Uspeh nije samo san
UniCredit je trenutno jedina banka u Češkoj koja mrežu poslovnica širi davanjem franšize – od 150 jedinica, koliko ih danas ima na čitavoj teritoriji, čak trećina (51) se nalazi u rukama partnera. Franšizni koncept pod brendom UniCredit Bank Expres uveli su 2010, a da li su zadovoljni i šta su postigli do sad, govori Tomaš Tihota, direktor franšiznog razvoja i alternativne distribucije UniCredit banke.
Kako je protekla 2015. za parnersku mrežu UniCredit Bank Expres?
Prošle godine smo proslavili pet godina otkako je naš prvi partner otvorio franšiznu podružnicu, i možemo da kažemo da je franšizni vid poslovanja u potpunosti ispunio naše ambicije. Kao i prethodnih godina, prošle godine je značajno porastao obim transakcija i udeo poslovanja franšiznih podružnica u oblasti maloprodajnog bankarstva. Franšize su takođe dostigle sam vrh lestvice po pitanju zadovoljstva korisnika i kvaliteta usluge.
Zanimljiva je vaša saradnja sa kompanijom Partners koja se specijalizovala za oblast finansijskog savetovanja. Šta se postiglo ovim „udruživanjem“?
Prošle godine kompanija Partners je postala primalac master franšize za određen broj franšiznih podružnica UniCredit banke. Cilj je bio da klijent pod jednim krovom dobije kompletnu bankarsku uslugu, ali i sveobuhvatni konsalting u oblasti finansija. Drugim rečima, klijent može da koristi čitav niz bankarskih proizvoda i usluga – kao što bi to radio u bilo kojoj drugoj poslovnici banke – ali, u isto vreme, može da potraži i nezavisni finansijski savet o svakoj transakciji ili proizvodu.
Krajem prošle godine na češkom tržištu franšiza pojavio se još jedan takav koncept – kompanija Broker Consalting i mBank su zajedničkim snagama pokrenuli franšizu OK Point. Da li će konkurencija dovesti do promene strategije?
Drago nam je da sličan koncept usvajaju i druge kompanije, što dokazuje da one vide potencijal u udruživanju bankarskih usluga i finansijskog savetovanja. Naša se strategija, međutim, neće menjati. Naš koncept se i dalje bazira na kompletno opremljenoj poslovnici sa bankarskim osobljem i pristupom bankarskom sistemu. Po pitanju operativnosti, za klijenta nema razlike da li je ušao u našu ili franšiznu poslovnicu.
Kakvi su dalji planovi po pitanju širenja mreže poslovnica?
Faza, u kojoj smo za tri godine uspeli da utrostručimo mrežu franšiznih poslovnica, sada je za nama. Što se tiče razvoja distributivne mreže, već smo postavili određene strateške planove. Trenutno smo fokusirani na jačanje inovativnih digitalnih kanala distribucije bankarskih proizvoda i usluga.
Šta je to što, po Vašem mišljenju, najviše privlači partnere franšizi UniCredit banke?
Moram da priznam da nam je većina kandidata dolazila s idejom da će dobiti svoju banku i odmah zaraditi milione. Takvih ljudi je bilo mnogo, međutim, njihove želje su samo pusti snovi. Mi svakako tražimo preduzetnike koji sanjaju o uspehu, ali koji će voleti i uživati da grade put do uspeha – do dobro ustrojene franšize sa zadovoljnim osobljem, i naročito, zadovoljnim klijentima. Srećan sam što ćete – koju god našu franšiznu poslovnicu da posetite – takve primaoce franšize i pronaći.
Izvor: Franchising.cz
POGLEDAJTE ČLANKE
Sve generalne agencije za ekskluzivno zastupanje, koje rade pod franšizom UNIQA osiguranja u Srbiji – posluju uspešno. Šta dovodi do ovakvih rezultata, govori Nikola Đukić, direktor Divizije za prodaju UNIQA osiguranja
PaySpot, platna institucija sa licencom Narodne banke Srbije za pružanje određenih vrsta platnih usluga, radi od maja 2016. godine. Danas, u svojoj mreži imaju 300 partnera koji platne usluge pružaju na oko 600 lokacija.
Sava Mihajlović, vlasnik Agencije G, šest godina je nosilac franšize Uniqa osiguranja. Za to vreme, otvorio je tri poslovnice.
Zašto se Paysera odlučila za franšizing, kakve partnere traže i šta nude u franšiznom paketu, objašnjava Liudas Kanapienis, direktor kompanije specijalizovane za elektronska plaćanja
Paysera nudi jednostavna i efikasna rešenja za elektronska plaćanja za klijente širom sveta. Kompanija sada traži i partnere koji bi posao razvijali u ovom regionu.
NAJČITANIJE
Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Prodavnica odeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj prodavnici, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merčendajzing (merchandising) - veština izlaganja i pozicioniranja robe.
McDonald’s slavi četvrt veka poslovanja u Srbiji. O planovima, saradnji sa lokalnim dobavljačima i navikama potrošača razgovaramo sa Tomašem Rogačem.
U Srbiju je stigla nova, inovativna franšiza – Vendobox prodavnice koje su otvorene 24 sata i u kojima se različiti proizvodi kupuju na vending mašinama.
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije izuzetak. Koje se to investicije tretiraju kao obavezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna saradnja ne može zamisliti?
POPULARNO NA FORUMU
Peta Uniqa franšiza
Sve čestitke Sonji i Bobanu koji su se pridružili porodici Uniqinih exluzivnih zastupnika.Svi smo u istom Uniqinom timu i trudićemo se da uvek budemo najbolji.Jasmina...
Preduzetnica s podrškom
Želela bih još jednom da se zahvalim Mihajlovićima koji su nam i kako kolege i kao porodica, u poslu i privatno uvek bili uzor kako treba raditi i organizovati porodicu i...
Preduzetnica s podrškom
Iako smo supruga i ja bili pokretači i vlasnici prve UNIQA franšize, veliko nam je zadovoljstvo što nas vredne kolege prate i svojim rezultatima ponekad prevazilaze. Sve...
Predanošću do franšize
Pre svega želimo dobrodošlicu agenciji BURIČIĆ TEAM u UNIQA osiguranje. Iskreno se nadam da ćemo zajedno ispuniti očekivanja davaoca franšize i uticati na povećanje...
Osigurani porodični biznis
Hvala Mihajlovićima na podršci da zaživi još jedna eksluzivna agencija,ovog puta prva u Beogradu -Putnik tim!!! Da nije bilo putovanja u Nicu i lepog druženja ko zna da li...
Rad, rad, ali i ljubav
obzirom da se radi o pravom timu, samo je pitanje za koliko će biti premašena očekivanja, a to nam svima puno znači.
Rad, rad, ali i ljubav
Znači ipak se može. Posao, uspeh a nadasve ljubav i porodica. Možda nam je ovo najava dolazećih svetlijih dana budućnosti. Lep primer mlađoj generaciji da uzme stvar u...
Rad, rad, ali i ljubav
Pravo je zadovoljstvo biti podrška 23 godine u poslu i 27 godine u privatnom životu Savi. Sigurna sam da postoje ljudi koji su vredni, pozitivni i vlasnici licence NBS za...