Brend s neslućenim potencijalom

Samo tokom 2016. Naturhouse je otvorio 156 novih centara i proširio svoje poslovanje na tri nova tržišta – Indiju, Maltu i Mađarsku, i tako, u ovom trenutku, ima mrežu od 2.279 jedinica u 32 zemlje. Sa ovakvim tempom rasta, španski sistem je, zapravo, premašio planove zacrtane za 2016. – otvoreno je čak 85 centara više. Pozitivan trend pripisuje se ubrzanom razvoju na glavnim tržištima španske grupe – u Francuskoj, Italiji i Poljskoj, gde je tokom prošle godine otvoreno 58, 24 i 61 centar, respektivno.
Naturhouse je nesumnjivo jedan od najuspešnijih španskih franšiznih sistema, i jedan od retkih sistema iz Evrope koji su uspeli da izgrade jaku poziciju na tržištima širom sveta. Razlog za uspeh, kako kažu u kompaniji, treba tražiti i u dobro kreiranom franšiznom paketu koji može da funkcioniše u bilo kojoj zemlji – bez obzira na kulturu, religiju ili običaje stanovnika. – Sve što smo postigli – novi centri i nove zemlje, kao i konstantno jačanje na našim glavnim tržištima – još jednom pokazuje ogroman potencijal Naturhouse brenda. I u 2017. ćemo nastaviti da jačamo prodajnu mrežu širom sveta, sa posebnim naglaskom na razvoj u Velikoj Britaniji, Nemačkoj i Sjedinjenim Američkim Državama – kaže Feliks Revuelta, izvršni direktor kompanije Naturhouse.
Naturhouse je prisutan i u ovom regionu – za sada, centre ima u Sloveniji i Hrvatskoj, ali su zainteresovani i za druge zemlje. Potencijalne partnere traže, pre svega, među ljudima iz branše – biotehnolozima, farmaceutima, specijalistima ishrane – ali su otvoreni i za sve preduzetne ljude koji su spremni investirati na polju dijetetike.
Kao primalac master franšize, partner bi imao obavezu da koncept predstavi na tržištu i razvije mrežu centara tako što bi pronalazio nove, pojedinačne primaoce franšize. Partner bi, s druge strane, mogao da računa na sveobuhvatnu podršku matične kompanije – obuka, prenos znanja, organizovanje nabavke i marketinga spadaju u osnovni franšizni paket.
Klijenti Naturhousa su najčešće osobe sa problemom prekomerne težine. Velika pogodnost je to što svaki centar ima besplatno savetovalište, pa klijent prvo razgovara sa dijetetičarima-nutricionistima, koji mu propisuju individualni plan ishrane. Preparate ili dodatke ishrani koje bi trebalo da koriste tokom dijete, klijenti kupuju u samom Naturhouse centru. Svi dodaci su 100% prirodni, proizvedeni u laboratorijama kompanije i jedino se mogu kupiti u Naturhouse centrima. Usluga se, međutim, ne završava na tome – stanje klijenta, njegov progres, promene u telesnoj težini i prehrambenim navikama prate se iz nedelje u nedelju.
POGLEDAJTE ČLANKE

Porodica Ratkov je od ljubavi prema zdravoj hrani napravila porodični biznis. Kako su stvarali brend Grina i pronašli neizmerno zadovoljstvo i dobrobit u uzgajanju klica i mikrobilja?
Pre gotovo 15 godina u Srbiji je otvoren franšizni centar za odvikavanje od pušenja po čuvenoj metodi koju je razvio Alen Kar. Dobri rezultati i na hiljade ljudi koji sada žive bez nikotina, omogućili su da ova franšiza u Beogradu radi i dan-danas.
Franšizing je moguć čak i u „osetljivim“ oblastima kao što je psihoterapija. Potvrđuje to i primer Psihološkog savetovališta „Centar“ iz Beograda.
Zašto su usluge nutricionista sve traženije i šta je najveća dobit za primaoce Naturhouse franšize, otkriva Jan Gonda, primalac master franšize za Češku i Slovačku
Prodajna mreža slovenačkog brenda SpinaliS u Poljskoj se razvija kroz franšizu. Partnerima se nude dve licence – „zlatna“ i „srebrna“.
NAJČITANIJE

Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Franšiza je reč koja je postala uobičajena u našem poslovnom okruženju. Iako će većina poslovnih ljudi bez problema navesti bar tri svetska franšizna lanca, na pitanje koje su domaće franšize, često izostaje odgovor.
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije izuzetak. Koje se to investicije tretiraju kao obavezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna saradnja ne može zamisliti?
Poznata kurirska služba Mail Boxes Etc. stiže u Srbiju. Prva poslovnica je otvorena u Beogradu.
Proces traženja (regrutacije) primalaca franšize nije nimalo lak. Kako kompanije treba da se pripreme za ovaj proces i šta je potrebno za dobru promociju franšiznog koncepta?