnog poslovanja rešili smo da otvorimo i u našem glavnom gradu (Beogradu) kiosk u BIG Rakovici (tadašnji Capitol Park). U Rakovici, pored krofnica, ubacili smo i kokice gde se takođe pokazalo veliko interesovanje. Sledeće širenje posla nam je bilo na Tržni Centar STOP SHOP 2019. godine.
Naši kupci dolaze i radi fotografisanja jer Krofnelino nije običan kiosk, nego mesto kao iz priča za decu, bajkovito, šareno, slatko. Ali ostaju i vraćaju se zbog najboljih krofnica koje su ikada probali. Sa našim posebnim načinima pripreme, tajnim receptima, zaštićenim sastojcima i specijalno za Krofnelino pravljenim prelivima, nije ni čudo što su naše krofnice pufnastije, prozračnije, ukusnije od bilo kojih drugih.
Posle 11 godina rada shvatili smo da Krofnelino prerasta dosadašnje okvire i da nas mnogi pitaju za savet, pomoć i žele da budu kao mi.
Tada smo došli na ideju da pokrenemo franšizu jer na taj način brend, znanje i iskustvo, patenti i tajni recepti koje smo otkrivali godinama možemo da ponudimo partnerima bilo gde u svetu i da Krofnelino postane globalno poznat brend!
Sopstvene poslovnice
3
BROJ FRANŠIZNIH POSLOVNICA
/
Slika jedne poslovnice
INFORMACIJE ZA PRIMAOCE FRANŠIZE
PODRŠKA PRIMAOCIMA
Pružamo primaocima franšize znanje, alate i obuku za uspešan razvoj i vođenje poslovanja.
Tim za podršku primaocima franšize je na raspolaganju - da pruža stručne savete i prati razvoj primalaca franšize, vodeći ih kroz celokupan proces razvoja.
Pružamo podršku u sledećim oblastima:
- Potpuno opremljen i brendiran Food Track, po sistemu „ključ u ruke“
- Operativni priručnik sa svim informacijama
- Kontinuirana podrška u radu i implementaciji svih noviteta
- Logistika- jasno i precizno ustanovleni dobavljači sirovina za pripremu
- Globalni marketing
OČEKIVANI IZNOS INVESTICIJA
- Ulazna franšizna naknada: od 5.000 EUR – 20.000 EUR
- Redovna mesečna naknada: Od 10%-30% od prometa
- Naknada za marketing: 1% od prometa.
Ugovorna saradnja: 3 godine
OSNOVNI ZAHTEVI SISTEMA
Poželjno je, ali ne i obavezno, da potencijalni partner ima sledeće osobine:
- da poseduje liderske veštine, uključujući sposobnost motivisanja i usmeravanja svog tima zajedničkom cilju,
- da ima kapaciteta da prati pravilia uređenog sistema, poslovne procese i procedure koje takav sistem podrazumeva,
- da je motivisan i spreman da se fokusira na upravljanje ovim poslom, da je istrajan i da želi da konstantno napreduje u poslu
INFORMACIJE O DAVAOCU
Kontakt osoba za kandidate
Sava Višnjić
SAZNAJTE VIŠE
POGLEDAJTE ČLANKE
NAJČITANIJE

Fabrika burger & pizza bar počeo je sa radom 2017. godine kao mali porodični biznis u Subotici. Vlasnici koncepta sada razmišljaju o širenju poslovanja kroz razvoj franšizne mreže.
Kako se od pilećih krilaca može napraviti dobar i profitabilan ugostiteljski biznis, a samim tim i perspektivna franšiza, objašnjava Zoran Videnović, vlasnik koncepta „Krilca i Pivce“ iz Niša
Američki lanac picerija Pizza Hut stiže u Hrvatsku, a u planu je otvaranje tri restorana u Zagrebu i Splitu.
Počelo je s proizvodnjom kraft piva. Danas je Točionica zaokružen ugostiteljski koncept. Osim što je poznata po pivu, burgerima i kafama, sada se pozicionira i kao sistem koji nudi franšizu.
Zagrebački fast-casual lanac Koykan World Food namerava da ubrza franšizni razvoj te kreće u kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.

Franšizing je način na koji sopstveni posao možete da vodite pod dobro poznatim brendom! Primenjuju ga i neki od najvećih svetskih brendova. Da objasnimo, stoga, šta je to franšizno poslovanje...
Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Među glavne odredbe koje regulišu Ugovor o franšizingu treba uvrstiti i odredbe Zakona o obligacionim odnosima
Zainteresovani ste za pokretanje novog posla? Razmišljate o kupovini franšize? Ali mnogo toga je nepoznato, te Vas ta pomisao pomalo i plaši? Pokušajte ovako: popunite poznati australijski test ispod – možda Vam pomogne da dođete do odgovora da li je franšizing za Vas!
Ovaj Evropski etički kodeks je ažurna verzija Kodeksa koji je Evropska franšizna federacija (EFF) usvojila 1972. godine, a njegove poslednje izmene su usvojene krajem 2016. godine.

Nakon što se povukao iz profesionalnog sporta, jedan od najuspešnijih slovačkih tenisera Kamil Čapkovič postao je primalac franšize McDonald‘s-a. Šta ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze hrane ulazi u igru na evropsko tržište. Šta nudi Slim Chickens i za koja tržišta su zainteresovani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company prerastao je u međunarodni brend. Šta je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Šta očekuju od novog tržišta i u kom smeru će se odvijati dalji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Subway, fast-food lanac poznat po sendvičima, ima više od 1.600 prodajnih jedinica u Brazilu. Potpisivanjem ugovora s lokalnim partnerom planira da proširi mrežu na tom tržištu.
Rumunski lanac „5 to go“ ubrzava tempo otvaranja novih kafića i najavljuje ulazak na još jedno inostrano tržište.

Sve informacije u katalogu potiču od samih organizatora sistema. Pre potpisivanja sporazuma o saradnji, svaki kandidat treba da detaljno proveri ponudu svakog od izlistanih sistema. Redakcija zadržava pravo da i sama proveri informacije sadržane u katalogu. Ako primetite ili primite obaveštenje da je bilo koja informacija u katalogu netačna ili zastarela, molimo vas kontaktirajte nas.
PROFIT franchise services, kao deo PROFIT system grupacije, izdavač Franchising portala, obaveštava čitaoce da ne prikuplja niti obrađuje podatke koji se šalju putem kontakt formulara u katalogu. Svi podaci upisani u kontak formular se automatski šalju, putem e-pošte, organizatoru sistema koji je naveden u katalogu u delu koji se odnosi na informacije o franšiznom sistemu. Organizator sistema koji prima podatke, iste će koristiti da pruža informacije o svom sistemu osobama koje su poslale podatke. Slanje bilo kojeg ličnog podatka je dobrovoljno, a organizator sistema koji prima podatke unesene putem kontakt obrazaca isključivo je entitet odgovoran za prikupljanje i obradu ličnih podataka.