Po svetskim standardima

Tudors radnja u Knez Mihailovoj u Beogradu
Turski brend Tudors, pod kojim se prodaju muške košulje i aksesoar, prisutan je tri godine na tržištu Srbije preko kompanije BJN koja je primalac master franšize za zemlje ovog regiona. Budući da je reč o mladom franšiznom sistemu, koncept se stalno unapređuje. To potvrđuje i ono što se dešavalo tokom proteklih meseci u Srbiji kada su dve Tudors radnje, u beogradskom tržnom centru Big Fashion i u Knez Mihailovoj ulici, osvanule „u novom ruhu“. – Vlasnik brenda Tudors Jasar Ajajdin veliki je kreativac, uz to i arhitekta po profesiji, i nije neobično što želi da koncept približi svetskim standardima. Cilj novog koncepta je uvođenje trenda koji su prihvatili mnogi svetski brendovi – da u prvom planu budu proizvodi, odnosno, da roba dođe do izražaja, a ne sam nameštaj. Pored toga, Tudors beleži rast prodaje aksesoara pa je izgled radnji i nameštaja trebalo prilagoditi i novoj ponudi – objašnjava Bojan Mitić, vlasnik kompanije BJN.
Novi koncept će, prema njegovim rečima, postepeno početi da se uvodi u sve Tudors radnje.
Iako je za franšizne sisteme uobičajeno da su standardi po pitanju vizuelnog identiteta, a naročito izgleda radnji, strogo definisani, Bojan Mitić objašnjava da je sa davaocem franšize uspeo da razvije poseban partnerski odnos. Naime, davalac franšize je bio otvoren i hteo je da sasluša sugestije partnera iz Srbije, znajući da je Mitić već sarađivao s različitim franšiznim sistemima (7camicie, Miss Roberta, Sportstaff, Quiz, List). – Dugo radimo sa poznatim svetskim brendovima i imamo dosta iskustva u tom pogledu. Zato smo iznosio razne sugestije vlasniku brenda Tudors, koje je on rado prihvatao. Na primer, sugerisali smo da neke radnje treba da imaju „industrijski dizajn“, sa otvorenim plafonima, štoje davalac franšize prihvatio i odluka se pokazala kao dobra. Zapravo, veoma dobro sarađujemo i uvek je dobro saslušati i drugo mišljenje – kaže Bojan Mitić.
Tudors je poznat po košuljama za muškarce, ali u njegovoj prodaji sve značajniji udeo zauzima aksesoar poput kaiševa, kravata, leptir-mašni, sunčanih naočara, a odnedavno i parfema. Pored svega navedenog, u ponudi su majice i džemperi.
Maloprodajnu mrežu u Srbiji uglavnom razvija kompanija BJN, ali su, kako kaže Mitić, otvoreni i za druge modele saradnje, pa i davanje single-unit franšize. Kako je ranije izjavio Mitić, cilj Tudorsa jeste da razvije mrežu kroz različite oblike „poslovnih modela koji dovode do uspeha“. Napominje da ne žele da uspostavljaju „pravila na papiru koja ne funkcionišu u praksi“, stoga će saradnju praviti isključivo ako postoji zajednički interes.
U Srbiji za sada posluje 13 Tudors radnji – u Beogradu, Novom Sadu, Vršcu, Kragujevcu, Kraljevu, Nišu, Leskovcu i Užicu.
POGLEDAJTE ČLANKE

Brend Esotiq & Henderson planira da uđe na tržište Srbije. Šta je potrebno za otvaranje franšizne radnje?
Turski maloprodajni lanac FLO planira da do 2023. učetvorostruči broj franšiznih prodavnica širom sveta. Na franšiznoj mapi su i zemlje ovog regiona.
Turski modni brend LOFT već 30 godina uspešno posluje na izuzetno konkurentnom tržištu proizvodnje i prodaje tekstilnih proizvoda. Sada su spremni za širenje u Evropi, a franšizne partnere traže i u Srbiji.
Tvorci poljske modne marke Lekko pronašli su jedinstvenu nišu i kreirali filtrirajuće šalove. Potražnja je i tokom ove epidemiološke krize porasla, najviše zbog preporuke da se na javnim mestima pokrivaju usta i nos.
Modna industrija je takođe pogođena epidemiološkom krizom, posebno od trenutka zatvaranja tržnih centara. Kako se u Srbiji posluje u novim okolnostima?
NAJČITANIJE

Porodica Ratkov je od ljubavi prema zdravoj hrani napravila porodični biznis. Kako su stvarali brend Grina i pronašli neizmerno zadovoljstvo i dobrobit u uzgajanju klica i mikrobilja?
Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Zainteresovani ste za pokretanje novog posla? Razmišljate o kupovini franšize? Ali mnogo toga je nepoznato, te Vas ta pomisao pomalo i plaši? Pokušajte ovako: popunite poznati australijski test ispod – možda Vam pomogne da dođete do odgovora da li je franšizing za Vas!
Verbatoria povećava svoju franšiznu porodicu u Evropi – na mapi se sada nalazi novi partner iz Poljske. Kompanija je učestvovala i na sajmu „Frankfurt Franchise Expo 2024“.
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije izuzetak. Koje se to investicije tretiraju kao obavezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna saradnja ne može zamisliti?
POPULARNO NA FORUMU
Franšiza u second-hand radnji
Postovani, na koji nacin bih mogla da se informisem o kupovini fransize? Hvala
Franšiza u second-hand dućanu
Postovani, na koji nacin bih ogla da se informisem o kupovini fransize? Hvala
Rast prodaje, ali manje franšiza
da li Zara planira otvaranje u Zrenjaninu ?
Franšiza u second-hand radnji
Poštovana Zainteresovana sam za ovu franšizu. Kako stupiti u kontakt sa davaocem franšize.
Benetton menja strategiju
Vrlo zanimljivo
Na korak do jeftine obuće
Zivim i radim u Canadi vec 20 godina.I teresuje me da li je kompanija zainteresovana za otcaranje radnje u Torontu Canada Ontario podrucije?Hvala
Uspešna godina za Conte of Florence
Svidza mi se
Nova modna franšiza
Postovani BJN, Nedavno sam saznala za brend "GOOSE",koji u svom programu ima prelepu deciju garderobu,koja nema u mom gradu.Izmedju ostalog Vam je u planu da jedan ovakav...