Novo prodajno mesto:
Wycon u TC Delta City u Beogradu
Ponedeljak
04.09.2017.
Wycon, italijanski franšizni koncept i brend dekorativne kozmetike, dobio je još jednu poslovnicu u Beogradu.
 

Nakon nešto više od mesec dana po otvaranju prve radnje, Wycon dobija drugo prodajno mesto u Beogradu – ovaj put u tržnom centru Delta City. Prva prodavnica je, u klasičnom formatu, otvorena krajem jula u Knez Mihailovoj, a druga kao ostrvo u pomenutom tržnom centru.

Prvi mesec poslovanja je protekao iznad očekivanja. Ispunili smo cilj za avgust, iako leto nije period kada se mnogo koristi dekorativna kozmetika. Svaki dan beležimo 700 ulazaka u radnju, što je impozantan broj – iznosi utiske o prvoj prodavnici Bojan Mitić, vlasnik kompanije BJN, koja je primalac franšize brenda Wycon za teritoriju Srbije.

On dodaje da se već priprema i treće prodajno mesto, u tržnom centru Big Fashion na Karaburmi u Beogradu, koje bi sa radom trebalo da počne 1. oktobra.

Kako smo ranije pisali, namera kompanije BJN jeste da ovaj brend „dovede“ i na ostala tržišta regiona. Davalac franšize, matična kompanija iz Italije, dala je kompaniji BJN „načelnu saglasnost“ da franšiznu mrežu širi u čitavom regionu – pod uslovom, kako napominje Mitić, da poslovanje u Srbiji donese dobre rezultate.

U Srbiji, Hrvatskoj, Sloveniji, prema njegovim rečima, postoji prostor da se otvori najmanje po deset radnji u svakoj od zemalja, dok u Bosni i Hercegovini, Makedoniji, Crnoj Gori najmanje po pet.

Wycon se na tržištu Italije pojavio 2009. godine. Danas, pod ovim brendom posluje 250 radnji širom sveta. Reč je o vrhunskoj dekorativnoj kozmetici koju odlikuje izuzetno izbalansiran odnos cene i kvaliteta.


Vesna Lapčić
saradnik

NAJČITANIJE

Definicija franšizinga /12.10.2012.

Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.

Franšizne asocijacije /26.11.2014.

Cilj franšiznih asocijacija jeste popularizacija i promocija franšizinga, rad na uspostavljanju transparentnosti, regulaciji i implementaciji opšte prihvaćenih etičkih standarda franšizinga. U većini zemlja sa razvijenim franšizinim tržištem, najveći broj kompanija davalaca franšiza učlanjeno je u nacionalne franšizne asocijacije.

Prilika za biznis s malom investicijom /26.12.2023.

Mobile Outfitters, američka franšiza specijalizovana za usluge zaštite i stilizovanja mobilnih telefona kvalitetnim folijama, nastavlja širenje svoje mreže i nudi mogućnost pokretanja biznisa za svega pet hiljada evra.

Perionica veša kao siguran biznis /27.07.2020.

LG Laundry Lounge, lanac samouslužnih perionica veša, uskoro će dobiti nove franšizne jedinice u Ljubljani, Pragu i Skoplju. Davalac franšize, uz to, savetuje svoje primaoce da se u vreme COVIDa-19 obavezno pridržavaju i određenih pravila.

Mesto gde se sreću nauka i zabava /01.11.2023.

„Naučna kuhinjica“ je jedinstven koncept edukativnih radionica koje pružaju deci priliku da istražuju, eksperimentišu i stiču znanja iz sveta prirodnih nauka na zabavan i kreativan način. Šta je potrebno za pokretanje franšize?