Nakon što je ušao u franšizni koncept kompanije Metro, promet trgovca Steve Trača je uvećan oko 15 odsto.
Četvrtak
20.12.2012.
Prodavnicu u Zemun Polju Steva Trač je otvorio pre sedam godina da bi obezbedio posao ženi i deci, a poslednjih godinu dana posluje u franšiznom sistemu „Moja radnja”.
 

Prvo je bio povremeni kupac u Metrou, a zatim je postao “broj jedan”. Naime, Steva Trač, vlasnik STR Trač junior plus, prvi je prihvatio franšizni koncept “Moja radnja” nemačkog trgovačkog lanca Metro. – Želeo sam da moja prodavnica bude dobro izbrendirana. Iako smo već bili u trgovini, svaka pomoć profesionalca u vezi sa slaganjem robe i odabirom asortimana nam je dobro došla. Posebno što je bila besplatna – objašnjava Trač zbog čega se uključio u ovaj projekat.

Sada ih supervizori iz kompanije Metro obilaze jednom nedeljno, kontrolišu i savetuju. Rezultati su već vidljivi, a ono što je za trgovca najvažnije, promet je uvećan oko 15 odsto. – Pošto je kompanija Metro izbrendirala lokal i sâm sam bio podstaknut da uložim dodatna sredstva, pa sam uredio parking ispred prodavnice – kaže Trač.

Obaveze koje ima nije mu teško da ispuni. One, pre svega, podrazumevaju da deo asortimana čine proizvodi trgovačke marke Metroa ARO. – Nama to i odgovara, jer su ARO proizvodi znatno povoljniji i u kriznim vremenima ljudi ih mnogo više kupuju – kaže Trač.

Pored toga, kompanija Metro za ceo sistem „Moja radnja” organizuje akcije popusta na određene proizvode. U ovom slučaju, to su proizvodi koji su na sniženju i u samim centrima Metroa.

Najveća pogodnost za preduzetnika iz Zemun Polja je, ipak, odloženo plaćanje. – Robu možemo da platimo za 30 dana, što malim trgovcima mnogo znači. Ranije smo morali da izdvojimo novac odmah ili da uzmemo predračun, uplatimo novac u banku i tek onda podignemo robu, što je bilo suviše komplikovano i oduzimalo je mnogo vremena – objašnjava Trač.


Vesna Lapčić
saradnik
/7/
POGLEDAJTE VIŠE