Još jedno mesto za JumpingClay
U okviru jednog prodajnog mesta može se kupiti glina, ali i pohađati kurs modelovanja i pravljenja figurica
Treći JumpingClay u Zagrebu, smešten u tržnom centru Arena, otvoren je početkom marta. Nediljka Dokozić, vlasnica kompanije Mangold, zadužena za razvoj franšize u celoj Adriatik regiji, kaže da su planovi u pogledu širenja mreže za ovu godinu jako ambiciozni. – Mladi i početnici nas sve više prepoznaju kao priliku za samozapošljavanje te su spremni i da se međusobno udružuju i partnerski ulaze u investiciju. Naša franšiza je dostupna većini i dobro je rešenje i za one koji eventualno ne znaju kojim bi se poslom bavili. Dogovorili smo master franšize za dva nova tržišta u regiji i trenutno se završavaju određene formalnosti – kaže Nediljka Dokozić.
Prva radionica otvorena je prošle godine u zagrebačkom naselju Špansko, druga u tržnom centru Westgate. Ova franšiza, koja kombinuje prodaju i edukaciju, može da bude otvorena u tržnom centru, stambenom kvartu, ali i u manjim mestima od 5.000 ili 6.000 stanovnika koja nemaju raznovrsnu ponudu za decu.
Koncept JumpingClay potiče iz Južne Koreje, a podrazumeva da se u okviru jednog prodajnog mesta može kupiti glina, ali i pohađati kurs modelovanja i pravljenja figurica.
POGLEDAJTE ČLANKE
„Doskočiti“ do svih meridijana
/27.03.2019.
JumpingClay, koncept prodavnice i radionice za modelovanje gline, razvija odnedavno franšiznu mrežu i u Češkoj. Nosilac franšize nudi tri mogućnosti za pokretanje posla.
Da li će se personalizovane knjige pojaviti i u ovom regionu i kako teče saradnja s franšiznim partnerima, otkriva Marek Halfar, osnivač i franšizni menadžer češke izdavačke kuće „Plavi slon“
Minela Bašić je oduvek volela da radi sa decom, a kako je nedavno postala deo franšizne porodice Jumping Clay – ta želja joj se i ostvarila.
Jumping Clay, koncept prodavnice i radionice u kojoj se može kupiti, ali i učiti modelovanje figurica od gline, početkom ove godine dobio je poslovnice na dva nova tržišta u regionu.
Biznisi zasnovani na onlajn prodaji spadaju u najbrže rastuću sferu poslovanja. Knjige su, pak, među najprodavanijim proizvodima na internetu. Češki izdavač „Plavi slon“ spaja oba sveta.
NAJČITANIJE
Definicija franšizinga
/12.10.2012.
Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Orion Telekom, jedna od vodećih telekomunikacionih kompanija na tržištu Srbije, kreće u snažniji razvoj partnerske mreže.
McDonald’s slavi četvrt veka poslovanja u Srbiji. O planovima, saradnji sa lokalnim dobavljačima i navikama potrošača razgovaramo sa Tomašem Rogačem.
Franšizing u oblasti maloprodaje naftnim derivatima je veoma razvijen u svetu. U Srbiji posluje nekoliko franšiznih lanaca benzinskih pumpi.
Franšizni sistemi mogu da se klasifikuju na različite načine i po različitim kriterijumima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primaocima franšize (know-how), vrsti delatnosti ili načinu organizacije sistema.
POPULARNO NA FORUMU
Igračke stižu i kroz franšizu
Pozdrav.Kako Vas kontaktirati?Kontakt telefon?
Lakše uz partnere
Sve ste vi ovo lepo napisali ali niste nista proverili sa njima detaljno, vec se tudji text preveli na srbski I postavili kao vas clanak. | Franshizing EU firmi van EU ne...