intervju nedelje

Jačamo gde smo najjači
McDonald’s slavi četvrt veka poslovanja u Srbiji. O planovima, saradnji sa lokalnim dobavljačima i navikama potrošača razgovaramo sa Tomašem Rogačem.

San
Kako osmisliti franšizni sistem koji će iz manjih mesta krenuti u osvajanje većih, a da je pri tome koncept inspirisan velikim San Franciskom - tema je o kojoj razgovaramo sa Denisom Tenšekom

Biti "mercedes među parfemima"
Brend Nicole cosmetics internacionalno je prisutan kao franšiza - na tržištima Poljske, Litvanije, Hrvatske, Srbije i Crne Gore. O postignutom i planovima razgovaramo sa Alenom Fonom.

Oruđe protiv recesije
O prvom Sajmu franšiznog poslovanja u Ljubljani razgovaramo sa Nives Bartolič, menadžerom projekta.

Rasterećenje?
Nedavno su ukinuti brojni nameti za zanatlije i preduzetnike, pored ostalog i na inicijativu Unije poslodavaca Srbije. Na tu temu pričamo sa Dušanom Korunoskim, generalnim sekretarom Unije.

Moja radnja
U Srbiji sve više trgovaca počinje da širi mrežu kroz franšize ili partnerske radnje. Biljana Mašić, rukovodilac projekta „Moja radnja“, govori o prednostima za trgovce koji postanu partneri kompanije Metro.

Klima sve bolja
Reputacija Ljiljane Kukec u oblasti franšiznog poslovanja je više nego zavidna - njeno ime bi se, zapravo, moglo koristiti kao sinonim za tu vrstu poslovanja u Hrvatskoj.

Ozbiljan pristup
Sredinom decembra u Beogradu će biti održan Rakia fest, a kako je nedavno sa radom počeo i prvi franšizni Rakia bar „preko bare" - vreme je za razgovor sa Brankom Nešićem, tvorcem koncepta.

Spoj tradicije i inovacije
Holiday Inn je nedavno proslavio pet godina poslovanja u Beogradu. Thomas Pavlović, generalni direktor beogradskog hotela, kaže da uspeh duguju pre svega zaposlenima.

S našima u svet
Slađana Pantović, glavni dizajner i vlasnik čačanske kompanije P....S.... Fashion, otkriva na koji način biraju partnere za franšizni sistem.

Mnogo problema, al’ ima rešenja
Kada se u Srbiji povede priča o franšizingu, najčešće se spominje ime Marice Vidanović.

Spremite se, birajte mudro
O tome kako da se što bolje pripremite za razgovor sa davaocem franšize koju razmatrate kao interesantnu, poručuje Arkadius Slodkovski, direktor PROFIT system-a