Brend s neslućenim potencijalom

Potencijal za rast, privlačna franšiza i snažan brend – aduti su španskog sistema Naturhouse
Petak
10.02.2017.
Španski Naturhouse, lanac centara specijalizovanih za prodaju dijetetskih preparata i savetovanje o zdravoj ishrani, sada ima više od 2.200 jedinica. Franšizna mreža se i dalje širi.
 

Samo tokom 2016. Naturhouse je otvorio 156 novih centara i proširio svoje poslovanje na tri nova tržišta – Indiju, Maltu i Mađarsku, i tako, u ovom trenutku, ima mrežu od 2.279 jedinica u 32 zemlje. Sa ovakvim tempom rasta, španski sistem je, zapravo, premašio planove zacrtane za 2016. – otvoreno je čak 85 centara više. Pozitivan trend pripisuje se ubrzanom razvoju na glavnim tržištima španske grupe – u Francuskoj, Italiji i Poljskoj, gde je tokom prošle godine otvoreno 58, 24 i 61 centar, respektivno.

Naturhouse je nesumnjivo jedan od najuspešnijih španskih franšiznih sistema, i jedan od retkih sistema iz Evrope koji su uspeli da izgrade jaku poziciju na tržištima širom sveta. Razlog za uspeh, kako kažu u kompaniji, treba tražiti i u dobro kreiranom franšiznom paketu koji može da funkcioniše u bilo kojoj zemlji – bez obzira na kulturu, religiju ili običaje stanovnika. – Sve što smo postigli – novi centri i nove zemlje, kao i konstantno jačanje na našim glavnim tržištima – još jednom pokazuje ogroman potencijal Naturhouse brenda. I u 2017. ćemo nastaviti da jačamo prodajnu mrežu širom sveta, sa posebnim naglaskom na razvoj u Velikoj Britaniji, Nemačkoj i Sjedinjenim Američkim Državama – kaže Feliks Revuelta, izvršni direktor kompanije Naturhouse.

Naturhouse je prisutan i u ovom regionu – za sada, centre ima u Sloveniji i Hrvatskoj, ali su zainteresovani i za druge zemlje. Potencijalne partnere traže, pre svega, među ljudima iz branše – biotehnolozima, farmaceutima, specijalistima ishrane – ali su otvoreni i za sve preduzetne ljude koji su spremni investirati na polju dijetetike.

Kao primalac master franšize, partner bi imao obavezu da koncept predstavi na tržištu i razvije mrežu centara tako što bi pronalazio nove, pojedinačne primaoce franšize. Partner bi, s druge strane, mogao da računa na sveobuhvatnu podršku matične kompanije – obuka, prenos znanja, organizovanje nabavke i marketinga spadaju u osnovni franšizni paket.

Klijenti Naturhousa su najčešće osobe sa problemom prekomerne težine. Velika pogodnost je to što svaki centar ima besplatno savetovalište, pa klijent prvo razgovara sa dijetetičarima-nutricionistima, koji mu propisuju individualni plan ishrane. Preparate ili dodatke ishrani koje bi trebalo da koriste tokom dijete, klijenti kupuju u samom Naturhouse centru. Svi dodaci su 100% prirodni, proizvedeni u laboratorijama kompanije i jedino se mogu kupiti u Naturhouse centrima. Usluga se, međutim, ne završava na tome – stanje klijenta, njegov progres, promene u telesnoj težini i prehrambenim navikama prate se iz nedelje u nedelju.